ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوالکام به دنبال ممنوعیت واردات آیفون به خاک ایالات متحده است

به نظر می رسد که مجادله قانونی میان اپل و کوالکام به نقاط خطرناکی رسیده و به گزارش خبرگزاری Bloomberg، کوالکام به دنبال ممنوعیت واردات موبایل های آیفون به ایالات متحده است. مدتی پیش هم ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶  |  ۱۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر می رسد که مجادله قانونی میان اپل و کوالکام به نقاط خطرناکی رسیده و به گزارش خبرگزاری Bloomberg، کوالکام به دنبال ممنوعیت واردات موبایل های آیفون به ایالات متحده است. مدتی پیش هم این کمپانی اعلام کرد که پیش بینی سوددهی خود طی سال مالی جدید را به خاطر ممانعت تامین کنندگان اپل از پرداخت بدهی های خود کاهش داده است.

هنوز اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس نیست و مشخص نشده که کوالکام چگونه می خواهد دادگاه را به رای علیه واردات آیفون به کشور آمریکا مجاب سازد. با این همه، شکی نیست که این اتفاق صدمات جبران ناپذیری به اپل خواهد زد و این کمپانی ساکن کوپرتینو، با چنگ و دندان در برابر چنین اتفاقی مقاومت خواهد کرد.

این اتفاق صدمات جبران ناپذیری به اپل خواهد زد و این کمپانی ساکن کوپرتینو، با چنگ و دندان در برابر آن مقاومت خواهد کرد

مجادله اپل و کوالکام از زمانی آغاز شد که اپل با تشکیل پرونده ای قانونی، بزرگترین تامین کننده قطعات چیپست را به سو استفاده از تسلط خود بر بازار با هدف دریافت هزینه حق امتیاز بیشتر و اجبار کمپانی های مختلف به خرید پتنت هایش محکوم و درخواست غرامتی 1 میلیارد دلاری کرد. در همین حین، کوالکام نیز با تشکیل پرونده ای متقابل علیه اپل اعلام کرد که این ادعا کاملاً بی اساس بوده و اپل مشغول وارونه جلوه دادن حقایق است.

مدیرعامل اپل، تیم کوک تا به امروز بارها به صورت عمومی به صحبت درباره مجادله قانونی کمپانی زیر نظر خود با کوالکام پرداخته؛ با این حال وی انتظار دارد که این پرونده برای مدتی زیادی به طول انجامد. ضمناً گفتنی است موبایل های آیفون اپل از آن جهت وارداتی به حساب می آیند که در خاک چین تولید و سپس به ایالات متحده منتقل می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • محمد امینی

    فقط سامسونگ خدا حافظ سیب گاز زده

    • only Nintendo

      کوالکام الان در وضعیتی هست که از همه طرف باید پول بده در ضمن نه سیب گاز زده حالا حالا ها هست نگران نباش سامسونگی هنگرویدی بی نو آوری من. یک سوال شما چی اختراع کردین ها ؟

  • Master

    واقعا واسه اهالی تکنولوژی متاسفم من خودم طرفدار سامسونگم ولی اپل رو خیلی قبول دارم ن بخاطر گوشیاش بلکه بخاطر اینکه یکی از کمپانی هایی بوده که باعث پیشرفت تکنولوژی‌شده واقعا نمیدونم کی میخایم یاد بگیریم که به ی شرکت و طرفداراش احترام بذاریم

  • farzad

    ۷ پلاس رفیقم رو با اس۷اج خودم مقایسه کردم تو اجرا برنامه ها ایفون۷پلاس واقعا کم اورد

    تو ددربین هم در اتاق واقعا اس۷اج خودم عالی بود
    دوربین تو فضا بیرون هم اس۷اج محشر بود
    صفحه نمایش هم که واقعا هردو تو یه سطح بودن

    اینارو بدون تعصب گفتم

    • Rooz5eh

      برادر اس ٨ رو با ٧ پلاس مقايسه كردن همه ى سايتا اس ٨ كند تر بود .. چطور ممكنه اس ٧ سريعتر باشه ؟!

      • only Nintendo

        اس هشت که از سیکس اس کندتره
        توی دیجیاتو هم نوشته

    • amir

      داداش اشتباه تست کردی احتمالا طرح ایفون بوده خخخخ
      یه چیزی بنویس یا یه جا بگو ک کسی نه فیلمی نه اطلاعی داشته باشه 7 ک هیچی من هرچندتا فیلم بخوای برات میزارم ک حتی 6تو اجرا سرعت از اس7بهتره

  • soortex

    تو بگو هزار تومن!!!! ولی هزار تومنم نمی ارزه این اپل حتی

    • Vortex ?️

      بر گرفته از کتاب گربه ی گیاه خوار

    • Vortex ?️

      بر گرفته از کتاب گربه های گیاه خوار

    • Vortex ?️

      بر گرفته از کتاب گربه های گیاه خوار ?

    • Vortex ?️

      گربه گوشت اخی ?

  • xiaomi

    شیپل

  • ‌شکور حسین

    فکر نکنم کوالکام قادر به این کار باشه

  • Shahriar

    شتر در خواب بیند پنبه دانه

  • Vortex ?️

    شرط میبندم کلا اپلو از نزدیکم ندیدی.

  • Vortex ?️

    این میلاد زبون بسته رو یکی شات داون کنه داره مریضیش حاد میشه

  • amir

    میلاد یه تشت اب یخ بهت پیشنهاد میکنم کاملا مفید برات :)

    • milad sharifkia

      sheeple

      • ehsan dorani

        دیجیاتو خودش منفی داده بود به این!!

      • amir

        همین شرکت محبوبت باید سرشو بالا کنه تا اپل ببنه
        بدو تا برسی :)

    • milad sharifkia

      نه برای چی باید از این شرکت دزد با محصولات اشغالش که از یه میان رده اندوریدی هم کمتره حسادت کنم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی