تیم کوک: با استفاده از اپل واچ 14 کیلوگرم وزن کم کرده ام
تیم کوک مدیر عامل اپل در جدیدترین مصاحبه خود با شبکه CNBC آمریکا اعلام کرده که با استفاده از اپل واچ تا کنون توانسته نزدیک به ۱۴ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد. او در ...
تیم کوک مدیر عامل اپل در جدیدترین مصاحبه خود با شبکه CNBC آمریکا اعلام کرده که با استفاده از اپل واچ تا کنون توانسته نزدیک به ۱۴ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد.
او در این باره می گوید: «می دانید که این ساعت به شکلی عالی در زمینه سلامت و تناسب اندام به کار می آید. من خودم حدود ۱۴ کیلو وزن کم کرده ام و این تا حدود زیادی به دلیل استفاده از این ساعت است.»
کمپانی اپل تلاش زیادی کرده تا کاربردهایی مرتبط با سلامتی و تناسب اندام پوشیدنی هوشمند خود اپل واچ را بیش از پیش برجسته سازد. این شرکت در جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرده که فروش محصول مورد بحث نسبت به سال گذشته حدود ۲ برابر افزایش یافته است.
علاوه بر این ها شایعاتی نیز وجود دارد مبنی بر این که اهالی کوپرتینو قصد دارند با این محصول به حوزه های پزشکی نیز وارد شوند. شنیده شده نسل بعد اپل واچ علاوه بر تمام سنسورهای فعلی، مجهز به حسگر سنجش قند خون نیز خواهد بود تا افراد همیشه از میزان این ماده در خون خود مطلع باشند.از دیدگاه کوک بزرگترین اثر استفاده از اپل واچ ایجاد انگیزه برای ورزش کردن است
تیم کوک در ادامه مصاحبه خود تشریح می کند که نقش اساسی اپل واچ در حفظ سلامتی و کاهش وزن، بیشتر از آن که به دلیل در اختیار قرار دادن اطلاعات و مدیریت برنامه های تمرینی باشد، به سبب ایجاد انگیزه ای است که در فرد برای انجام فعالیت های بدنی و رعایت سایر نکات سلامت محور ایجاد می کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بیاید اپل واچ بخرید پولاتونو خرج کنید تا ورزش کنید لاغر شید?
این بهتره برا کل متن?
??مرتیکه مفت خور دوجی
کلا اسمارت واچ بعد خرید یک ماه بیشتر جذابیت نداره بعد از اون میندازیش کنار. چون درد سر شارژ داره.
مرتیکه شیاد . با gerar 3 ساعته های دیگه نمیشه؟ چقدر دروغ اخه
نگفته نمیشه. بعدم خودتو داغون نکن عزیزم. اصن سامسونگ خوب اپل بد بد بد خخخخ
نگفتیم نمیشه عزیزم. تو اروم باش داری خودتو داغون می کنی باشه سامسونگ خوب اپل بد بد بد. خخخ
عامو یکی به ما یاد بده چطور تو اپ شکلک بذاریم
یاد این تبلیغایی افتادم که میگه با مصرف این قرص یا فلان کمربند در مدت یک ماه 14 کیلو وزن کم کنید.
یکی نیست آقای کوک بگه حتی اگه النگو هم دستت بود و ورزش میکردی همینقدر لاغر میشدی
بعد یکی رو نشون میده که لاغر شده اصرار هم داره که بخاطر اون محصول بوده.
دروغ که کنتور نداره! تبلیغات !!!!
خخخ
خخخخخخ