ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر 9 همراه با سرویس پرداخت موبایلی هوآوی پِی رسما معرفی شد

شرکت هوآوی چندی قبل رسما از تلفن هوشمند آنر 9 رونمایی کرد و باید بگوییم مشخصات این تلفن هوشمند کاملا با شایعات قبلی همخوانی دارد. آنر 9 آنطور که شرکت سازنده اش گفته، به یک ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲۲ خرداد ۱۳۹۶  |  ۱۴:۴۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شرکت هوآوی چندی قبل رسما از تلفن هوشمند آنر 9 رونمایی کرد و باید بگوییم مشخصات این تلفن هوشمند کاملا با شایعات قبلی همخوانی دارد.

آنر 9 آنطور که شرکت سازنده اش گفته، به یک نمایشگر 5.15 اینچی با رزلوشن 1080p و فضای رنگی DCI-P3 مجهز شده است (درست مانند آیفون 7 و گلکسی اس 8). این محصول همچنین از نسخه 7.0 اندروید موسوم به نوقا بهره می گیرد که به رابط کاربری EMUI 5.1 مزین گردیده است.

اما قلب تپنده آنر 9 چیپست کایرین 960 محصول های سیلیکون است که در محصولات دیگر این شرکت نظیر میت 9 و P10 نیز به خدمت گرفته شده است.

6 گیگابایت رم (که البته بیشتر از سایر پرچمداران موجود در بازار است) و همچنین حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی که امکان ارتقاء از طریق درگاه هیبریدی سیم کارت دستگاه را هم دارند، دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این موبایل را می سازند.

ماژول دوربین اصلی این موبایل را ترکیبی از سنسورهای 12 و 20 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2x و وضعیت های تصویربرداری پرتره و بوکه می سازند و برای گرفتن سلفی هم یک دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است.

هوآوی در کنار موبایل جدید خود سرویس پرداخت موبایلی اش به نام هوآوی پی را نیز راه اندازی کرد

اما هوآوی در کنار موبایل جدید خود سرویس پرداخت موبایلی اش به نام هوآوی پی را نیز راه اندازی کرد و اعلام نمود که موبایل آنر 9 با پشتیبانی از این سرویس عرضه می گردد. این سرویس از طریق  پروتکل NFC کار می کند. از دیگر استانداردهای ارتباطی پشتیبانی شونده توسط این موبایل می توان به 4G VoLTE، Wi-Fi ac و در نهایت جک 3.5 میلیمتری صدا اشاره نمود.

بدنه آنر 9 از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده و در قالب رنگ های مشکی، آبی و طلایی به بازار عرضه خواهد شد. انرژی دستگاه را هم یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

گفتنی است محصول تازه هوآوی از جمعه همین هفته در شش خرده فروشی چین با قیمت 400 دلار بر مدل 64 گیگابایتی و 440 دلار برای مدل 128 گیگابایی قابل خریداری خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Amirali

    از آنر8 ای ک دستمه راضی نیستم پس امیدی ام ب این نیس
    گول اعداد و ارقام و مشخصات بیهوده رو نخورید واقعا ضعیفه نمونش همین ک دارم

  • Soheilbmw93

    حتی بدون توجه به قیمتش هم واقعا گوشی فوق العاده ای هست . بنظرم RAM6 و حافظه 128 رو نیمشه با این کیفیت و خلاقیت توی هیچ شرکتی پیدا کرد . با اینکه زیاد از آنر خوشم نمیاد ، واقعا با دیدن تصویرش مجذوبش شدم .

    فوق العادس تو این قیمت و حتی تو قیمت های تا 2 میلیون .

  • علیرضا محمدزاده

    بیگ لایک

  • یوسف

    گوشی خوبیه

  • خشایار

    طرفدار هوآوی نیسم ولی آنر فوق العادس

  • Sam

    با اینکه طرفدار سر سخت شیائومی هستم و چن تا ردمی و می عوض کردم،ولی بدون تعصب خوب به نظر میاد....

  • MasoudZ

    بسیار زیبا و قدرتمند...رقیب می6?

    • Sam

      البته حتما توجه دارید که Mi6 ارزونتره

  • sagittarius19

    گوشی خوبی به نظر میاد.
    امیدوارم زودتر عرضه جهانی بشه و دلالان ما هم یکم منصف تر عمل کنن و با قیمت خوب این گوشی رو وارد کنن

    • sagittarius19

      در ضمن نسب به قیمش هم واقعا خوبه. در مورد فضای رنگی DCI-P3 هم تحقیق کردم خیلی عالیه که این گوشی هم از این فضای رنگی پشتیبانی می کنه در حالی که خیلی از گوشی ها هنوز اینطور نیستن. دوربینش هم عالیه حتی در شب هم خوبه طبق جزئیاتی که خوندم. رزولوشنش هم میتونست بهتر باشه ولی همین هم کافیه نسبت به صفحه نمایش، همین باعث میشه باتری کمتری مصرف بشه. واقعا یه گوشی حرفه ای با قیمت مناسب

  • علیرضا نوروزی

    برا پردازنده و طراحی و نوآوری خوب داره پیش میره ولی نمیدونم چرا کیفیت صفحه نمایش رو از فول اچ پی بالاتر نمیبره ?

    • sahand shabanloei

      اوّلا
      اون فول اچدیه نه فول اچپی!
      دوّّما
      بیشتر از فول اچ دی به درد نمیخوره و شرکت ها واسه رقابت ، هی دارن تراکم پیکسلی رو بالا می‌برن!! که مشکلاتی چون مصرف باتری بیشتر و سخت افزار بیشتر رو به همراه داره .
      .
      .
      و به نظر من به جای تراکم پیکسلی ،روی کیفیت صفحه نمایش بیشتر کار کنه بهتره (( کیفیت رنگ ها و ...))

مطالب پیشنهادی