چگونه از کنترلر پلی استیشن 4 برای بازی کردن روی پی سی استفاده کنیم؟
شاید برخی از پی سی گیمرها علاقه داشته باشند به جای ماوس و کیبورد، از کنترلر برای بازی کردن استفاده کنند. لازم به ذکر نیست که ماوس و کیبورد در بازی های شوتر و استراتژی ...
شاید برخی از پی سی گیمرها علاقه داشته باشند به جای ماوس و کیبورد، از کنترلر برای بازی کردن استفاده کنند. لازم به ذکر نیست که ماوس و کیبورد در بازی های شوتر و استراتژی بهتر جواب می دهد، اما بهتر است برای بازی های سبک مبارزه ای، رانندگی و هک ان اسلش از کنترلر استفاده شود.
اگر دنبال یک کنترلر خوب هستید، کنترلر دوال شاک 4 پلی استیشن 4 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. طراحی جایگاه دکمه ها و تعداد آن، هیچ فرق خاصی با دیگر کنترلرهای مخصوص پی سی ندارد و حتی می توانید از پد لمسی آن به عنوان ماوس استفاده کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
یه سوال داشتم من دسته ایکس باکس دارم ولی جک هدفون تو حالت بدون سیم کار نمیکنه. این دسته سونی جک هدفونش کار میکنه؟
follow guide this
https://www.ultimate-tech-news.com/use-ps4-controller-pc-easy-tutorial/
خیلی خوب بود ممنون
دسته ps4 برای کامپیوتر یک دسته ایده آل هست
دوستان يه سوال دسته پلى استيشن به اپل تى وى وصل ميشه؟؟؟
کانال فرازمینی ها در تلگرام
@ajib_channel
سوال من چگونه از کنترلر پی سی برای پلی استیشن استفاده کنیم آخه دستش گرونه
???نمیشه زور نزن
من از دیجیکالا دسته xbox one s رو گرفتم عالیه کاملا هماهنگ بدون هیچ نرم افزار اضافه تمام بازی ها ازش پشتیبانی میکنن و طراحیش هم خیلی خیلی بهتر از دسته های سونی هست
راحت متصل میشه فقط روشن میمنی و بازی میکنی اگه باتری هم تموم کنه یه کابل گوشی بهش وصل میکنی و مستقیم به لبتاب و بازم ادامه میدی.... کاملا بی نقص هست این دسته این رو توصیه میکنم به اونایی که یه دسته عالی میخوان
اگه حتما دسته ی ایکس باکس می خواستی بهتر بود دسته ایکس باکس ۳۶۰ مخصوص کامپیوتر می خریدی. هم ارزون تر در میومد و هم تفاوت چندانی با دسته ایکس باکس وان نداشت.
داشتم اونو مشکل اصلیش این بود که بدون کابل ارزشی نداشت و حتما باید با کابل استفاده میشد... طراحیش هم ضعیف بود
البته همون هم از دسته های پلی استیشن طراحی بهتری داشت اما این جدیدا واقعا یه چیز دیگس
نمیدونم چرا پلی استیشن تغییر نمیده طراحی دسته هاش رو... الان طراحی این با دسته های 20 تومنی بازار یکی هست
مطمنا دسته ایکس باکس وان استفاده نکردی دوما دسته ایکس باکس وانم مخصوص کامپیوتره نرمی دکمه ها و لذت استفاده این دسته ادم و دیونه میکنه
ولی من با هر ستاش کار کردم
هم ۳۶۰ هم وان(اس) هم دوال شاک ۴
واقعا دوال شاک بهتره
از این لحاظ که بهتر توی دست میشینه و باهاش راحت تری
البته اینکه دسته های اکس باکس باتری میخوره به نظرم بهتره
چون اگه باتری های غیر قابل تعویض دوال شاک خراب بشه باید بندازیش دور کلا دسته رو ??
چی میگی داداش! کل عالم و آدم دارن میگن دسته های وان بهتره بعد شما میگی DS4 ؟
حالا به هرحال من به عنوان کسی که با هر سه تاش کار کرده نظر شخصیمو گفتم حالا اگه به قول شما عالم و ادم هم بگن که دسته های اکس باکس بهتره
Microsoft Microsoft