درآمدهای HTC به لطف U11 رو به افزایش هستند
همانطور که می دانید موبایل HTC U11 اواخر اردیبهشت ماه امسال معرفی شد و توانست با ویژگی های خاص و طراحی زیبای خود، نظر بسیاری از منتقدین و مشتریان را به خود جلب نماید. البته جذابیت ...
همانطور که می دانید موبایل HTC U11 اواخر اردیبهشت ماه امسال معرفی شد و توانست با ویژگی های خاص و طراحی زیبای خود، نظر بسیاری از منتقدین و مشتریان را به خود جلب نماید. البته جذابیت های U11 محدود به بدنه حساس به فشار و طراحی صیقلی نبوده و این تلفن هوشمند از لحاظ کیفیت و کارایی نیز جزء بهترین های بازار به شمار می رود.
حالا بر اساس گزارشات جدید، به نظر می رسد سرمایه گذاری شرکت تایوانی روی پرچمدار اخیر خود موفقیت آمیز بوده و آمارها حاکی از فروش خوب U11 و افزایش سود HTC در یک ماه گذشته هستند.
فروش یک ماهه U11 از فروش یک ساله HTC 10 بیشتر بوده است
در مقام مقایسه، درآمد 225.2 میلیون دلاری کمپانی مذکور در ماه ژوئن سال 2017 رشدی 50 درصدی را نسبت به ماه میلادی قبل از آن نشان داده، و از درآمد یک ماهه نخست فروش پرچمدار قبلی HTC نیز رقم بیشتری محسوب می شود؛ در واقع بنا بر آمارهای موجود، میزان فروش U11 در اولین ماه عرضه از کل فروش HTC 10 تا کنون بیشتر بوده است.
همچنین از انبارهای شرکت تایوانی خبر می رسد HTC در حال افزایش موجودی U11 بوده، که احتمالاً به خاطر آغاز تابستان و افزایش تقاضای فصلی مشتریان است. لازم به ذکر است کمپانی مورد بحث به گسترش بازار و عرضه محصول جدید خود در کشورهای بیشتری نیز می اندیشد که مطمئناً به افزایش درآمد شرکت کمک خواهد کرد.
در نهایت گفتنی است بر اساس شایعات موجود، احتمالاً پرچمداران بعدی گوگل یعنی «Pixel 2» و « Pixel 2 XL» نیز توسط HTC تولید می شوند، و کمپانی تایوانی قصد دارد به زودی موبایل دیگری را با ویژگی جدید Edge Sense (بدنه حساس به فشار) به بازار معرفی کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
جعبه گشایی رنگ قرمز اچ تی سی یو11 ببینید
http://www.aparat.com/v/vzWPa
خداروشکر
آپدیت نمیده اچ تی سی برای گوشی هاش الان من 10 دارم انگار فراموش کرده کلا همچین محصولی تولید کرده قبلا ولی از بقیه لحاظ ها عالیه
اچ تی سی 10 اندروید 7 گرفته باید به عرضتون برسونم که اندروید 8 و9 میگیره اچ تی سی 3سال اپدیت میده مثل سامسونگ نیست
خوشحال شدم
پس کی میاد ایراااااان؟؟؟ ؟؟
بدنه باحالی داره.ولی من که نوت8 میگیرم
@alie
این خبر رو دیجیاتو هم پوشش داده قبلا که اچ تی سی از این بعد قراره تعداد گوشیاشو کم کنه و فقط رو گوشیای رده بالا و پرچمدار تمرکز کنه امسال شش تا هفتا گوشی قرار بوده بده که u ultra,u play ,u11,one x10 چهارتاش هستن ،سال بعد هم قراره بین چهار تا پنج تا گوشی بده.
@high end
مشکلهمینجاست. چقدر ارزونتره؟ خیلی کم. اچتیسی اگه میخواد دوباره به رقابت برگرده خیلی بیشتر باید مایه بذاره.
اچ تی سی باید بیشتر روی موبایل های میان رده کار کنه چون اکثر موبایل های میان ردش امکانات خوبی ندارن.
@امیرحسین
قیمت ۱۲۸گیگ و ۶ گیگ رمش تو هند و امارات و عربستان ۷۰۰ دلار میشه ،قیمت ۴و۶۴ هم تو آمریکا ۶۵۰ دلاره،حالا همینارو با اپل و سامسونگ و ال جی و سونی مقایسه کنی از همه ارزونتره .از وان پلاس فایو فقط ۱۴۰ دلار گرون تره.