ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار اکسپریا XZ1 در پایگاه Geekbench رؤیت شد؛ اسنپدراگون 835 و رم 4 گیگابایتی

بر اساس اطلاعات موجود، سونی قصد دارد در نمایشگاه IFA امسال از پرچمدار جدید خود تحت عنوان «Xperia XZ1»، به همراه نسخه کوچک تر آن یعنی «Xperia XZ1 Compact» رونمایی کند. همان طور که قبلاً ...

محسن خوشنود
محسن خوشنود منتشر شده در ۸ مرداد ۱۳۹۶  |  ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بر اساس اطلاعات موجود، سونی قصد دارد در نمایشگاه IFA امسال از پرچمدار جدید خود تحت عنوان «Xperia XZ1»، به همراه نسخه کوچک تر آن یعنی «Xperia XZ1 Compact» رونمایی کند.

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، مدل کامپکت پیش از این در بنچمارک AnTuTu با کد «G8441» رؤیت شده بود و حالا نسخه بزرگ تر با کد «G8341» از بنچمارک Geekbench سر در آورده است.

موبایل مورد بحث در زمان انجام تست به اندروید 7.1.1 مجهز بوده و همچنین کد «S-01K» (مربوط به ژاپن) را به همراه دارد که با توجه به کد «S-01J» برای تلفن اکسپریا XZ، می توان با اطمینان گفت که دستگاه موجود در واقع پرچمدار جدید سونی خواهد بود.

اکسپریا XZ1 احتمالاً با قیمت 860 دلار به فروش خواهد رسید

لازم به ذکر است که اطلاعات بنچمارک نشان می دهند موبایل اکسپریا XZ1، از چیپست اسنپدراگون 835 (با توجه به مادربورد msm8998) با هشت هسته پردازشی 1.9 گیگاهرتزی بهره برده و به رم 4 گیگابایتی مجهز شده است. همچنین XZ1 موفق شده در تست تک هسته ای نمره 1909، و در آزمون چند هسته ای نیز امتیاز 6459 را کسب نماید.

گفتنی است بر اساس سایر اخبار و گزارشات موجود، پرچمدار جدید سونی یک نمایشگر 5.2 اینچی تمام اچ دی داشته و احتمالاً با قیمتی در حدود 860 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • mohammad saei

    این گوشی حاشیه هاش کمه اینو مطمئنم نسبت صفحه نمایشش حدود 80 درصده ولی صفحه نمایش IPS LCD هست ای کاش از Snap 836 استفاده میکرد

    • Sasan_Entezari

      من برعکس خیلی ها از LCD بیشتر خوشم میاد

  • srb90

    نه تنها سونی اکثر کوشیا دیگه تغییر زیاد یا جالبی نمیکنن که ادم بخواد گوشی عوض کنه
    همین گوشی الانم قدرت پردازشش برای همه چی کافیه با رم۳ و سی پی یو ۸۲۰ دوربینشم سونی298 راضی کنندست تازه مال یک سال پیشه صفحه ام خیلی خوب واقعا الان هیچ توجیهی برای تغییرش نیست بجز اینمه بقول دوستمون بخاطر ورژن اندروید مجبور بشی

  • kamran naseri

    طراحی چرت ، خم میشه ، کیفیت ساخت عالی ، رابط کاربری خوب ، باتری ضعیف

  • salemi

    نگفته چند متر حاشیه داره؟?

  • Sasan_Entezari

    من z2 دارم، اگه این یکی بدون حاشیه باشه یا با حاشیه کم میخرمش وگرنه u11 رو میخرم. حالا کی هست زمان معرفیش

  • vahid hajizadeh

    احتمالا آجری دیگر به بلوکای سونی اضاف میشه

  • King Arc

    اگر بازم حاشیه هاش مثل قبل باشه به نظرم دلیلی برای خریدش نیست

    کلا گوشی های جدید فقط هی نسخه اندرویدشون اضافه میشه و چنتا چیز جزئی

    شرکت ها هم بیشتر با همین منسوخ کردن نسخه های قبلی اندروید کاربر هارو مجبور به خرید گوشی جدید میکنن

  • امیرحسین

    هشتصد و شصت دلاررر!!! ابرفرز!

  • loganlegend

    احتمالا اولین گوشی بی حاشیه سونیه

    • jamalifar

      انشالله که همینطوره

مطالب پیشنهادی