ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل سونی با صفحه نمایش بدون حاشیه احتمالاً به نمایشگاه IFA می آید

امسال برلین و نمایشگاه IFA میزبان یک محصول خاص خواهند بود، محصولی که مدت هاست طرفداران سونی انتظار رسیدن آن را می کشند. اینطور که پیداست شرکت ژاپنی تصمیم دارد در آلمان از موبایلی مجهز به ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۰ تیر ۱۳۹۶  |  ۱۴:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

امسال برلین و نمایشگاه IFA میزبان یک محصول خاص خواهند بود، محصولی که مدت هاست طرفداران سونی انتظار رسیدن آن را می کشند. اینطور که پیداست شرکت ژاپنی تصمیم دارد در آلمان از موبایلی مجهز به نمایشگری تقریباً بدون حاشیه رونمایی کند.

اگر به یاد داشته باشید مدتی پیش بود که «ژاپن دیسپلی» از نمایشگری بی حاشیه با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ پرده برداشت و حالا گویا قرار است موبایل جدید سونی به همین نمایشگر تجهیز شده و در IFA معرفی گردد.

نمایشگر جدید و بدون حاشیه شرکت JDI (ژاپن دیسپلی) که ماه گذشته با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ معرفی شد.

چند ماه پیش و در جریان کنگره جهانی موبایل، شرکت سونی اکسپریا XZ Premium را به عنوان پرچمدار سال ۲۰۱۷ خود معرفی کرده بود و حالا موبایل جدید، قرار است پرچمداری ثانویه برای سال ۲۰۱۷ از سوی سونی باشد.

موبایل های شرکت سونی، از میان رده گرفته تا پرچمدار، از یک زبان طراحی پیروی می کنند و حتماً شما هم توجه تان به حاشیه زیاد در بخش بالا و پایین نمایشگر آنها جلب شده است. حالا تکنولوژی جدید نمایشگر که امسال فراگیر شده، احتمالاً باعث می شود تا موبایل جدید ژاپنی ها ظاهری نوین تر از نسل های قبلی خود داشته باشد و شاید بتواند نقش یک نقطه عطف زیبا و باکیفیت را برای سونی موبایل بازی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • 007

    من‌‌ تا الان سامسونگ داشتم گوشی بعدی من قطعا سونی قهرمان خواهد بود ایول به سونی

  • محمد رضا

    سونی خیلی مسخره اس

    • Sepehr_Fadavi_1

      چند سالته عمویی؟

  • loganlegend

    بدون حاشیه حقیقی رو با سونی ببین نه این سولاخی ها
    تایید نمیکنی جوری که فکر میکنم ساکن انگلستان با فرهنگیم

  • shayankia

    این فقط یه شایعس.سونی که گفته فعل علاقه ای به نسبت 18 به 9 نداره چون فیلما اکثرا 16:9 هست.سونی پیکچرز هم تایید کرده.ولی اینکه بدون حاشیه باشه رو نمیدونم.
    تغییر در سونی رو باید پیر بشی تا ببینی.

  • Meysam-Tn2

    سونی؟
    بدون حاشیه؟

  • high end

    پس چرا سونی هر پنج ماه یه پرچمدار میده بیرون

    • Sepehr_Fadavi_1

      قبلی فبلت بود این گوشیه، چرا سامسونگ هم هر 6ماه پرچمدار میده بیرون؟

      • high end

        بابا فبلت کجا بود HTC u11 هم ۵.۵اینچه ها ،سامسونگم که ۵.۸و۶.۲ هست ،ال جی هم ۵.۷ .اپلم ۵.۵و۴.۷رو تو یه روز معرفی میکنه.شما درست میگی سامسونگم همینجوره ولی حداقل سامسونگ هر شیش ماه که گوشی معرفی میکنه یا حتی ال جی سری های متفاوتین .

مطالب پیشنهادی