ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در iOS 11 شاهد اضافه شدن فایل منیجر جدید اپل به نام Files هستیم

همانطور که انتظار داشتیم اپل دقایقی پیش از سیستم مدیریت فایل جدید خود با نام APFS رونمایی کرد که از مدتی پیش در iOS اضافه شده بود و قرار است در نسخه بعدی سیستم عامل دسکتاپ ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۱۶ خرداد ۱۳۹۶  |  ۰۰:۱۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که انتظار داشتیم اپل دقایقی پیش از سیستم مدیریت فایل جدید خود با نام APFS رونمایی کرد که از مدتی پیش در iOS اضافه شده بود و قرار است در نسخه بعدی سیستم عامل دسکتاپ این شرکت هم مورد استفاده قرار گیرد.

سیستم مدیریت فایل جدید مزیت های مختلفی مثل سرعت بالاتر، امنیت بیشتر و پشتیبانی از فضاهای ابری سوم شخص مثل دراپ باکس، وان درایو و گوگل درایو دارد.

اما نکته ی دیگر اینکه پس از آمدن سیستم جدید، قرار است یک اپلیکیشن تازه هم به نام Files به iOS اضافه شود و رابط کاربری مشابه Finder مک را به سیستم عامل موبایل این شرکت اضافه کند.

با وجود این اپلیکیشن جدید می توانید پوشه و زیرپوشه های خود را مشاهده کنید و گزینه های مورد نیاز برای تعامل با آنها را در اختیار داشته باشید.

در پایان گفتنی است که نسخه جدید سیستم عامل دسکتاپ اپل پاییز امسال با نام High Sierra به بازار عرضه می شود، اما اپلیکیشن Files از هم اکنون روی فروشگاه نرم افزاری اپل در حال اضافه شدن است و انتظار می رود در آینده ی نزدیک به کاربران iOS عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • mohammad.zav

    یه سوال files فقط برای ایپده یا ایفون هم هست؟

    • Ali kjh

      بعید نیست ممکنه یه دلیل مسخره بیاره و بگه فایل منجر رو همه استفاده نمیکنن و مال حرفه ای هاست پس فقط رو آی‌پد پرو عرضه ش میکنیم!

  • ali-g

    یعنی تاحالا فایل منیجر نداشته اپل ؟?????

  • Hadi.TJ

    اقای گلستانه، بهتر بود ذکر میکردید که قرار نیست دسترسی به فولدرهای دیگر برنامه ها (مثل اندروید) تو فایل منیجر files اتفاق بیفته، بلکه فقط دسترسی به فایل هایی که تو خود برنامه ریخته شده باشه و همچنین دسترسی به تمام فایل های ذخیره شده روی اکانت های cloud مثل dropox و onedrive و icloud و ... قراره تو این برنامه وجود داشته باشه، نه دسترسی به همه پوشه و زیرپوشه های گوشی...البته من فکر میکنم، اپل میخواد تو ایفون جدید که معرفی میکنه از USB-C استفاده کنه و قابلیت OTG رو روی ایفون باز بذاره برای همین رو iOS 11 برنامه Files به صورت پیش فرض وجود داره...ولی خوب از الان هیچی اپل در موردش نمیگه طبیعتا تا وقتی ایفون جدید معرفی شه...

  • Rooz5eh

    بلاخره اين اتفاق افتاد

    • محمد

      البته شما هیچ دسترسی به فایل های اپلیکبشن ها و ... نداری فقط اطلاعات خودت اونجا هست گویا

  • high end

    یعنی رو آی او اس تن هم کیشه نصب کرد اینو؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی