ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

روزیاتو:‌ جزئیات مهمی که احتمال دارد در جدیدترین تریلر سریال «بازی و تاج و تخت» به آنها توجه نکرده باشید

چند روز پیش تریلر جدیدی مرتبط به سریال محبوب «بازی تاج و تخت»‌ روی اینترنت قرار گرفت و مانند همیشه در این تریلر هم جزئیات قابل توجهی وجود داشت. روزیاتو در یکی از پست های ...

روزیاتو
روزیاتو منتشر شده در ۴ تیر ۱۳۹۶  |  ۲۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چند روز پیش تریلر جدیدی مرتبط به سریال محبوب «بازی تاج و تخت»‌ روی اینترنت قرار گرفت و مانند همیشه در این تریلر هم جزئیات قابل توجهی وجود داشت. روزیاتو در یکی از پست های اخیرش به مرور این جزئیات پرداخته است و اگر شما نیز تمایل دارید تا در رابطه با آنها بیشتر بدانید، توصیه می کنیم سری به این مطلب جالب و خواندنی زده و آن را از نظر بگذرانید.

در روزیاتو بخوانید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • ehsan dorani

    hound بمیر دیگه ??

  • ali-g

    @فرزاد . شما از چه فرمولی ۴۰ درصد به دست اوردی بگو ما هم یاد بگیریم . حتما بقیشو نگاه کنی به ۱۰۰ درصد میرسه دیگه. پس شما همون سریالای جذاب و مهیج ماه رمضون و برنامه شاد ماه عسل رو ببین

  • سعید

    اینا هم پدر ما رو در اوردن یک سال باید صبر کنیم تا یه فصل ببینیم
    شروع کردم از اول سریال نگاه میکنم شبی چند قسمت
    تا زمان پخش فصل جدید سریال یه بار دیگه دیدم
    واقعا دیالوگ ها شاهکاره
    خیلی از نکات سریال با دوبلره دیدنش ادم متوجه میشه

  • Pourya amirshekari

    به شخصه اهل دیدن هیچ سریالی نیستم و اصلا حوصله دیدن فیلم ندارم ولی این تنها سریالی بود که یکی از رفیقام واسم ریخت و تا آخر پیگیرش بودم، واقعا فکر نمی‌کنم دیگه فیلمی باشه که بتونه بتونه این همه شخصیت رو توی خودش جا بده و واسه هر کدوم یه داستان جداگانه قرار بده لامصب میبینی از فصل یک یکی میگه هودور هودور بعد توی فصل شش فکر کنم تازه میفهمی این داره چی میگه همین که آدم مجاب می‌کنه ببینیش

  • loganlegend

    من متاسفم برای شما و بهتون پیشنهاد میدم کیمیا ببینی کاملا هم اخلاقیه

  • فرزاد

    من که دیدم فصل ۱ و ۲ رو که متسفانه دو فصل تقریبا ۴۰ درصدش موارد غیر اخلاقی زیاد داشت

    • ali-g

      خخخخ چهل درصد موارد غیر اخلاقی .چجوری این درصد رو بدست اوردی؟ شما سریالای ماه رمضون و ماه عسل رو ببین برات بهتره

  • hichkak

    واقعا شیش قسمت خیلی کمه واسه فصل جدید

  • امیرحسین زنگنه

    چه شود

  • mohsen

    HIWEB4XTK8RSU
    کد اشتراک ۱۵ روزه نماوا

مطالب پیشنهادی