اشکال در شارژ بی سیم گلسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ [تماشا کنید]
اولین گزارش ها از اشکال در پرچمداران جدید سامسونگ به تدریج از راه می رسند. در یکی از این موارد به نظر می رسد که برخی کاربران در شارژ بی سیم موبایل گلسی اس 8 و اس ...
اولین گزارش ها از اشکال در پرچمداران جدید سامسونگ به تدریج از راه می رسند. در یکی از این موارد به نظر می رسد که برخی کاربران در شارژ بی سیم موبایل گلسی اس 8 و اس 8 پلاس خود با استندهای شارژ قدیمی تر دچار مشکل شده اند.
همان طور که در ویدیوی ادامه مطلب خواهید دید، به نظر می رسد پرچمدار جدید سامسونگ مشکلی جدی در مسیر شارژ شدن از طریق بی سیم به وسیله استندهای شارژ قدیمی دارد، چرا که به محض قرار دادن موبایل روی آنها فرایند شارژ به طور مداوم قطع و وصل می شود.
مشکل مذکور در خصوص پدهای شارژ موسوم به «Fast Charging pad» و هم پدهای قدیمی تر وجود دارد. البته به نظر می رسد، اگر در این پدها از آداپتورهای بدون قابلیت شارژ سریع جدید استفاده نشود، می توان موبایل های مذکور را با سرعت استاندارد شارژ نمود.
یک احتمال در این میان وجود دارد، این که مشکل اصلی در استفاده از همان آداپتور فست شارژی باشد که همراه پرچمداران امسال سامسونگ عرضه شده. البته این به معنی نقص سخت افزاری نیست، بلکه احتمال دارد سامسونگ تمهیدی را اندیشیده باشد تا نتوان در استندهای قدیمی تر از قابلیت شارژ سریع استفاده کرد. شاید دلیل این تصمیم به امکان وارد شدن آسیب به باتری موبایل شما مربوط شود.
بی راه نیست اگر این تصمیم را در راستای حفاظت هر چه بیشتر از باتری گلسی اس 8 و اس 8 پلاس ارزیابی کرد. این شرکت اجازه نمی دهد هیچ احتمالی هرچند کوچک منجر به تکرار ماجرای نوت 7 برای پرچمداران جدیدش شود.
در هر حال می بایست تا اظهار نظر رسمی شرکت کره ای در این خصوص منتظر ماند تا از دلیل اصلی بروز چنین مشکلی آگاه شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
برای پیش سفارش همه چی از خود سامسونگ می یاد و پد هم حتما از نسل جدید می باشد
واقعا دارین میشین یه رسانه زرد اخه این چه تیتریه ؟هر کی نخونه فکر میکنه مشکل سخت افزاری داره و بیسیم شارژ نمیشه درحالی که با شارژرهای قدیمی مشکل داره ادم از سایتهای علمی تکنولوژی هم نا امید میشه چرا سعی در حراب کردن برند سامسونگ دارین رو نمیدونم
واقعا این گوشی به قیمتش نمیرزه
الان تو بازار5ونیم بفروش میرسه پایین ام بیاد ارزش نداره هرسال الکی پرچمدارا گرون میشن
من طرفدار برند خاصی نیستم شمام طرفداری بیخود نکنید چون پول بیخودی داریم حروم میکنیم
این گوشی نهایت 1و800تا 2تومن وسلام
الان پس سامسونگ در پيش سفارش پد جديد رو ميده يا قديمي؟
بهع. الان خب ديجى كالا يدونه پد باهاش ميده ما پد رو چيكار كنيم. بشقاب كنيم؟?
پول برند
لطفا بیمار گونه نظر ندین..اینهم یه مشکل از هزارتا شارژ بیسیمی که درست کار کردن.. دلیل نمیشه این یه مشکل بشه مشت نمونه خروار.
بابک خان من از کشوره کره متنفرم دلیل نمیشه از افرادی که گوشی محبوب ال جی رو میخرن هم متنفر باشم
دوست عزيز دقيقا برا چى ازش متنفرى؟ اين حرفا نژادو و مليتى رو بذاريم كنار
دقيقا مثل من
من آخرش نفهمیدم فاز این ناصر چیه؟ تقریبا توی همه پستا میره میگه خیار و جاصابونی و ..... همیشه خدا هم منفی بارونش میکنن، چند وقت پیش توی یکی از پستا نوشته بود از کشور کره متتفرم اما دیروز توی پست مربوط به پیش فروش ال جی نوشته بود مبارک خریداراش باشه و برای اولین بار منفی نگرفت ????
چی میزنی پسر خسته نشدی از اینهمه منفی که گرفتی؟ بهرحال چون دیدم خیلی علاقه داری یه کارتن صابون گلنار واست خریدم آدرس بده بفرستم.
دردو بلای سامسونگ تو سر سوتی و طرفداراش