ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک دیجیاتو به لپ تاپ گیمینگ GT75VR Titan ام اس آی

همان طور که اطلاع یافتید، کمپانی ام اس آی (MSI) امروز از نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ خود رونمایی کرد و در میان آنها، مدل GT75VR Titan یکی از بهترین گزینه های پیش روی ...

حمید مقدسی
حمید مقدسی منتشر شده در ۹ خرداد ۱۳۹۶  |  ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همان طور که اطلاع یافتید، کمپانی ام اس آی (MSI) امروز از نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ خود رونمایی کرد و در میان آنها، مدل GT75VR Titan یکی از بهترین گزینه های پیش روی طرفداران بازی های کامپیوتری به شمار می رود. این دستگاه با بهره گیری از پردازنده نسل هفتم Core i7-7820HK اینتل، حداکثر 64 گیگابایت حافظه رَم و دو عدد کارت گرافیک GTX 1070 انویدیا تجربه روانی از کاربری حرفه ای را به ارمغان خواهد آورد.

در ادامه می توانید تصاویر نگاه نزدیک دیجیاتو به لپ تاپ گیمینگ GT75VR Titan SLI ام اس آی را مشاهده نمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban

    بنظرم این دسته از لپ تاپ ها بیشتر برای به نمایش کشیدن قدرت شرکت ها هستند چون خرید این دسته از لپ تاپ ها که البته بهشون لپ تاپ نمیگند و Desktop Replacement نام دارند ، چندان عقلانی نیست ، هر کدوم از این لپ تاپ ها 4 5 کیلو وزن دارند و خب عملا Portability شون رو از بین میبره و اگر پورتابل نباشن خب باز خرید چنین لپ تاپی چه فایده ای داره و در این حالت گیمر میتونه با هزینه بسیار کمتر یک دسکتاپ فوق العاده با آخرین نسل پردازنده های اینتل و گرافیک SLI انودیا جمع که با یک مانیتور خمیده 34 اینچی الترا واید تهیه کنه و بعدا با کمترین هزینه ارتقاشون بده.

    • pine

      خیر اقا جان.حرفای شما درسته.ولی اخرش این لپ تاپ رو میزنی زیر بغل میری این ور اونور.دسکتاپو نمیشه به این راحتیا جابجا کرد.وقتیم کار نداری جم میکنی میزاری یه گوشه.مثه دسکتاپ یه ور اتاقو نمیگیره

  • علی گلکسی

    فکر کنم که جای gt73 رو میخواد پر کنه

مطالب پیشنهادی