ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدفون ارگونومیک HelloEar
تکنولوژی

با ارگونومیک ترین هدفون های دنیا از جنس فلز مایع آشنا شوید

شرکت «HelloEar» نامی آشنا در عرصه تولید محصولات صوتی گران قیمت و با کیفیت به حساب می آید. هدفون های جدید این شرکت علاوه بر آن که نخستین نمونه از این محصول از جنس فلز ...

محمد مافی‌ها
محمد مافی‌ها منتشر شده در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶  |  ۲۳:۵۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شرکت «HelloEar» نامی آشنا در عرصه تولید محصولات صوتی گران قیمت و با کیفیت به حساب می آید. هدفون های جدید این شرکت علاوه بر آن که نخستین نمونه از این محصول از جنس فلز مایع هستند، بلکه بهتر از هر هدفون دیگری در فضای گوش شما جای می گیرند.

به لطف ارگونومی بالا، صدای تولیدی توسط این محصول با کاهش حجم قابل توجهی از اصوات مزاحم محیطی به گوش کاربر خواهد رسید

محصول مورد بحث از آلیاژی شامل ۹۲.۵ درصد نقره خالص ساخته شده و در تولید آن از روش ریخته گری با لیزر استفاده شده. روشی که به تا امروز از آن تنها در تولید زیورآلات بسیار گران قیمت استفاده می شده است. در این روش می توان اسکنی سه بعدی از فضای بیرونی گوش افراد تهیه کرد و هدفون متناسب با آن به طور مستقیم پرینت نمود.

گرچه این هدفون ها از فلز ساخته خواهند شد، اما بر طبق ادعای HelloEar، هر کدا از آنها تنها ۱۵ گرم وزن خواهند داشت.

به لطف ارگونومی بالا، صدای تولیدی توسط این محصول با کاهش حجم قابل توجهی از اصوات مزاحم محیطی به گوش کاربر خواهد رسید.

HelloEar هدفون های جدیدش را در دو مدل با نام های «Monet» و «Gauguin» و به ترتیب با قیمت های ۲۴۹۹ و ۳۶۹۹ دلار روانه بازار خواهد کرد. مدل اول از یک درایور ۶ تایی و مدل دوم از مجموعه درایور ۱۲ تایی برخوردار خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • mohammad hamidi

    ۱۰۰۰تا میزارم رو میرم دوربین alpha 9 میخرم ?

  • اسماعیل سیاحی

    هم خودش زیباس...
    .
    .
    .
    .
    هم قیمتش ?

  • arminkhaghani

    چه خبره این قیمت چی دارن مگر 3500 دلار خیلی بالاست قیمتش خدایشش ادم با 3500 میره لپت تاب گیمینگ میخره عشق میکنه

    • Mahdi Hosseini

      کسی که اینو میخره دیگه همی چی داره و نمیخواد لپ تاب گیمینگ بخره چون قبل از خرید این؛ چیز دیگه ای نمونده براش که نخریده باشه!!!!

  • arminkhaghani

    چ خبره بابا با این قیمت فکرکردن چی دارن مگه با 3500دلار بهترین لپ تاب گیمینگ بازار میخری عشق میکنی باهاش

  • soran.a

    خدایا ! یارانه هارو وی واریز میکنن ؟

  • Vortex ?️

    ?

مطالب پیشنهادی