همراه اول تعرفه ترافیک داخلی را ۵۰ درصد کاهش داد
گرچه طبق تعریف سازمان ملل متحدد، نیازهای اولیه انسان عبارتند از خوراک، پوشاک و مسکن، اما نیک که بنگریم، این روزها اینترنت هم به نوعی در این گروه سه گانه جای گرفته و نبودش شاید ...
گرچه طبق تعریف سازمان ملل متحدد، نیازهای اولیه انسان عبارتند از خوراک، پوشاک و مسکن، اما نیک که بنگریم، این روزها اینترنت هم به نوعی در این گروه سه گانه جای گرفته و نبودش شاید برای بسیاری از ما ممکن نباشد.
لذا انتشار خبر کاهش هزینه استفاده از آن می تواند با استقبال شمار زیادی از کاربران روبرو شود. حال، همراه اول با ارسال بیانیه ای رسمی از کاهش پنجاه درصدی تعرفه ترافیک داخلی سایت های پرمراجعه ایرانی خبر داده.
متن بیانیه به این شرح است:
همراه اول تعرفه ترافیک داخلی سایت های پرمراجعه ایرانی را نیم بها کرد.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در راستای اجرای سیاست ها و اهداف شبکه ملی اطلاعات و با هدف رونق محتوای فاخر ایرانی و توسعه کسب و کارهای بومی، همراه اول تعرفه اینترنت همراه مشترکین خود در سایت های پر مراجعه داخلی را به میزان ۵۰ درصد کاهش داد.
گفتنی است این کاهش تعرفه که شامل کاهش ۵۰ درصدی «تعرفه آزاد» اینترنت همراه مشترکین در ۲۱۰ سایت پرمراجعه ایرانی (بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) می شود، از روز ۲۹ فروردین ۹۶ اجرایی شده است.
مشترکین همراه اول جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و مشاهده اسامی و IP سایت ها می توانند به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ایرانسلم همین کارو کرده فقط پول نداده ???
هه اینترنت آزاد گیگی ۷۵ تومان نصف شد دستشون درد نکنه ??????????????????
آیا شمام این مسکلو دارین یا فقط من برام استعلام حجمم منفی اس ام اس میشه ? تازه اونم تو خونه به اینترنت خونه وصلم میگه بسته شما رو به اتمام بعدم میگه پایان ?
بسته میگیرم استعلام میگیرم بعد چند وقت میخوام ببینم چقدر مونده میگه -۳۷۶۵ کیلوبایت ? دو ساعت بعد که دارم با وایفای کار میکنم یهو اس ام اس میاد بسته شما با اتمام رسید ???? دزدن بخدا دزد من که هنوز قبضمو ندادم و نمیدم
همراه اول شکر خورد
کیفیتش آشغال! منطقه ۲ هستیم هنوز 4g نداره! بعد 4.5 داره تبلیغ میکنه! ده تا اپراتور و سیم کارت باید بگیریم آخرم کلی هزینه و کیفیت صفر!
مصرف ازاد یعنی چی..بدون بسته؟؟!؟پ ایرانسل چی
مصرف آزاد ؟
آخه دیگه کی میره نت بدون بسته. درجا شارژش قورت داده میشه. بعد هم حتما سایتای پربازدیدشون سایتهای بانک و اینایست که سرجمع یه مگ نمیشه کل رفت و برگشتت.
بیانیه هم میدن!!!!
میگه تعرفه ی آزاد یعنی فک کنم بسته های اینترنتی شاملش نمیشن
از کجا معلوم که رایگان شده نصفش دوما ما بیشتر از تلگرام و و اینستا و ... استفاده میکنیم ارزون نکنن بهتره میخوان منت بذارن ...