ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سقوط از ارتفاع 300 متری؛ آیا نینتندو سوییچ سالم می ماند؟ [تماشا کنید]

تصور کنید که نینتندو سوییچ را از بالای برج ایفل به سمت زمین رها کنیم. چه می شود؟ احتمالا جز تکه های ریز و کوچک، هیچ چیز دیگری از آن باقی نمی ماند. اینطور فکر ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۲ خرداد ۱۳۹۶  |  ۱۸:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تصور کنید که نینتندو سوییچ را از بالای برج ایفل به سمت زمین رها کنیم. چه می شود؟ احتمالا جز تکه های ریز و کوچک، هیچ چیز دیگری از آن باقی نمی ماند. اینطور فکر می کنید؟ خب، بگذارید حقیقت را به شما نشان دهیم.

UnlockRiver یکی از کاربران یوتوب است که این آزمایش را انجام داده و نتیجه را در ویدیویی با ما به اشتراک گذاشته. او نینتندو سوییچ را به یک پهپاد متصل کرده و به ارتفاع 300 متری از سطح زمین می برد و سپس آن را رها می کند.

نتیجه حیرت انگیز است. اگرچه یکی از جوی-کان ها کاملا از بین می رود اما جوی-کان دیگر و خود کنسول هیچ مشکلی پیدا نمی کنند و به کار خود ادامه می دهند. ویدیو را در ادامه تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alimohammadi15

    :|
    میدادی به من:|
    آخه 300 متر کدوم آدم مریضی چیزیو پرت میکنه پایین.

  • six path

    اره منم بیوفتم زنده میمونم

    • six path

      مریض بازیم دیگه یه حدی داره

مطالب پیشنهادی