بازگشت بسته های حجیم اینترنت همراه ایرانسل
اگر شما هم در یک کلان شهر زندگی می کنید، به خوبی می دانید که دریافت خدمات ADSL از شرکت های ارائه دهنده اینترنت کار چندان ساده ای نیست. همین مسئله، باعث جذابیت سرویس هایی مانند ...
اگر شما هم در یک کلان شهر زندگی می کنید، به خوبی می دانید که دریافت خدمات ADSL از شرکت های ارائه دهنده اینترنت کار چندان ساده ای نیست. همین مسئله، باعث جذابیت سرویس هایی مانند اینترنت بر بستر نسل ۳ و ۴ شبکه موبایل می شود.
ایرانسل در چند سال اخیر با ارائه بسته های اینترنت و مودم های همراه 3G و 4G، توانست نگاه های بسیاری را به سوی خود جلب نماید. ولی در هفته های گذشته، این اپراتور بدون ارائه توضیحی به مشتریان، تمام بسته های حجیم اینترنت خود را حذف کرد.
این موضوع، سبب اعتراض گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی شد. تعداد زیادی از مشتریان ایرانسل، در توییتر نوشتند که روی استفاده بلند مدت از این سرویس حساب باز کرده و برای خرید مودم های همراه ایرانسل، هزینه کرده بودند.
رویه ای که اپراتور دوم در روزهای گذشته در پیش گرفته بود، امروز تغییر کرده و اگر به وب سایت ایرانسل و بخش خرید بسته ها مراجعه کنید، می بینید که بسته های حجیم که حذف شده بودند، اکنون دوباره قابل تهیه هستند و ایرانسل تصمیم گرفته است تا آنها را دوباره در اختیار کاربران خود قرار دهد. این اپراتور هنوز در مورد حذف یا بازگشت این بسته ها اظهار نظری نکرده است.
لازم به ذکر است که حجیم ترین بسته ایرانسل برای اینترنت همراه، حجمی معادل ۱۰۰ گیگابایت دارد که بازه زمانی شش ماهه ارائه می شود. ایرانسل از سال گذشته ارائه خدمات اینترنت نسل چهار ثابت یا TD-LTE را آغاز کرده و در این نوع سرویس، بسته هایی برای استفاده کاربران پرمصرف تدارک دیده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.






بهترین بسته ای که حذف شد این بود
6 ماهه 60 گیگ 65 تومن
این بهترین بود اما حذف شده کلا
:((
???
سلام
اینترنت ایران خیلی داغونه یعنی همینطوریشم کلی از جهان سومی عقبیم .... اگه میبینی بسته های حجیم رو برگردونده بیشتر به خاطر منافع خودش بوده تا من و شما من که فعلا رفتم از مخابرات 30 گیگ گرفتم 60 تومان برای یه سال چون این طرح های رو برداشته بود منم جایگزین واسش پیدا کردم.....باید مردم همیشه اتحاد داشته باشن دیدن یه شرکت داره زور میگه جایگزین براش پیدا کنن ازش خرید نکنن منو و شما اگه تعدادمون زیاد باشه خرید نکنیم مطمئن باش شرکت چاره ای نداره بسته های حجیم ترم بزاره ....
این همه پول میدیم. رفتم حساب چند کاربره باز کنم میبینم باز بسته هاش فرق داره. خوب بگو انسانهای نادان من اگر بسته 100 گیگ بدم به 4 نفر استفاده کنن با اینکه 4 نفر بسته 100 گیگ استفاده کنن چه فرقی داره عملا؟؟؟
موندم به خدا.
توجه کسایی که میگن سیم کارتمونو بذاریم تو مودم td lte باید بگم که سیم کارت مخصوص خود td lte باید بخرید تا بتونید از بهترین سرعتش استفاده کنید.
سلام میشه سیم کارتو انداخت تو مودم ایرانسل و به اینترنت وصل شد؟
کجای دنیا حجمی می فروشن
خب چیزی که مردم عادی هم حس دارن میکنن. سیاست ها و تصمیمات عجولانه ایرانسل. ما که خودمون نمایندگی هستیم بیشتر اعصابمون خورد میشه .. چن سال اخیر شرکت فقط فکر سود خودش بوده نه راضی نگه داشتن مردم نه نمایندگی ها. بقدری تصمیمات شتاب زده گرفته میشه ادم خندش میاد
پریروز داخل اپ مای ایرانسل طرح تشویقی این ۴تا بسته رو گذاشته بودن، زنگ که زدم گفتن چون طرح تشویقیه مهلت خریدش مشخص نیست شاید ۱ ساعت دیگه تموم شه شاید ۱ هفته دیگه
منم با اینکه از بسته قبلیم مونده بود سریع بسته ۶ ماه ۱۰۰ گیگو خریدم فک کردم دیگه ازین بسته ها گیرم نمیاد، حالا برشون گردوندن ?
ولی دمشون گرم حداقل صدای مشتری هارو شنیدن و به رضایت مشتری یکمی اهمیت میدن ?
واقعا خدماتش خیلی افتضاح شده ایرانسل
ایرانسل نشون داد عقل داره و این موضوع رو در کشور ما باید به فال نیک گرفت .امیدوارم تعقلش کوتاه مدت نباشه