هوآوی: در دسامبر قبل فروش جهانی موبایل هایمان از اپل بیشتر بوده
طبق گزارش نشریه The Economic Timesهوآوی اخیرا اعلام کرده در ماه دسامبر سال قبل توانسته با کنار زدن اپل، عنوان دومین تولید کننده پرفروش موبایل دنیا را از آن خود کند. این شرکت چینی طبق گزارشات توانسته در ...
طبق گزارش نشریه The Economic Timesهوآوی اخیرا اعلام کرده در ماه دسامبر سال قبل توانسته با کنار زدن اپل، عنوان دومین تولید کننده پرفروش موبایل دنیا را از آن خود کند.
این شرکت چینی طبق گزارشات توانسته در این برهه 13.2 درصد میزان فروش جهانی اسمارت فون را به خود اختصاص دهد و رقیب کالیفرنیایی اش را با سهم 12 درصدی کنار بزند.
Richard Yu مدیرعامل کسب و کار مصرفی این شرکت در صحبت های نوامبر گذشته خود مدعی شد که هوآوی قصد دارد اپل را از نظر میزان فروش جهانی پشت سر بگذارد و برای این منظور یک بازه زمانی دوساله را تعیین کرده است.
البته باید اضافه کنیم که شاید به طور صد درصدی هم حق با مدیران این شرکت نباشد. محاسبه آمار فروش با دشواری های خاصی همراه است و شاید دیدگاه هوآوی و اپل در قبال بازار اسمارت فون در دسامبر گذشته متفاوت از هم باشد. از طرفی شرکت های تحقیقاتی نظیر Strategy Analytics و IDC هم به جای آمار یک ماهه معمولا برآوردهای خود از فروش شرکت ها را به صورت فصلی منتشر می کنند.
هوآوی سال قبل 139 میلیون اسمارت فون به فروش رسانده است
با این حال اما تردیدی نیست که فروش این شرکت در سه ماهه نخست سال 2016 فوق العاده بوده و در سال قبل بالغ بر 139 میلیون تلفن همراه از سوی آن به اقصی نقاط دنیا صادر شده. بنابراین، اگر این شرکت در بازه زمانی مذکور هم نتوانسته باشد اپل را پشت سر بگذارد، وقوع چنین اتفاقی در آینده چندان دور از ذهن نیست.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
دوستان چرا باید از برند چینی بخریم هر چقدر هم خوب باشه ولی ما ها خیلی از چینی ها ضرر کردیم
اشغاله جفتشون
مگه به کمیته. هواوی کمتر از 30 درصد گوشیاش کیفیت دارن. بقیه ول معطل
تنها دلیلش قیمتشه و دیگر هیچ
اشغاله هواوی
برید یه میان رده سری A سامی رو بگیرید دستتون و کیفیتش رو با یه میان رده هواوی مثل honor 6x مقایسه کنید اون وقت میفهمید سامی تو کیفیت فوق العاده هس
الکی هم منفی و اینا ندید
ب دیس لایک های نظرات توجه کنید اونوقت که میفهنید هواوی چرا فروشش انقد بالاست و موفق عمل میونه
شپیل ها چی میگن اگه سامسونگ نبود خخخخ اره گلم ساسونگ نبود داعش و القاعده و طالبان نبود
کیفیت مهممه نه کمیت
توی 2 سال اخیر کیفیت ساختش عالی شده
دوستان من حدود دو سال پیش اس 6 داشتم الان حدود یک ساله پی 9 دارم ، قبل ها هم سونی داشتم ، با کمال تعجب ، هیچ گوشی مثل اس 6 سامسونگ نبود ، حیف که از دستش دادم حیف .....
سامسونگ اگه نبود اپل وهواوی وسونی وال جی و شیاموی وسایر برند ها نبودن فقط یک چیز بود نوکیا که به ایرانی ها اهمیت گوشی ها رو باکیبورد عربی بعمنون می داد پس سامسونگ دوست داریم
داداچ چی زدی؟??
مثل اینکه یادت رفته وقتی هنوز سامسونگ وجود خارجی نداشت سونی و نوکیا به دنیای گوشیا حکومت می کردن