ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همراه اول تعرفه ترافیک داخلی را ۵۰ درصد کاهش داد

گرچه طبق تعریف سازمان ملل متحدد، نیازهای اولیه انسان عبارتند از خوراک، پوشاک و مسکن، اما نیک که بنگریم، این روزها اینترنت هم به نوعی در این گروه سه گانه جای گرفته و نبودش شاید ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶  |  ۱۲:۲۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گرچه طبق تعریف سازمان ملل متحدد، نیازهای اولیه انسان عبارتند از خوراک، پوشاک و مسکن، اما نیک که بنگریم، این روزها اینترنت هم به نوعی در این گروه سه گانه جای گرفته و نبودش شاید برای بسیاری از ما ممکن نباشد.

لذا انتشار خبر کاهش هزینه استفاده از آن می تواند با استقبال شمار زیادی از کاربران روبرو شود. حال، همراه اول با ارسال بیانیه ای رسمی از کاهش پنجاه درصدی تعرفه ترافیک داخلی سایت های پرمراجعه ایرانی خبر داده.

متن بیانیه به این شرح است:

همراه اول تعرفه ترافیک داخلی سایت های پرمراجعه ایرانی را نیم بها کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در راستای اجرای سیاست ها و اهداف شبکه ملی اطلاعات و با هدف رونق محتوای فاخر ایرانی و توسعه کسب و کارهای بومی، همراه اول تعرفه اینترنت همراه مشترکین خود در سایت های پر مراجعه داخلی را به میزان ۵۰ درصد کاهش داد.

گفتنی است این کاهش تعرفه که شامل کاهش ۵۰ درصدی «تعرفه آزاد» اینترنت همراه مشترکین در ۲۱۰ سایت پرمراجعه ایرانی (بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) می شود، از روز ۲۹ فروردین ۹۶ اجرایی شده است.

مشترکین همراه اول جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و مشاهده اسامی و  IP سایت ها  می توانند به پرتال همراه اول به نشانی  www.mci.ir  مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • ایرانسلم همین کارو کرده فقط پول نداده ???

  • Matin ZD

    هه اینترنت آزاد گیگی ۷۵ تومان نصف شد دستشون درد نکنه ??????????????????

  • Matin ZD

    آیا شمام این مسکلو دارین یا فقط من برام استعلام حجمم منفی اس ام اس میشه ? تازه اونم تو خونه به اینترنت خونه وصلم میگه بسته شما رو به اتمام بعدم میگه پایان ?

  • Matin ZD

    بسته میگیرم استعلام میگیرم بعد چند وقت میخوام ببینم چقدر مونده میگه -۳۷۶۵ کیلوبایت ? دو ساعت بعد که دارم با وایفای کار میکنم یهو اس ام اس میاد بسته شما با اتمام رسید ???? دزدن بخدا دزد من که هنوز قبضمو ندادم و نمیدم

  • امیرحسین زنگنه

    همراه اول شکر خورد

  • علی

    کیفیتش آشغال! منطقه ۲ هستیم هنوز 4g نداره! بعد 4.5 داره تبلیغ میکنه! ده تا اپراتور و سیم کارت باید بگیریم آخرم کلی هزینه و کیفیت صفر!

  • جوادی

    مصرف ازاد یعنی چی..بدون بسته؟؟!؟پ ایرانسل چی

  • Constantine

    مصرف آزاد ؟
    آخه دیگه کی میره نت بدون بسته. درجا شارژش قورت داده میشه. بعد هم حتما سایتای پربازدیدشون سایتهای بانک و اینایست که سرجمع یه مگ نمیشه کل رفت و برگشتت.
    بیانیه هم میدن!!!!

  • Saeed_Olov

    میگه تعرفه ی آزاد یعنی فک کنم بسته های اینترنتی شاملش نمیشن

  • یزدان ناصری

    از کجا معلوم که رایگان شده نصفش دوما ما بیشتر از تلگرام و و اینستا و ... استفاده میکنیم ارزون نکنن بهتره میخوان منت بذارن ...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی