ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار Xperia XZ Premium سونی در نخستین بنچمارک خود نویدبخش ظاهر شد

پرچمدار Xperia XZ Premium، نخستین موبایل سونی است که از چیپست اسنپدراگون 835 کوالکام بهره می برد؛ همان چیپستی که در پرچمداران گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ هم جای گرفته است. با ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶  |  ۱۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پرچمدار Xperia XZ Premium، نخستین موبایل سونی است که از چیپست اسنپدراگون 835 کوالکام بهره می برد؛ همان چیپستی که در پرچمداران گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ هم جای گرفته است. با این همه برخلاف خانواده اس 8، موبایل XZ Premium هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته و مشتریان فعلاً می توانند آن را در کشورهای مختلف پیش خرید کنند.

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که XZ Premium از لحاظ قدرت سخت افزاری و در قیاس با سایر اسمارت فون های مجهز به اسنپدراگون 835، چه عملکردی از خود به جای خواهد گذاشت، باید گفت که خوشبختانه این پرچمدار اخیراً بنچمارک Geekbench را پشت سر گذاشته که اطلاعات جالبی با خود به همراه می آورد.

پرچمدار سونی در تست تک هسته ای امتیاز 1943 و در تست چند هسته ای، امتیاز 5824 را کسب کرده

اگرچه هنوز مشخص نیست دستگاهی که بنچمارک را پشت سر گذاشته نسخه ای آزمایشی بوده یا جزو واحدهای نهایی Xperia XZ Premium است، اما به نظر می رسد که باید منتظر دستگاهی قدرتمند باشیم. پرچمدار سونی در تست تک هسته ای امتیاز 1943 و در تست چند هسته ای، امتیاز 5824 را کسب کرده که بسیار نویدبخش هستند.

در مقام مقایسه باید گفت که گلکسی اس 8 سامسونگ در این دو تست، به ترتیب امتیازات 2008 و 6575 را کسب کرد و همین ارقام برای مدل اس 8 پلاس به 2006 و 6708 می رسند. در ابتدا، تفاوت میان امتیازات تست تک هسته ای بسیار ناچیز به نظر می رسند، اما تست های چند هسته ای نشان می دهد که Xperia XZ Premium از همتایان کره ای خود جا مانده؛ با این حال فعلاً برای نتیجه گیری زود است و باید برای بررسی بیشتر مدل نهایی دستگاه منتظر باقی ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (142 مورد)
  • Khosrow Frouzesh

    خبر فوری :یک انبار پر از مواد منفجره بشدت خطرناک داعش کشف شد که حاوی چندین هزار سامسونگ نوت 7 (یا همان نان سنگک)بود گروه خنثی سازی در حال انتقال سامسونگهای نوت 7(نان سنگک) به محلی خارج از جو کره زمین میباشند.وی افزود: حتی اون داعشیهایی که خودشونو در سراسر دنیا منفجر کردند بعد از تحقیقات مشخص شد که صرفا از یک نوت 7 برای انفجار تا شعاع یک کیلومتری بهره بردند.همچنین در رتبه بندی قویترین ارتشهای جهان کره جنوبی در حال حاضر ابر قدرت در زمینه تسلیحات نظامی شد البته بعد از ساختن سامسونگ نوت 7

  • Khosrow Frouzesh

    روز یکشنبه یک دسونی xz premium خریدم و اولین کاری که انجام دادم نصب antutuبود که بنچمارک 204648 رو ثبت کرد و در geekbench هم برای حالت در حالت تک هسته 2014 و چند هسته 6811 در سایت مرجعی که به انگلیسی هست قید شده امتیازاتش مربوط به نسخه ایی هست که فرکانس پردازنده محدود شده برای همین امتیازاتش در حد سونی ایکس زد هم نیست اما متاسفانه به خاطر ندانستن زبان انگلیسی نفر اول از برنامه ترجمه گوگل (که خیلی خنده دار واژه هارو ترجمه میکنه)استفاده کرده و مابقی بیسوادها هم کپی پیست کردن و در سایت خودشون گذاشتن این نتایج مضحک رو.البته اگه باتری گوشی زیر 30 درصد باشه و قبلش هم چند ساعت از برنامه های سنگین استفاده شود و گوشی وقتی در گرمترین حالت ممکن هست و دها برنامه هم در گوشی باز باشه(برنامه های مدیریت فضای رم و عملکرد گوشی همچنین برنامه های ارتباطی)شاید نتایج بنچمارک مطابق عکسهای درون سایت باشه که واسه هرگوشی باتری زیر 30 درصد دقیقا نتایج امتیازدهی رو نصف نشان میدهد و باز بودن مابقی برنامه ها که بصورت خودکار در پشت زمینه فعال هستند و داغ بودن گوشی همگی در کم شدن امتیازات بشدت تاثیر گزارند. شخصا همین اعمال رو واسه سامسونگ اس 7 اج انجام دادم که از حدود 130 هزار واحد امتیاز به 52000 رسید.در هرکاری استفاده هرچند ناچیز از مغز ضرری به شخصی نخواهد زد.چه کسی دوست داشته باشه یا نه سونی ایکس زد پرمیوم قویترین ودومین موبایل 4کی دنیاست که اولینش هم باز سونی زد 5 پرمیوب بود با رنگبندی فوق العاده که در هیچ موبایلی نه رنگ کروم و نه ابی دریایی وجود ندارد

  • barati moghaddam

    سونی گوشی با کیفیت میزنه ولی دوربینش اصلا خوب نیست z5 perimium داشتم دوربینش خیلی ضعیف بود من 6 سال از محصولات اپل استفاده کردم هیچ تعصبی هم ندارم ولی از خرید سونی پشیمون شدم چیزی ک عالی باشه دسته هم میبینین اینقدر ک سامسونگ اپل شیاومی غیر دسته مردم میبنی سونی نمیبینی هم کم خرید هم بد خرن زمان فروش فقط تو پاچه ادم میره پشت دستم داغ کردم دیگه سمته سونی نمیرم حداقل ی چیز تو اپل خوبه اینکه وقتی بگیر لااقل از خرید پشیمون نمیشی شاید محدودیت هاش یکم اذیت کنه ادم ولی بازم ناراضی نمیشی زمانی بخوایی بفروشی با حداقل کمتر تو پاچت میره من با سونی حال نکردم و اصلا راضی نشدم دوباره بر میگردم اپل اما ! سال دیگه چون خرید ایفون 7 یا 8 که قرار بیاد اشتباه بزرگی چرا که 7 قدمی 8 جدید اما چون ! تازه اومد خیلی مشکلات ممکن داشته باشه اما سال بد ک نسخه 8 اس یا 10 اس بیاد تکامل یافته و عالی

  • ashkan.72

    دوستمون مجید راست میگه آدرسشو پیدا کردم:
    http://www.gsmarena.com/weekly_poll_results_xperia_xz_premium_voted_best_h1_flagship_galaxy_s8_comes_in_at_a_close_second-news-24659.php

  • omidsh

    عين بچه ها…

  • majid.engineer

    راستی 007 جا صابونی قابل انفجار هم امروز خبرش اومد که رونمایی شدش برو بگیر.? ? ? ? ?

  • majid.engineer

    از ته قلب سوزش گرفتن سامسونگیارو تسلیت میگم از جواباشون معلومه. تو سایت جی اس ام نظر سنجی کرده بودند که بیشتر مردم جهان به XZP رای دادن.حالا بیاید بگید اس 8 بهتره. سامسونگ هنوز ننتونسته اندروید 7 بدون مشکل برای گوشیاش بفرسته ولی سونی به 7.1 هم اپدیت کرده دو نمونه از گوشیاشو.007 بیا حالا 12 تا کامنت بنویس بازم بتونم جوابتو میدم.

    • majid.engineer

      اومدی خود سایت جی اس ام رو اوردی اینجا؟من برم پشمک با ساقه طلایی بخورم خفه شم. این چیزی که گفتم مال سه هفته پیشه.این روزا هم نظر سنجی گذاشتند که چجوری می خواید و چرا می خواهید xzp بگیرید.

      • omidsh

        باشه باشه هر چى تو بگى كه گند زدى به ديجياتو رفتى. مشقاى شنبرو بنويس. برا ديلى اينترست گذاشت اونو محض اطلاعت

    • majid.engineer

      ببخشید جی اس ام ارنا

      • omidsh

        http://www.gsmarena.com تو ديلى اينترست كه اس ايت اوله و نظر سنجى در اين زمينه برگزار نشده. طرفداري سامسونگ نميكنم لطفا الكى يه چى نگين

  • 007

    حالا وقتی سوتی اومد گوشی XPERIA EDEG بدون حاشیه زد اون موقع میان میگن باو اجب نوآوری ??????????

    • majid.engineer

      شما سامسونگیا خودتونو کشته بودین که اس 8 کمترین حاشیه رو داره . کلی شاد بودین که میگفتین نواوری حساب میشه? ? ?

  • 007

    طرفداری سوتی پارآجار فقط منفی میدن بلد نیستن منطقی جوتب بدن چون چیزی برای گفتن ندارن??????????????

    • majid.engineer

      پاره اجر خیلی بهتر از خیار و جا صابونیه.از کامنت دادنات که اومدی از قیافه سونی ایراد میگیری معلومه کم اوردی? ? ? ? ? ? ? ?

  • 007

    من لوازم جانبی میخرم لول یو پرو اکتیو نویز + هدست واقعیت مجازی و 128 گیگ رم و شارژر وایرلس پول دستم بیاد داکت هم میخرم ????????

    • majid.engineer

      آدم دروغ گو ایشالله زودتر به زمین گرم بشینه.من هنوزم شک دارم بخوای اس 8 بگیری چه برسه به لوازم جانبیش? ? ? ? ? ? ? ?

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی