ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی تجارت موبایل های اقتصادی را به خاطر حاشیه سود اندک متوقف می کند

اگر بخواهیم با خودمان صادق باشیم، مدتی طولانی از زمانی که هوآوی به خاطر اسمارت فون های اقتصادی اش شناخته می شد گذشته است. این کمپانی چینی، حالا سومین تولیدکننده بزرگ موبایل های هوشمند در ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۶ مرداد ۱۳۹۶  |  ۱۹:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر بخواهیم با خودمان صادق باشیم، مدتی طولانی از زمانی که هوآوی به خاطر اسمارت فون های اقتصادی اش شناخته می شد گذشته است. این کمپانی چینی، حالا سومین تولیدکننده بزرگ موبایل های هوشمند در جهان به حساب می آید و این موفقیت، صرفاً با فروش موبایل های اقتصادی به دست نیامده.

بعد از اینکه هوآوی چشم اندازی کاملاً متفاوت برای خود متصور شد که به هیچ وجه ارتباطی به موبایل های رده اقتصادی ندارد، این کمپانی چینی حالا تصمیم گرفته که بازار موبایل های اقتصادی را به طور تمام و کمال کنار بگذارد.

ریچارد یو، مدیرعامل هوآوی اخیراً تایید کرده که سود بسیار اندکی از فروش موبایل های اقتصادی عاید کمپانی می شود و این موضوع نشان می دهد که مدل تجاری قبلی، دیگر بازدهی سابق را ندارد. از این پس، هوآوی تمرکز بیشتری روی محصولات پریمیوم و بازارهایی که شرایط اقتصادی بهتری دارند خواهد داشت.

ما دیوایس های اقتصادی را کنار می گذاریم زیرا حاشیه سود بسیار ناچیز است و سود کافی را برایمان به همراه نمی آورد. اروپا، ژاپن و چین در اولویت قرار دارند که اقتصادی سالم را تجربه می کنند و مردم قادر به خرید محصولات هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Amir_Safari

    توان رقابت با برند سامسونگ رو نداشت،سامسونگ در میانرده هام حاشیه سود بسیار زیادی داره،چون میدونه به دلیل برندش می فروشه،ولی اگه هواوی می خواست رقابت کنه باید با همون قیمت امکانات بهتری میذاشت،این یعنی حاشیه سود کمتر.امیدوارم سامسونگ از میانرده ها بکشه کنار تا فقط شیائومی و امثال شیائومی بمونن تا مردم کمتر کلاه سرشون بره.

  • sagittarius19

    اینم در نظر بگیرید که اکثریتی که تو ایران میگن هوآوی بده گوشیهای زیر 500 تومنش ( سری Y) رو خریدن. واسه همین اسمش تو ایران بد در رفته. چون نه تاچ خوبی نه دوربین خوبی و نه محافظتی دارن. ولی باید برند سازی کنه اگه میخواد اینطور پیش بره

  • آریا

    فروشش فقط به خاطر قیمتش هست نه چیز دیگه. مخصوصا با اون رابط کاربری مسخره و پر ایراد

  • سامان

    اقتصاد سالم و قدرت خرید محصولات ، عجب وضعیتی داریم ما !

  • سعید

    خب اگه قار به خرید پرچم دار ها باشه امدم اون همه پول میده به یه برند غیر چینی
    من که گوشی اولم هواوی بوده خاطره خوشی ازش نوارم که برم دومیلیون بابت پرچم دارش بدم خب اس ۸ میخرم جا این کار
    شاید فقط منم که خاطر خوش از ابن گوشی ندارم ولی تو اطرافم کم ادم ندیدم که از خرید هواوی پشیمونن

  • soheil

    سود اندک ؟!!!!!!

  • MohamadReza

    اول باید برند سازی میکرد بعد میرفت سراغ این تصمیم

  • Mohammad

    با همین میان رده ها به اینجا رسیده و حالا دور برداشته :-) فکر کرده حالا مردم میرن p10 رو میخرن

  • B-h Ch

    من هرکی رو دیدم گوشی زیر ۱ میلیون تومنیش رو میخره
    دیگه بالاتر از ۱ میلیون ارزش خرید نداره

  • salemi

    من هرکیو دیدم میان رده هاشو خریده فقط

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی