ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با اندروید O، گوگل دست به بازطراحی کامل اموجی ها زده است

اندروید O گوگل قرار است تغییراتی شگرف در این سیستم عامل و پلتفرم محبوب موبایل به وجود آورد و احتمالاً یکی از محسوس ترین تغییرات، حداقل برای دارندگان موبایل های نکسوس و پیکسل، اموجی هایی ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶  |  ۱۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اندروید O گوگل قرار است تغییراتی شگرف در این سیستم عامل و پلتفرم محبوب موبایل به وجود آورد و احتمالاً یکی از محسوس ترین تغییرات، حداقل برای دارندگان موبایل های نکسوس و پیکسل، اموجی هایی باشد که به صورت تمام و کمال از نو طراحی شده اند.

وب سایت Emojipedia توانسته به تصاویری اختصاصی از این اموجی های تازه دست پیدا کند و با توجه به این تصاویر، دیگر خبری از اموجی های حبابی شکل اندروید پیشین نبوده و باید مجدداً در انتظار اموجی هایی با صورت های دایره ای شکل باشیم.

گفته می شود که این بازطراحی، تک تک اموجی ها را شامل شده و زبان طراحی کاملاً تازه ای برای آنها به وجود آمده است؛ همین مسئله سبب شده تا پروسه اعمال تغییرات در این شکلک های دوست داشتنی، نزدیک به 18 ماه طول بکشد.

گفتنی است که اندروید O از کاتالوگ کاراکترهای اموجی 5.0 پشتیبانی می کند و گوگل طی کنفرانس شب گذشته خود اعلام کرد کاربران می توانند بسته های اموجی مختلف را نیز دانلود کرده و به دلخواه استفاده کنند. شما درباره این تصمیم گوگل چه فکر می کنید؟ نظرتان را (ترجیحاً با استفاده از اموجی!) با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Amir Afkham

    man emoji haye ios ya darvaghe unayi k too telegram hasto tarjih midam! bishtar saro kar darim bahashun , baad sakhte bekhay az too keyboard e gushi unaro peyda koni chon ye seriash shabihe ham nistaan

  • Hajihoseini

    یکی بیاد بگه با ابپاش نکشیمون هیلتر ????
    ????

  • علی موثق

    ???7.1.2

  • Chris Redfield

    به نظر من ایموجی‌های کیت کت جذابترن ?

  • δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی)

    تغییر ایموجیا هرچقد جلوتر میره مزخرف‌تر میشه! یکیش ? توی تلگرام یا مصلن ? که آبپاش شد!!! اینم به لطف نظریه‌پردازی اپل بود البته! واسه جلوگیری از ترویج خشونت مصلن!!!!!! خلاصه کاش میشد حداقل بین خودمون انتخاب کنیم بین ایموجیا

  • moein

    استیکر خنده همون قبلیا احساس رو بهتر انتقال میده ولی در کل اندروید بینظیره

  • high end

    ??????

  • loganlegend

    عالین

  • Rivekan

    نهههههههههههه ???

  • milad

    فکر کنم اندروید 7 هم مثل ویندوز 7 بشه.یک سیستم عامل کامل که تا سالها گوگل نتونه کامل تر از اونو بزنه?

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی