ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

تبلت 8 اینچی اقتصادی ZTE Grand X View 2 به بازار عرضه شد

کمپانی چینی ZTE امروز تبلت 8 اینچی جدید خود را روانه بازار کرد. «Grand X View 2» که محصولی اقتصادی به شمار می رود، مشخصات نسبتاً قابل قبولی داشته و با قیمت 140 دلار، بیشتر ...

محسن خوشنود
محسن خوشنود منتشر شده در ۲۱ تیر ۱۳۹۶  |  ۱۸:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمپانی چینی ZTE امروز تبلت 8 اینچی جدید خود را روانه بازار کرد. «Grand X View 2» که محصولی اقتصادی به شمار می رود، مشخصات نسبتاً قابل قبولی داشته و با قیمت 140 دلار، بیشتر اقشار کم درآمد را هدف قرار داده است.

بر اساس اطلاعات موجود، تبلت مورد بحث به چیپست اسنپدراگون 210 با چهار هسته پردازشی ARM Cortex-A7 و فرکانس 1.3 گیگاهرتزی مجهز شده که برای پردازش امور گرافیکی، از چیپ آدرنو 304 استفاده می کند. انرژی مورد نیاز دستگاه نیز از یک باتری 4620 میلی آمپری تامین شده که با توجه به توان پردازشی، طول عمر مناسبی را نوید می دهد.

تبلت جدید ZTE تنها 1 گیگابایت حافظه رَم در اختیار دارد

Grand X View 2 تنها 1 گیگابایت حافظه رَم داشته و برای ذخیره سازی اطلاعات نیز 8 گیگابایت فضای داخلی (که بخشی از آن به فایل های سیستمی اختصاص می یابد) در اختیار خواهد داشت. البته این مقدار از طریق درگاه کارت حافظه 128 گیگابایت دیگر نیز افزایش می یابد و در نتیجه این تبلت تقریباً مشکلی از لحاظ فضای ذخیره سازی نخواهد داشت.

دستگاه مورد بحث نمایشگری با ابعاد 8 اینچ و رزولوشن 800 در 1280داشته و از یک دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی سلفی برای تصویربرداری استفاده می کند. همچنین لازم به ذکر است که تبلت ZTE، به اندروید 7.1.1 مجهز شده و از شبکه های مخابراتی LTE نیز پشتیبانی می کند.

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد رضا

    اگه دو گیگ یا سه داشت می خریدم

    • همین. چرا باید ۱۴۰دلار داد یه تبلت، در حالیکه شرکت همسایه اش توو چین، تبلت با سه گیگ رم رو با همین قیمت میده. برنامه اقتصادیشونو نمی فهمم. هدفشون از یه گیگ رم چیه؟

مطالب پیشنهادی