حمایت ایرانیان از حسن روحانی به هشتگ شماره یک توییتر تبدیل شد
در حالی که تنها یک ماه از انتخابات ریاست جمهوری و رای ۲۴ میلیونی مردم به حسن روحانی میگذرد، روز گذشته و در حاشیه راهپیمایی روز قدس، جمعی از شرکت کنندگان با شعارهای خود به انتقاد ...
در حالی که تنها یک ماه از انتخابات ریاست جمهوری و رای ۲۴ میلیونی مردم به حسن روحانی میگذرد، روز گذشته و در حاشیه راهپیمایی روز قدس، جمعی از شرکت کنندگان با شعارهای خود به انتقاد از رییس جمهور پرداختند.
این انتقادات و نحوه مطرح کردن آن، واکنش کاربران در اینترنت را به همراه داشت و باعث شد تا توییتر به بستری برای نشان این موضوع تبدیل گردد. طرفداران رییس جمهور و سیاست های مورد نظر وی، در طوفانی توییتری با هشتگ #حامی_روحانی_ام ، حمایت خود از حسن روحانی را اعلام کردند.
این هشتگ در ادامه با استقبال بسیار گسترده ای از سمت کاربران مواجه گردید، و حجم زیاد توییت های ارسالی آن سبب شد تا #حامی_روحانی_ام در رتبه یک لیست هشتگ های داغ توییتر در سطح جهان، قرار گیرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.






هنوزم حامی هستند ؟ یا..
99% درصد توییت ها ربات و نامربوط هستش لطفا چک کنید
یکی از خصلتهای مردم جهان سوم هیجانی شدن در امور مختلف هست .
خردگرایی تو این کشور هیچ جایی نداره از مسوولین گرفته تا مردم عادی.
#ربات_نباشیم
#ترول_نباشیم
تصورمون از ربات مثل روزنامه جوان نباشه که نوشته بود عکس هایی از روبات ها در حال هشتگ زدن درز کرده!!
دوستان هشتگ باز رو ارجاع میدم به اون زمانی که به سایت IMDB حمله ور شدند و باعث بالارفتن رتبه این فیلم در میان برترین فیلمهای تاریخ سینما شدند و باعث توهین و تمسخر کاربران خارجی سایت IMDB قرار گرفتیم...
(فیلم جدایی نادر از سیمین)
#من_حامی_روحانی_ام
این هشتگ عمرا ترند نمی شد!
هر نفر 50 بار این هشتگو زدن
میگید نه؟
برید اکانت @baharakbaran رو ببینید:
- آلو سیاه خریدم ترشه عین سگ #من_حامی روحانی_ام
- نرو تو آشپزخونه #من...
- ذنیا گم نشو. بزنید شبکه آی فیلم #من...
- ...
منم نمیگم که فحش و بدو بیرا دادن کار درستیه!
ولی مردم مشکلات زیادی دارن. به جای حمایت کورکورانه به فکر انتقاد سازنده باشیم!
التماس ادب و تفکر
حالا یه نفر پیدا شده اینجوری هشتگ زده، هزار جا همین یکیو پخش کردین.
بعدش همه توی هشتگ زدن خیلی ها اینجورین، باور نداری همین الان برو هشتگ ترند اول دنیا رو چک کن.
دوست عزیز حرف من اینه که شیوه برخورد صحیح با مردم اینطور نیست
خیلی از مردم از مشکلات متای زیادی رنج میبرن و این صرفا مختص ایرانم نیست.
از آقای روحانی انتظار خیلی بیشتری میره.
درسته که دولت در زمینه فناوری پیشرفت فوق العاده ای داشته ولی در زمینه اقتصادی عملکرد خوبی نداشتن.
بسیاری از کارخونه ها ورشکست شدن و ...
قطعا شتاب زده تصمیم گرفتن کار درستی نیست.
به هرحال، امیدوارم ایران و ایرانی همیشه سربلند باشن
واقعا برای دیجیاتو متاسفم درسته این که این مطلب سیاسی نیست ولی ایا کامنت ها ونیت نویسنده ام این بوده؟؟لطفا رسیدگی شود.
مثل سال 88 میخواین بیاین تو خیابونا؟ :)
البته این ربات بسیار اشنا است ولی باز ما خدا را شاکریم که این ربات اشنا در عصر جدید با ساتور و خنجر به سراغ منتقدان نرفته است و از ربات برای اهداف اشنای خود استفاده کرده است ? ? ?