کوالکام به دنبال ممنوعیت واردات آیفون به خاک ایالات متحده است
به نظر می رسد که مجادله قانونی میان اپل و کوالکام به نقاط خطرناکی رسیده و به گزارش خبرگزاری Bloomberg، کوالکام به دنبال ممنوعیت واردات موبایل های آیفون به ایالات متحده است. مدتی پیش هم ...
به نظر می رسد که مجادله قانونی میان اپل و کوالکام به نقاط خطرناکی رسیده و به گزارش خبرگزاری Bloomberg، کوالکام به دنبال ممنوعیت واردات موبایل های آیفون به ایالات متحده است. مدتی پیش هم این کمپانی اعلام کرد که پیش بینی سوددهی خود طی سال مالی جدید را به خاطر ممانعت تامین کنندگان اپل از پرداخت بدهی های خود کاهش داده است.
هنوز اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس نیست و مشخص نشده که کوالکام چگونه می خواهد دادگاه را به رای علیه واردات آیفون به کشور آمریکا مجاب سازد. با این همه، شکی نیست که این اتفاق صدمات جبران ناپذیری به اپل خواهد زد و این کمپانی ساکن کوپرتینو، با چنگ و دندان در برابر چنین اتفاقی مقاومت خواهد کرد.
این اتفاق صدمات جبران ناپذیری به اپل خواهد زد و این کمپانی ساکن کوپرتینو، با چنگ و دندان در برابر آن مقاومت خواهد کرد
مجادله اپل و کوالکام از زمانی آغاز شد که اپل با تشکیل پرونده ای قانونی، بزرگترین تامین کننده قطعات چیپست را به سو استفاده از تسلط خود بر بازار با هدف دریافت هزینه حق امتیاز بیشتر و اجبار کمپانی های مختلف به خرید پتنت هایش محکوم و درخواست غرامتی 1 میلیارد دلاری کرد. در همین حین، کوالکام نیز با تشکیل پرونده ای متقابل علیه اپل اعلام کرد که این ادعا کاملاً بی اساس بوده و اپل مشغول وارونه جلوه دادن حقایق است.
مدیرعامل اپل، تیم کوک تا به امروز بارها به صورت عمومی به صحبت درباره مجادله قانونی کمپانی زیر نظر خود با کوالکام پرداخته؛ با این حال وی انتظار دارد که این پرونده برای مدتی زیادی به طول انجامد. ضمناً گفتنی است موبایل های آیفون اپل از آن جهت وارداتی به حساب می آیند که در خاک چین تولید و سپس به ایالات متحده منتقل می شوند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
فقط سامسونگ خدا حافظ سیب گاز زده
کوالکام الان در وضعیتی هست که از همه طرف باید پول بده در ضمن نه سیب گاز زده حالا حالا ها هست نگران نباش سامسونگی هنگرویدی بی نو آوری من. یک سوال شما چی اختراع کردین ها ؟
واقعا واسه اهالی تکنولوژی متاسفم من خودم طرفدار سامسونگم ولی اپل رو خیلی قبول دارم ن بخاطر گوشیاش بلکه بخاطر اینکه یکی از کمپانی هایی بوده که باعث پیشرفت تکنولوژیشده واقعا نمیدونم کی میخایم یاد بگیریم که به ی شرکت و طرفداراش احترام بذاریم
۷ پلاس رفیقم رو با اس۷اج خودم مقایسه کردم تو اجرا برنامه ها ایفون۷پلاس واقعا کم اورد
تو ددربین هم در اتاق واقعا اس۷اج خودم عالی بود
دوربین تو فضا بیرون هم اس۷اج محشر بود
صفحه نمایش هم که واقعا هردو تو یه سطح بودن
اینارو بدون تعصب گفتم
برادر اس ٨ رو با ٧ پلاس مقايسه كردن همه ى سايتا اس ٨ كند تر بود .. چطور ممكنه اس ٧ سريعتر باشه ؟!
اس هشت که از سیکس اس کندتره
توی دیجیاتو هم نوشته
داداش اشتباه تست کردی احتمالا طرح ایفون بوده خخخخ
یه چیزی بنویس یا یه جا بگو ک کسی نه فیلمی نه اطلاعی داشته باشه 7 ک هیچی من هرچندتا فیلم بخوای برات میزارم ک حتی 6تو اجرا سرعت از اس7بهتره
تو بگو هزار تومن!!!! ولی هزار تومنم نمی ارزه این اپل حتی
بر گرفته از کتاب گربه ی گیاه خوار
بر گرفته از کتاب گربه های گیاه خوار
بر گرفته از کتاب گربه های گیاه خوار ?
گربه گوشت اخی ?
شیپل
فکر نکنم کوالکام قادر به این کار باشه
شتر در خواب بیند پنبه دانه
شرط میبندم کلا اپلو از نزدیکم ندیدی.
این میلاد زبون بسته رو یکی شات داون کنه داره مریضیش حاد میشه
میلاد یه تشت اب یخ بهت پیشنهاد میکنم کاملا مفید برات :)
sheeple
دیجیاتو خودش منفی داده بود به این!!
همین شرکت محبوبت باید سرشو بالا کنه تا اپل ببنه
بدو تا برسی :)
نه برای چی باید از این شرکت دزد با محصولات اشغالش که از یه میان رده اندوریدی هم کمتره حسادت کنم