ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی U11، دارای بهترین دوربین موبایل از دیدگاه DxOMark

شرکت HTC ساعتی قبل از موبایل جدیدش به نام U11 پرده برداشت و مشخصات کامل آن را اعلام کرد. در هنگام معرفی، سازنده تایوانی خبر داد که U11 را در اختیار آزمایشگاه DxOMark قرار داده و دوربین آن، ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶  |  ۱۱:۵۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شرکت HTC ساعتی قبل از موبایل جدیدش به نام U11 پرده برداشت و مشخصات کامل آن را اعلام کرد. در هنگام معرفی، سازنده تایوانی خبر داد که U11 را در اختیار آزمایشگاه DxOMark قرار داده و دوربین آن، موفق به کسب امتیاز ۹۰ شده است.

DxOMark در سال های اخیر به یکی از شناخته شده ترین پایگاه ها برای بنچمارک دوربین های دیجیتال و دوربین موبایل های هوشمند بدل شده و آمارهای ارائه شده از آن، مورد قبول بسیاری از کارشناسان است. HTC در رویداد معرفی پرچمدار جدید خود، از قول DxOMark خبر داد که موبایل U11، بهترین دوربین را در دنیای اسمارت فون ها دارد و بالاترین امتیازی که تا کنون از سوی یک موبایل کسب شده را به دست آورده است.

تا پیش از این، جایگاه نخست با امتیاز ۸۹ در اختیار گوگل پیکسل بود. جایگاه دوم با امتیاز ۸۸، به چند موبایل HTC 10، گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۷ اج و سونی اکسپریا اکس پرفورمنس اختصاص داشت. لازم به ذکر است که DxOMark نیز دقایقی پیش چینش رتبه موبایل ها را در وب سایت خود تغییر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • salar t

    بدون شک پسر شایسته سال!

  • JS

    هر سه گوشی برترو اچ تی سی تولید کرده ببینید چقدر پیشرفت کرده این یعنی اهمیت به مصرف کننده
    نه مثل سامسومب

  • high end

    @ساموئل
    سال آینده گوشی اچ تی سی با دوربین دوگانه و تکنولوژی alternative lens به بازار میاد .سال بعدشم دوربین سه گانه وultrapixel۵ وسال آیندشم ........خوب معلومه تکنولوژی های بهتری در راه هستن اما الان چی هست.الان اس هشت و آیفون هفت و یو یازده پرچمدارن و باید با هم مقایسه شن نه مقایسه ی گوشی آینده با الان

  • Samuel_09339434229

    باید اچ تی سی و دوستداران تکنولوژی خوشحال باشن ، آفرین به اچ تی سی اما باید دانست که دوربین های بسیار بهتری در راه هستن با آمدن گلکسی note8سامسونگ و آیفون جدید 2017اپل و میت 10هوآوی و وان پلاس5 ... که به احتمال خیلی زیاد بهرمند هستند از دوربین های دوگانه بروز شده همراه با تکنولوژی های جدید
    ???

    • high end

      سال آینده هم گوشی جدید اچ تی سی با دوربین دو گانه و تکنولوژیaltenative lensبه بازار میاد که همه رو میخوره.نمیدونستی

  • htc lover

    ناموسن دیگه چی میخواین از یه گوشی همه چیزش بهترینه قیمتشم از همه کمتر از G6ارزونتره

  • مسعود منفردی

    با اچ تی سی ام هشت پیام میدم و بزودی به u11 سلطان تغییرش میدم .ضمن احترام به همه برندها اچ تی سی خاص و اصیل

  • احد وصال

    اچ تی سی ..اصالت یک برند در گوشی ..من خودم طرفدار شیائومی هستم و بر سامسونگ و ال جی و هواوی ترجیحش می دم ..ولی اچ تی سی بدون اغراق برترین برند دنیاست

    • high end

      وای چه جمله ای گفتی این متنو باید با طلا بنویسن خصوصا جمله ی آخرشو

  • MR.SRT

    تازه دوربین سلفیش از اصلیش 4مگاپیکسل بیشتره ??

    • m.sarv

      فقط به پیکسل نیست که

    • reza

      داداچ داری اشتب میزنیا

      • MR.SRT

        دوربین جلوش 16 مگاپیکسل و اصلیش 12

        • علی

          سالها گذشت و هنوز ملت فک میکنن کیفیت دوربین به مگاپیکسله?

  • alireza seven

    تبریک میگم به اچ تی سی و طرفدارانش.
    من خودم به شخصه انتظار داشتم گلگسی اس 8 رتبه ی اول رو کسب کنه ولی اچ تی سی با موبایل جدیدش تونست این مقام رو کسب کنه.
    ولی انتظار دارم که گلگسی نوت 8 این نقطه ضعف رو برطرف کنه.

  • high end

    برین سایتdxo عکساشو ببینین وای خیلی خوبه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی