تصویب مدل فروش اینترنت نامحدود: سرعت داخلی بالاتر همراه با افزایش جزئی قیمت
پس از گذشت چند روز، بالاخره طرح ارائه سرویس اینترنت نامحدود به کاربران در جلسه امروز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شد. محمود واعظی در حاشیه مراسم رونمایی از شبکه ملی اطلاعات و در جمع ...
پس از گذشت چند روز، بالاخره طرح ارائه سرویس اینترنت نامحدود به کاربران در جلسه امروز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شد. محمود واعظی در حاشیه مراسم رونمایی از شبکه ملی اطلاعات و در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت:
تاکنون بارها شاهد گلایه مردم و رسانه ها درباره نحوه محاسبه حجم مصرفی کاربران بوده ایم که در مطالب نادرستی تصور کم فروشی می کردند و بارها اعلام کرده بودیم که اینطور نیست. به این دلیل تصمیم جدیدی اتخاذ شده که سنت قبلی فروش اینترنت در کشور را تغییر می دهد.
در گذشته به عنوان مثال کاربر اول ماه 8 هزار تومان برای اینترنت می پرداخت و در ادامه یک بار 8 هزار تومان، و یک بار دیگر نیز 5 هزار تومان اضافه پرداخت می کرد.
در روش جدید کسی که برای مثال کارش با اینترنت 512 راه میافتد 10 هزار تومان با 3 گیگ اینترنت بین الملل و دو برابر (6 گیگ) اینترنت داخلی پرداخت میکند. کسی که سرعت بیشتری نیاز دارد برای مثال 20 هزار تومان با سرعت بالاتر و دو برابر حجم داخلی خریداری میکند.
اگر بخواهیم همان 8 هزار تومان که اول ماه می پرداختند را در نظر بگیریم، اکنون قیمت 10 هزار تومان می شود اما محدودیت سرعت در شبکه ملی اطلاعات برداشته شده و مردم می توانند از محتوای داخلی با پول کمتر، سرعت بیشتر و کیفیت بالاتر استفاده کنند.
متقاضیان بسته به نیاز میتوانند سرویسهای 512، یک مگ، 2 مگ و 16 مگ دریافت کنند. این مصوبه امروز تصویب شده و یک ماه تا یک ماه و نیم دیگر اجرا می شود.
همان طور که خواندید، علی رغم توضیحات آقای واعظی همچنان ابهامات زیادی درباره مدل واقعی و جزئیات سرویس های مختلف به ذهن می رسد که به نظر برای اطلاع از آنها، باید تا زمان اجرایی شدن طرح منتظر بمانیم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
شما کاری نکنین بهتره ولش کنین خیلی نامحدود شد دیگه
همین الانش اینترنت فورجی همراه اول تا 60 مگابیت بر ثانیه میره سرعتش گاهی اوقات تا 78 مگابیت بر ثانیه هم رفته دیگه چه احتیاجی بود اینو بزنید اگه قراره بزنید حجم رو کلا بردارید وگرنه نمیخوایم کاری بکنید همینجوری خوبمونه
من حاضرم ماهی 300000 تومن بدم اینترنت قابل استفاده انسان داشته باشم....
اینکه بدتره! از ایران انتظار دیگه ای نداشتم.......
الان DOOM یا GTA دانلود کنی 250000 تومن صبح قیمتشه! مگر اینکه هی شب وایسی! فیلم گربه هم که دیدنش از خرید گربه گرون تر و با این همه VPN از نگهداریشم سختره....
منظور استاد از گربه ... بود!!!
خیلی جالب گفتی
متاسفانه اين آقايون خداي بازي با كلمات هستن جوري كه اگه بگي از اول مجدد همه رو مثل دفه اول بگو ببينيم خودتم متوجه منظور خودت ميشي يا نه ! شماها كه از شير مرغ و جون آدميزاد رو وارد ميكنيد بعد سالها هنوز تو بخش سخت افزار و نرم افزار حرفي واس گفتن نداريد ! همچي چتر زدين رو اينترنت و قانون تبصره و چنين و چنان ميكنين كه كسي ندونه فك ميكنه واسه باباتونه حتما فردا صادر هم ميخواين بكنيد پهناي باندتونو !! رو يك گيگ حجم اينترنت هزارو يه جور فرعيات ميكشيد كه خودتون نون بخوريد ! يه كلام مرد و مردونه اون كلمه مسخره نامحدود رو برداريد كه ملت فكراي مريخي يه موقع زبونمون لال به كلشنون نزنه كه شماها در حقمون خوبي بيش از اندازه كرديد !!
اینترنت نامحدود ایران =جک سال
مرگ بر دروغگو?
قرار بود محدودیت حجم برای اینترنت داخلی برداشته بشود و نه محدودیت سرعت!!!
اخه محدودیت سرعت هم برداشته نشده ممکنه فقط یه مقدار سرعت بیشتر بشه فقط فکر جیب خودشون ان به زودی خبر یه اختلاس جدید را خواهیم شنید?
چرا دو برابر!؟ برای هر کدام، اینترنتی ملی یا اینترنت بینالمللی، براساس بهای تمام شده قیمت تعیین کنند.
تصویر رو نگاه کنید داره بهمون میخنده ...
چرت و پرت خودشون نفهمیدن چی گفتن نامحدود؟ اخه نامحدود با هزار شرط!! شت اوت!