ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 7 بازسازی شده به سادگی از نمونه اصلی قابل تشخیص است

همانطور که احتمالاً مستحضر هستید، سامسونگ در اوایل سال جاری طی بیانیه ای به صورت رسمی اعلام نمود که نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 را در برخی بازارهای منتخب عرضه خواهد کرد. حالا تصاویر ...

حسام الدین جعفری
حسام الدین جعفری منتشر شده در ۸ خرداد ۱۳۹۶  |  ۲۰:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که احتمالاً مستحضر هستید، سامسونگ در اوایل سال جاری طی بیانیه ای به صورت رسمی اعلام نمود که نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 را در برخی بازارهای منتخب عرضه خواهد کرد. حالا تصاویر تازه ای از موبایل مورد اشاره منتشر شده که حاکی از امکان تشخیص ساده آن نسبت به نسخه اصلی است.

گفتنی است مدل بازسازی شده یا ریفربیشد گلکسی نوت 7 به باتری با ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت مجهز خواهد بود که نسبت به نسخه اولیه از 300 میلی آمپر ساعت ظرفیت کمتر برخوردار است.

در مدل بازسازی شده گلکسی نوت 7، حرف بزرگ «R» در پشت دستگاه حک شده است

همچنین باید عنوان کرد که هنوز نام رسمی آن از طرف سامسونگ مورد تأیید قرار نگرفته اما برخی شایعات به اسم مدل FE گلکسی نوت 7 (Galaxy Note FE) اشاره داشته اند که در واقع مخفف عبارت «Fan Edition» و یا «نسخه طرفداران» است.

اما همانطور که در تصاویر به ثبت رسیده از مدل FE گلکسی نوت 7 ملاحظه می کنید، در پنل پشتی دستگاه یک حرف «R» بزرگ به نشانه ریفربیشد یا بازسازی بودن آن است. از همین رو به راحتی می توان آن را از نسخه اورجینال گلکسی نوت 7 تشخیص داد.

به نظر می رسد کماکان باید منتظر خبرهای رسمی بیشتر از طرف سامسونگ در رابطه با زمان عرضه و برچسب قیمت تلفن همراه مورد بحث باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Reza

    از طراحی نوت 7 در بین همه گوشیای سامسونگ بیشتر خوشم میاد خمیدگی لبش هم در مقایسه با بقیه ملایمتره بنظرم امیدوارم ایران هم بیاد???

  • heydar hejazi

    دوستان بخریم یا نه؟ خدایی نظرتونو بگین بین 2300هزینه میکنم این یا هرچی شما بگین. خودم فن باز سونیم ولی خب دیگه از تکرار خسته شدم

    • امیر مرزبان

      بنظرم با ۲۳۰۰، htc u11 خریدش به صرفه تر باشه

    • Hajihoseini

      داداش سری نوت سامسونگ واقعا فوقالعادس ولی تو میتونی با ۲۸۰۰ اس ۸ بخری ولی نوت سون گوشی فوقالعادیه

    • pouriya.m&m

      الان نوت ۵ ۲۳۰۰ ....به نظرم مییرزه

    • حسین

      اگه نوت۸ بیاد قیمتش به ۱.۶ میلیونم میرسه پس صبر کن ارزون شه

  • high end

    از r پشتش خوشت اومده؟وگرنه که این برا ۹ماه پیشه خوب چرا همون موقع قبل انفجار خوشت نیومد.

    • Amin Rahmati

      شعر نگو عمویی

  • رضا تقی پور

    خوبه خوشم اومد شاید خریدم.

مطالب پیشنهادی