وزیر ارتباطات: دولت یازدهم در برابر فیلترینگ شبکه های اجتماعی مقاومت کرده است
وزیر ارتباطات امروز در مراسمی که برای بهره برداری فاز اول شبکه اتصال فیبر نوری به منازل در تهران برگزار شد، اظهار داشت که دولت در برابر فیلتریک شبکه های اجتماعی جز در مواردی که ...
وزیر ارتباطات امروز در مراسمی که برای بهره برداری فاز اول شبکه اتصال فیبر نوری به منازل در تهران برگزار شد، اظهار داشت که دولت در برابر فیلتریک شبکه های اجتماعی جز در مواردی که به مسائل غیراخلاقی و ضد امنیت کشور مربوط می شده، مقاوت کرده است.
به گفته محمود واعظی سیاست دولت یازدهم فراهم نمودن دسترسی آزاد مردم به اطلاعات بوده است و علیرغم تمامی فشارهایی که تا الان روی این دولت بوده، کوچک ترین عقب نشینی در این زمینه نداشته است.
شبکه های اجتماعی جزو حقوق شهروندی مردم هستند
وزیرارتباطات اظهار داشت که بخش قابل توجهی از حقوق شهروندی به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مربوط می شود و بجز آنچه علیه امنیت کشور یا غیر اخلاقی باشد سایر حقوق را حق مردم دانست.
او ادامه داد: کسانی که تا دیروز برای خرید کانال و شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری می کردند امروز به دنبال بستن این شبکه ها هستند اما ما این شبکه ها را جزو حقوق شهروندی می دانیم و در برابر فیلترینگ این شبکه ها مقاومت می کنیم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اره بابا اصن بخاطر همین مقاومتمونه که تماس صوتی تلگرامو فیلتر کردیم ?
زحمت کشیدین
حق طبیعیمونه از شبکه اجتماعی استقاده کنیم الان یه چیز بدهکارم شدیم؟
اگه راست میگی کلا فیلترینگ ظالمانه رو از رو اینترنت ایران وردارین
البته کسی منکر کم شدن فیلترینگ نیست اما چرا اصلا باید فیلتر بشن سایت ها؟
دست درد نکنه
حالا برو...
داداچ
فیسبوک و توییتر و اینا که فیلتر بودن بازشون نکردین. وایبرم که پرید. مکالمه صوتی تلگرام هم که همین یکی دو هفته پیش تموم شد.
کلا دو تا رو باز گذاشتید یکی اینستاگرام یکی تلگرام. اینستاگرام که شده شام و ناهار لاکچری ها و به کلاس ما نمیخوره! تلگرامم که از بس دولتی ها عضوشن و طرفدار زیاد داره نباید فیلتر بشه. یه جور دم انتخاباتی میگید فیلتر نکردیم دیگه مردم همه تماس صوتی رو یادشونه.
?????
دوستان چرا میگین اقای روحانی در زمینه اقتصاد موفق عمل نکرده؟؟؟در زمان احمدی نژاد وقتی نفت با قیمت 170 دلار فروخته میشد اون همه مشکل داشتیم و کشور هر روز اوضاعش بد تر میشد اما در زمان اقای روحانی با اینکه قیمت نفت بسیار کاهش پیدا کرد و به 20 دلار رسید(تغییرات قیمت نفت به رئیس جمهور ارتباطی نداره)کشور رو به این خوبی اداره کردن و قیمت همه چیز رو تقریبا ثابت نگه داشتن که این خودش یه هنره,در یه کشور بحران زده وقتی شما بتونی کاری کنه که کمتر خسارت ببینی یعنی هنر کردی, اقای روحانی واقعا در اقتصاد عالی کار کردن و نرخ تورم رو از 40 درصد به 6 درصد رسوندن,بین این 6 نفر اقای روحانی از همه بهتره
به نظر من 39 ساله دولت دست ایناس هیچ فرقی نکرده فقط پالانش عوض شده
ببخشید ها ?
دست دولت درد نکنه ولی واقعاً الان از نظر اقتصادی مشکل داریم. بدون تعارف دولت آقای روحانی در مورد اقتصاد اصلا موفق عمل نکردن. خدا به داد مردم برسه. چیزی که خیلی اذیت کرد به نظر من مردمو وقتی بود که بعضیا با کمترین حقوق زندگی میکردن بعد بعضیا حقوق نجومی چند صد میلیون میگرفتن. این خیلی بد بود
دوست عزیز فک کنم شما اشتباه میکنید چون که انتقاد های که در بحث اقتصاد به دولت وارده ایجاد رکود برای پایین نگه داشتن نرخ تورمه...این یعنی دولت بر عکس گفته شما برای رفاه افرادی که حقوق پایین رو دارند تورم رو مهار کرده و ضررش داره به کسی میرسه که بعنوان مثال سرمایه اش ملک و زمین هست..خب در حالت عادی قیمت مسکن باید بیشتر میشد که طبیعی هست ولی با توجه به رکود قیمت مسکن رشدی نداشته ... پس انتقاد به اقتصاد دولت روحانی از طرف با درامد بالاست نه برعکس...
فیلترینگ گسترده از زمان احمدی نژاد شروع شد یوتیوب فیسبوک توییتر حتی همون وی چت و بیتاک. اگه این دولت نبود همین اینستاگرام هم مدتها فیلتر بود
عمه من دو هفته پیش جلوی بازشدن مکالمه صوتی تلگرام وایستاده بود (هرچند بعدش توسط دادستانی مجددا بسته شد)
آقای واعظی خیلی سعی کن ژست رابین هود به خودت نگیری دم انتخابات!
مکالمه صوتی تلگرام بسته شد من خودم دوست داشتم اینطوری نمیشد ولی اگ فیلتر نمیشد درآمد اپراتورها خیلی کمتر میشد ... توهم اگ یکی از کارکنان اپراتور ها بودی 100 با فیلترینگ مکالمه صوتی تلگرام موافق بودی!
ایرانه دیگه ! شما هم ایرانی و انحصاری فکر میکنین وگرنه اپراتور کی باشه بخواد بگه فلان چیز فیلتر شه.
خودخواهی در چه حد آخه
راست میگه این قوه قضاییه دم دقه سنگ میندازه