ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پاول دورف
تکنولوژی

پاول دورف یک‌بار دیگر موضوع انتقال سرورهای تلگرام به ایران را تکذیب کرد

امروز در حاشیه نمایشگاه الکامپ، «نصرالله جهانگرد» موضوع انتقال سرورهای تلگرام به ایران را مطرح نمود و این خبر در رسانه های کشور انعکاس پیدا کرد. پس از ساعاتی، جهانگرد عنوان کرد که این خبر اشتباه است ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۳۱ تیر ۱۳۹۶  |  ۱۶:۵۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

امروز در حاشیه نمایشگاه الکامپ، «نصرالله جهانگرد» موضوع انتقال سرورهای تلگرام به ایران را مطرح نمود و این خبر در رسانه های کشور انعکاس پیدا کرد. پس از ساعاتی، جهانگرد عنوان کرد که این خبر اشتباه است و او نه آن را تایید می‌کند و نه تکذیب، و صرفاً می‌تواند بگوید که مذاکرات با تلگرام در جریان است.

اما حالا خود پاول دورف، مدیر عامل تلگرام برای چندمین بار، این موضوع را رد و تکذیب کرد.

دورف در توییت خود می نویسد: «هیچ سروری از تلگرام (یا سرورهایی دیگر که مشمول اطلاعات خصوصی کاربران باشد) به ایران منتقل نشده و در آنجا نصب نمی‌شود.»

جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات امروز گفته بود: «طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی، شرکت های بین المللی که می خواهند در ایران کار کنند، باید سرورشان به داخل ایران بیاید.»

این در حالیست که به نظر می رسد مدیرعامل تلگرام، این بار هم تصمیم ندارد زیر بار انتقال سرورهایش به ایران برود؛ بحثی که پیشینه ای به اندازه دو سال در کشورمان دارد. در حال حاضر، کلام آخر معاون وزیر ارتباطات و خود واعظی، وزیر ارتباطات که روزهایی پایانی مدیریتش بر این وزارتخانه را سپری می کند، این است که: «در حال مذاکره هستیم».

به نظر شما این مذاکره به چه نتیجه‌ای خواهد رسید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • akbar

    فقط یکسری cdn اومده ایران که اونم به شدت رمزگذاری شده

  • فرشاد

    آخرش فیلتر میکنن هممون راحت میشیم ?

    • Robot

      اگه میخواس بشه تاحالا شده بود.. نمیشه چون باهاشون حسابی راه میاد.. اینم فقط اونایی میدونن که الان آب خنک میخورن.

  • thelastofus

    حالا چه فرقی میکنه آگه بیاد یا نیاد

  • سینا ذبیحی

    ببین من گفته باشم اینا میخان بگن بیار ایران پاولم بگه نمیارم این وسط تلگرامو فیلتر کنن?

    • Robot

      طرف روسه.، یه سفارشی بهش میکنه پدر ولادمیره پوتین! فرزند هم میگه چشم پدر. سرور که هیچ ، اطلاعات خانوادم رو هم بهشون میدم . شما فقط ناراحت نشو از دستم..

  • sP

    اتفاقا کار خوبیه، سرور های تلگرام باید بیاد داخل کشور و از تک تکمون هم جاسوسی بشه، اونایی که از جاسوسی میترسن میخوان چیکار کنن مگه؟!

    • سینا ذبیحی

      مشکل کشورمون کسایی مثل ماست که واسه حریم خصوصی خودشم احترام قایل نیستش اصلا من روزی ۲ دیقه هم تو تلگرام آنلاین بشم به هیچکسی ربطی نداره

  • Ali Mbi

    اگه قرار باشه تلگرام یا هر سرویس دیگه ای توی هر کشوری سرور بگیره که ورشکست میشه ?

  • Alireza_Bakhshi

    تلگرام خیلی مهم نیست این مهمه که دنیا دیگه به این نظام که ثابت کرده حرفش یکی نیست اطمینان ندارند !

  • far had barahuee

    اینم می‌تونه یک فریب سیاسی باشه ، مسئولین تایید تلگرام تکذیب کنه ، درنهایت ما که نمی‌دونیم سرورها اومد ایران یا نه ، شایدم مخفیانه توافق شده ویا بشه و ما بین تایید وتکذیب مردد باشیم ، شایدم دولتی ها مردم میترسونند، بلاخره هرکاری از دستشون بر میاد، تلگرام دوست ندارن بیشترین کاربرانش در ایران ودرآمدش رو از دست بده، دولت هم دوست ندارن بدون جاسوسی اجازه فعالیت به کسی بده، ومثل هزاران بازی سیاسی چه دانیم که پشت اینم زد وبندی صورت بگیرد یا گرفته ،

  • Mr. Noom

    فکر کنم خود پاول دورف خسته شده از بلف زدن های ایرانی ها و دردسراشون کلا ?

  • Mohammad

    ایشون در مورد روسیه هم رد کرده بود ولی بعد معلوم شد که باهاشون به توافق رسیده ...:-)

    • Euphoria Angel

      ایشون سروری تو روسیه نبردن. اطلاعات غلط ندید

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی