ورژن قرمز رنگ Xperia XZ Premium نیز در راه است
چند ماه پیش وقتی که سونی از تلفن همراه Xperia XZ Premium پرده برداشت، فقط آن را در دو رنگ مشکی و نقره ای به نمایش گذاشت. مدت زمان زیادی نگذشت که یک گزینه برنزی هم ...
چند ماه پیش وقتی که سونی از تلفن همراه Xperia XZ Premium پرده برداشت، فقط آن را در دو رنگ مشکی و نقره ای به نمایش گذاشت. مدت زمان زیادی نگذشت که یک گزینه برنزی هم معرفی شد.
اما حالا گویا قرار است شاهد یک رنگ جدید و البته خاص دیگر هم باشیم: قرمز.
البته، تصاویر فوق لو رفته اند و صحت آن ها توسط سونی یا منابع معتبری تایید نشده است ولی اگر چنین رنگی وجود دارد و تصاویر تبلیغاتی هم از آن گرفته شده، چه لزومی دارد که باور نکنیم یک موبایل سونی با رنگ قرمز در دستور کار قرار گرفته؟
آنطور که در تصاویر به نظر می رسد، Xperia XZ Premium قرمز رنگ بسیار درخشنده است، درست مثل سه رنگ قبلی که درخشندگی بالایی را به نمایش می گذاشتند. با این وجود، سخت افزار هیچ تفاوتی نسبت به ورژن های دیگر ندارد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

مثل یه گیلاس خوشمزه میمونه عاشقش شدم
امسال سال اچ تی سی، اپل، سونی،الجی، نوکیا و پسرفت سامسونگ هستش
زیبا
قشنگ ترین رنگ رو اچ تی سی الان داره
بسیار زیبا وخاص ایول
ترول های سامسونگ و شیپل های اپل چقد زیادن
جالبه که طرفدارای سونی از این ترول بازی تو صفحه گوشیای دیگه در نمیارن
اگه واقعا راست میگید که سونی آشغاله انقد نیاید تو صفحش ضدش حرف بزنید چون رفتارتون برعکس حرفتونه
زشت زشت و زشت!!
واقعا زیباست و اونایی که به عکس گرفتن به ویژه سلفی و کیفیت رزولیشن برای آنها مهمه این گوشی بهترین انتخاب هست و قیمتشم تقریبا مناسبه.
گوشی خوشگل فقط htc u11 وhonor8
کاری به این که قشنگه یا رشته ندارم. چون این بر میگرده به سلیقه ی افراد که هر کدومش قابل احترامه.
ولی........
ولی هیچوقت فراموش نکنید که نه اپل، نه سونی و نه اچ تی سی اولین گوشی با این رنگ رو ندادند.
مثل این که سری لومیا نوکیا رو فراموش کردید!!!
هر رنگی زده بشه، قبلش نوکیا اون رنگ رپ زده بود ?