ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

26 اردیبهشت منتظر پرچمدار جدید اچ تی سی باشید

پیش از این شنیده بودیم که تایوانی ها قرار است تلفن همراه جدیدی تحت عنوان HTC U و با اسم رمز اوشن به معنای اقیانوس آماده کنند و حالا با توجه به دعوتنامه ای که ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۳۱ فروردین ۱۳۹۶  |  ۱۳:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پیش از این شنیده بودیم که تایوانی ها قرار است تلفن همراه جدیدی تحت عنوان HTC U و با اسم رمز اوشن به معنای اقیانوس آماده کنند و حالا با توجه به دعوتنامه ای که امروز شرکت اچ تی سی برای خبرگزاری ها فرستاده، این مسئله مورد تایید قرار می گیرد.

با اشاره به جمله «Squeeze for the brilliant»، اچ تی سی می خواهد قابلیت ویژه این موبایل را که داشتن سنسور در بدنه دستگاه است را اعلام کند.

HTC U در کناره های خود سنسورهای خازنی خواهد داشت.

اچ تی سی یو احتمالا اولین نمونه از سنسورهای خازنی برای گوشه های یک اسمارتفون را قرار است به کار بگیرد که این سنسورها می توانند حرکات دست و نحوه قرار گیری موبایل در کف دست کاربر را تشخیص دهند.

این قابلیت در موقعیت های متعددی به کار می رود، برای مثال شبیه سازی دکمه شاتر دوربین. تصور کنید در حال عکاسی هستید و نمی خواهید حالت دستتات را تغییر دهید تا دکمه شاتر را فشار دهید. در همان حالت، یک لمس کوچک در کناره موبایل می تواند عکس را به ثبت رساند.

طبق دعوتنامه ای که تصویر آن را بالاتر مشاهده می کنید، اچ تی سی یو قرار است در تاریخ 16 مه، برابر با 26 اردیبهشت ماه، ساعت 10:30 صبح به وقت تهران معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • sajjadmh

    این تصویر با تصویر قبلی که منتشر شد تفاوت داره که نشون میده این گوشی اصلا کلید فیزیکی نداره... البته هنوز هیچی مشخص نیست ولی به نظرم هرچی گوشی تو بازاره باس سر تعظیم فرود بیارن جلوی این غول اچ تی سی ? ? ?

  • mohammadsadegh26

    دقیقا روز رستاخیز ملی!!!

  • Schumacher

    سلام sameul فازت چیه یجا میگی شیائمی یا جا هم هواوی خوبه اینجا هم منتظر htc هستی اخر سر متوجه نشدم برند تو چیه????????

    • Samuel_09339434229

      درود ، من متعلق به هیچ برندی نیستم ! درست تر من طرفدار تعصبی هیچ برتری و محصولی خاص نیستم ، من دوستدار و طرفدار تکنولوژی هستم به ویژه تلفن همراه . آره شیائومی و هوآوی و سامسونگ و اپل و... همگی مزایا و معایب خاص خودشون رو دارن و همگی قابل اتکا و دوست داشتنی هستند ، هر زمان که پول باشه و هر کدوم که براساس نیازها و واقعیت و در آخر سلیقه شخصی من بهترین باشه مطمئنن خریداریش میکنم اگر قصد خرید کنم
      ??

  • mortalkombat

    الان اگه قرار بود از طرف سامسونگ یا اپل به گوشی معرفی بشه،خبرش توی صدر خبرها بود???(توی اپلیکیشنِ منظورم)

    • pouriya.m&m

      اخه ملت htc نمیخرن

      • sajjadmh

        شما فکر کنم یکی از اون کاندیداهای ریاست جمهوری باشی... درک درستی از ملت داری... باریکلا به تو? ? ?

  • soortex

    مردم منتظر گوشی چینی ان? وطنم پاره تنم??

  • Samuel_09339434229

    درود ، به شدت کنجکاو و منتظر هستم تا مشخصات پرچمدار پیش روی شرکت HTC رو ببینم ، امیدوارم که این شرکت کیفیت برتر و رتبه اول فلزی ساخت خودش رو در پرچمدار سال2017تکرار کنه و نوآوری داشته باشه . امیدوارم طبق اخباری که مدت ها قبل منتشر شد این پرچمدار پیش روی از یک RAM8گیگابایتی بهره ببره نه یک RAM4گیگابایتی... مطمئنن اچ تی سی با روان ترین رابط کاربری خودش در بین اندروید ها (سنس) و فقط اسنپدراگون 835نه موردی دیگر و ضعیف تر عملکردی فوق روان و سریع و قدرتمند خواهد داشت ، در آخر امیدوارم کاری و باطری با ظرفیت بالا داشته باشه و...
    ??

  • مهرداد علیخانی

    منتظرم زود وارد بازار بشه بخرم.

  • آرش علیپور

    نمیدونم چرا از برند اچ تی سی خوشم نمیاد.
    والله الان برند هایی که هم زیبا هستن و خوش دست و هم کارایی شون عالیه سامسونگ و ال جی هست اصلا یه جوری غریبه هست واسم ?

    • sajjadmh

      بالاخره هر کسی تو زندگیش یه اشتباهاتی داره دیگه اینم جزو اشتباهات شماس ? ?

      • ADCFY

        این حرفتم اشتباه تو!

    • حمید

      اچ تی سی یکی از بهترین کمپانی های ساخت گوشیه بعد میگی خوب نیس

مطالب پیشنهادی