دوربین وان پلاس 5، امتیاز 87 را در تست DxOMark دریافت کرد
وان پلاس از چند هفته پیش از رونمایی موبایل OnePlus 5، مانور تبلیغاتی فراوانی روی دوربین موبایل پرچمدار جدیدش داد و انتظارات مشتریان را به شدت بالا برد. با این همه، برخی از خریداران دستگاه ...
وان پلاس از چند هفته پیش از رونمایی موبایل OnePlus 5، مانور تبلیغاتی فراوانی روی دوربین موبایل پرچمدار جدیدش داد و انتظارات مشتریان را به شدت بالا برد. با این همه، برخی از خریداران دستگاه حالا اندکی ناامید شده اند و می گویند که دوربین دستگاه، ارزش این همه تبلیغ و هایپ را نداشته است.
با این همه، دوربین وان پلاس 5 کماکان برای تصویربرداری در فضای باز مناسب است و در نمایش رنگ ها و جزییات عملکرد بسیار خوبی دارد. DxO در بررسی خود گفته که بالانس رنگ سفید معمولاً هنگام تصاویربرداری در فضای باز، دقیق، با ثبات و پایدار عمل می کند و جزییات به خوبی نمایان می شوند. در همین حال، تصویربرداری با داینامیک بالا، معمولاً سایه ها را کمتر از حد لزوم نمایش می دهد.
با این همه، تصاویربرداری در فضای داخلی، مسئله ای متفاوت است و اگرچه دوربین وان پلاس عملکرد قابل قبولی دارد، اما پایدار نیست. شرایط کم نور می تواند برای وان پلاس 5 بسیار چالش برانگیز ظاهر شود و ماتی تصویر و کمبود جزییات، عکس ها را بی کیفیت جلوه می دهند.
ظاهراً فوکوس یکی از مهم ترین نقاط قوت دوربین وان پلاس 5 به شمار می رود و DxO می گوید به لطف تشخیص فاز و فوکوس خودکار هیبریدی، فوکوس در هر شرایط نوری، به صورت پایدار و سریع عمل می کند. با این همه، عدم پایداری در بالانس رنگ سفید و کاهش جزییات هنگام تصویربرداری در شرایط کم نور سبب شده تا DxO امتیازی بالاتر از 87 را به پرچمدار جدید چینی ها اختصاص ندهد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


جعبه گشایی رنگ قرمز اچ تی سی یو11 ببینید
http://www.aparat.com/v/vzWPa
دگزو چرته
چون سامهنگ امتیاز کمی گرفته در واقع زیادم بهش دادن چون رفیقم داره دوربینش در حد اچ تی سی10
من خودم سامسونگ دارم ولی اگه الان بخام گوشی بخرم صد درصد u11 میخرم ...
امتیاز خیلی خوبی گرفته با توجه به این که یک شرکت نوپا هست! از هواوی و شیاعومی بهتر بوده
در ضمن DXOmark هنوز XZ پریمیوم رو بررسی نکرده و اون بررسی هم که دوستان لینکش رو گذاشتن بررسی XZ هست اگر دقت کنید بعد از XZ دوتا نقطه گذاشته و گفته دوربینش اعلا هست و منظورش XZ پریمیوم نیست و این بررسی مال چندین ماه پیشه :-)
پی ۱۰ ۸۷ گرفته
چه میکنه اچتیسی!!!
نه xzp هنوز بررسی عکسایی نشده توسط منبع خوب فقط فیلم برداری هاش هست و اسلوموشن
خخخخخ داداش برات ملاک نیست چون بلد نیستی استفاده کنی ،چون فک میکنی xz premium باید امتیاز بالای ۸۷ بیاره و چون فک میکنی نیاورده میگی ملاک نیست .اما بدون dxo هنوز xz premium رو بررسی نکرده و شما اشتباه گرفتی ولی اگه بررسی کرد و نمرش خوب شد نیای بگی dxo ملاکه و عالیه و.......
https://goo.gl/376n1D
راستش بررسی کرده و 87 هم داده
راستش شما هم اشتباه میکنی xzp سال ۲۰۱۷معرفی شده ولی اون لینکتون ۲۶ دسامبر ۲۰۱۶ هست ،یعنی قبل از این که گوشی معرفی بشه بررسیش کردن یعنی هشت ماه پیش dxo بررسی کرده و هنوز به بازرار نیومده.اینو به خاطر بسپارید::::::::
اصلا به dxo اعتماد ندارم و هیچ وقت برام ملاک نبوده. خیلی مسخره هست اومده به xz premium نمره ۸۷ داده
البته فاصلش با u11 سه تاس و خیلی ازین سه تا ها وقتی بیاد رو هم باعث میشه یه مدل خوب باشه ،بخریش???همین دو سه امتیاز یعنی گوشی دو سال پیش ، گوشی دو سال پیش ارزونتره یا وان پلاس پنج .
خخخ با اینکه از این شرکت های دوزاری خوشم نمیاد اما فاصله یکی دو امتیازی چیزی شاخی نیست که بخای مدل دیگه ای رو بگیری