ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چگونه نسخه بتای iOS 11 را روی آیفون خود نصب کنیم؟

بالاخره اپل از iOS 11 و ویژگی های به روزرسانی تازه سیستم عامل خود سخن گفت و آن را به صورت رسمی معرفی کرد. پس از معرفی iOS 11، دسترسی توسعه دهندگان نیز به این به ...

نیما فرشین
نیما فرشین منتشر شده در ۱۷ خرداد ۱۳۹۶  |  ۲۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بالاخره اپل از iOS 11 و ویژگی های به روزرسانی تازه سیستم عامل خود سخن گفت و آن را به صورت رسمی معرفی کرد. پس از معرفی iOS 11، دسترسی توسعه دهندگان نیز به این به روزرسانی تازه آزاد شد و کاربرانی که در حال حاضر خود را به عنوان یک توسعه دهنده به اپل معرفی کرده اند، قادر به دریافت این به روزرسانی هستند.

اما برای دریافت نسخه جدید iOS نیازی نیست که حتما یک توسعه دهنده باشید و اگر دوست دارید که خیلی زود تر از موعد مقرر به این به روزرسانی دسترسی پیدا کنید، کافیست مراحلی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم را دنبال نمایید. البته پیش از آن که به سراغ مراحل نصب بروید بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید.

پیش از هر اقدامی از تمامی فایل ها و اپ های خود، نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچنین این موضوع را در نظر بگیرید که نسخه فعلی iOS 11 در مرحله بتا به سر می برد و می تواند مشکلاتی را برای موبایل شما به همراه بیاورد.

برای شروع بهتر است به سراغ سافاری بروید و از طریق آن وارد این لینک شوید. سپس از طریق وبسایت مورد بحث، گزینه «iOS Beta Profile» را انتخاب کنید. با انجام این کار، صفحه نصب iOS 11 برای تان نمایش داده می شود. سپس گزینه «install» را بفشارید و مراحل نصب را طی کنید.

با انجام این مراحل، موبایل شما یک بار ریبوت می شود و پس از آغاز به کار دوباره، فایل نصب iOS 11 به بخش «Software Update» اضافه می شود. کافیست به تنظیمات بروید و از بخش «General» وارد منو «Software Update» شوید و از طریق آن برای نصب به روزرسانی تازه اقدام کنید.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • mikawel amini

    سلام من قبلا پروفایل بتارو نصب کردم برامم میومد ولی دانلود و نصب نکردم تا همین ۱۲سپتامبر ک گفتن ای او اس یازده ۱۹سپتامبر میاد برای من اومده نوشته ای او اس یازده ننوشته بتا به نظرتون نصب کنم؟ کمک کنید لطفا

    • Hamed Ahmadi

      سلام اول بگید گوشیتون چیه بعد الان ورژن جدید ۱۵،۲ فکر میکنم باشه کلا خیلی عقبی شما خواستی تو
      واتساپ بیام بهم بده کمکت کنم فقط در حد کمک نه قصد دیگه

  • mahdi rasooli

    سلام من روی se نصب کردم عالیه فقط مشکلم در مالتی تکسینگ هست برنامه رو که میبندم هنوز بازم در مالتی تکسینگ البته بعضی موارد
    فقط یه سوال من میتونم نسخه اصلی رو تا چند ماه دیگه دیرافت کنم؟؟؟

  • هومن

    گوشی من ریستور نمیشه دیگه روی ریکاوری مود گیر کرده کسی راهی بلده؟

  • Gol pesar

    اقا صد رحمت به ویندوز اینسایدر!! روش دانگرید کردن چطوریه؟? پایداری در حد جمهوری سودان جایی ام نیست که باگ نداشته باشه!

  • mahdi npd

    آقا ترو خدا بگین چه جور میشه پاکش کنم خیلی مضخرف ترو خدا نصب نکنید اگه تا الان نکردین مشکل اصلی هم تو نوتفیکیش و کنترل سنتره قاط زده قاط نصف بزنامه ها رو هم میگه بخاطر همون دوستمون گفت نسخه۳۳بیت باید آپدیت بشن

    • hamze feizian

      عجب???????? والا به اون بدیم که میکید نیست برا پاک کردنش کافی دانگرید کنید به نسخه قبلی ولی از اطلاعاتت بک اب بگیر چون همه پاک میشن

  • amir hatamluyi

    سلام به همه دوستان من ديشب گوشيم(٦اس پلاس)اپديت كردم ايرادهايي كه داره يكي سرعت نت خيلي كاهش پيدا ميكنه تست سرعتم بيشتر از ١٠٠كيلوبايت نميره در حالي كه تو اي او اس ١٠ بالاي٢مگ بود (در يك مكان تست شده ان)گوشي دير شارژ ميشه .برنامه راديو جوان باز ميكني گوشي به شدت گرم ميشه تو اپل موزيك تغيير نميكنه حالت فيلم گرفتن از صفحه هربار فيلم گرفتيم ي بار گوشي رستارت كنين تا دو باره بتونين فعالش كنين فونت ها كمي جا به جا شدن به جز اينا ايراد خاصي نداره ☺️

    • hamze feizian

      باتری سرعت نت و فیلمبرداری کاملا برعکسه برای من دقیق عمل میکنه خواستی فیلمشو میدم ببین

  • hamze feizian

    سلام من دیشب نصب کردم مشاهدات خودم در اختیارتون میزارم اول اینکه هیچ چیزی از گوشی شما پاک نمیشه خیالتون راحت‌. دوم اینکه گوشی من ایفون ۶ معمولیه اصلا لمس سه بعدی ربطی نداشت برای کاراییش. سوم یه کیبورد فارسی عالی به ایفونتون اضافه میشه چهارم تمام نرم افزارهایی که رو گوشی دارم اعم از فارسی و انگلیسی کار میکنن یه برخی مشکلات داره اونم اینه که بلوتوثش توی کنترل سنتر کار نمیکنه ولی تو تنظیمات خاموش روشن میشه. وه یه سری ایرادات جزیی که زیاد رو اعصاب نیستن. خاموش روشن کردن دیتا توی کنترل سنتر هم عالیه. بنظرم نصب کنید ایرادی نداره میشه ازش لذت برد فرق انچنانی با ios۱۰ نداره من تضمین میکنم هچ مشکلی پیش نمیاد خیالتون تخت

  • foroughiniya

    همینطور که در جریان هستید اپلیکیشن های ۶۴ بینی فقط کار میکنه برای اپلیکیشن هایی که کار نمیکنه یعنی ۳۲ بیتی هستن باید منتظر آپدیت باشید. در بخش کنترل سنتر هم روشن کردن وای فای و بلوتوث فقط امکان پذیره خاموش کردن اونا از داخل سیتینگ امکان پذیره که حتما با آپدیت ها آینده رفع میشه ولی ios 11 اونقدر جذابه که آدم رو با همه باگ هایی که در حال حاظر داره به سمت خودش میکشونه

  • peymanshiri

    من روی se نصب کردم
    برنامه TuneIn و موبایل بانک پاسارگاد کار نمیکنه
    ضمنا تو کنترل سنتز آیکن بلوتوث عمل نمیکنه
    مشکل دیگه ای نداشتم
    اطلاعات هم پاک نشده بود
    برنامه files هم اضافه شده

  • Shahriar15

    دوستانی که نصب کردن اگر میشه چند مورد از باگ هارو بنویسن و می خام بدو نم اطلاعاتم پا می شه یا نه ؟ موبایلم آیفون سون پلاس هست
    خیلی ممنون

    • hamze feizian

      خیر به هیچ عنوان پاک نمیشه هیچی

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی