ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت اقتصادی G Pad IV 8.0 FHD ال جی با چیپست اسنپدراگون 435 معرفی شد

کمپانی ال جی امروز از جدیدترین تبلت اقتصادی خود در کره رونمایی کرد. محصول تازه جایگزینی برای مدل «G Pad III 8.0» بوده و از مشخصات مشابهی با آن بهره می برد. همانطور که از ...

محسن خوشنود
محسن خوشنود منتشر شده در ۱۲ تیر ۱۳۹۶  |  ۱۴:۲۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمپانی ال جی امروز از جدیدترین تبلت اقتصادی خود در کره رونمایی کرد. محصول تازه جایگزینی برای مدل «G Pad III 8.0» بوده و از مشخصات مشابهی با آن بهره می برد.

همانطور که از نام تبلت پیداست، «LG G Pad IV 8.0 FHD LTE» به یک نمایشگر 8 اینچی مجهز شده که از فناوری IPS بهره برده و با رزولوشن 1200 در 1920 و نسبت ابعاد 4:3، کیفیت تصویر مناسبی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

فضای ذخیره سازی G Pad IV تا 2 ترابایت قابل افزایش است

تبلت مورد بحث از چیپست اسنپدراگون 435 برای پردازش امور استفاده می کند که هشت هسته 1.4 گیگاهرتزی داشته و به پردازنده گرافیکی آدرنو 505 مجهز شده است. G Pad IV همچنین 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد که کاربر می تواند در صورت تمایل، 2 ترابایت دیگر را از طریق درگاه کارت حافظه به این مقدار بیافزاید.

جالب است بدانید که تبلت جدید با وزن 290 گرمی و ضخامت 6.9 میلیمتری، نسبت به مدل قبلی 19 گرم سبک تر و یک میلیمتر نیز باریک تر است. در ضمن G Pad IV به درگاه USB-C و یک باتری 3000 میلی آمپری نیز مجهز شده که به احتمال زیاد غیر قابل تعویض خواهد بود.

در نهایت لازم به ذکر است تبلت جدید کره ای ها که به صورت پیش فرض از اندروید 7 نوقا بهره می برد، فعلاً فقط به رنگ قهوه ای تیره قابل خریداری بوده و برچسب قیمتی معادل 305 دلار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • علیرضا شاهی

    دیگه کی تبلت میخره؟

  • محمد رضا

    chuwi hi 13بهتر از اینه

  • arman

    میشه 1.200
    خیلی گرونه

  • high end

    هرجور حساب کتید باتریش میتونست بهتر باشه .

  • Saeed_S22

    اسمش اقتصادیه نه پرچمدار...

    بعدم این پردازنده انقدر کم.مصرف هست که همون باتری براش کفایت میکنه

  • محمد

    پردازنده ش خیلی ضعیفه
    باتری 3000 به گوشی 5 اینچی کفایت نمیکنه این که جای خود داره

مطالب پیشنهادی