ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معاون وزیر ارتباطات از برقراری ارتباطات بدون واسطه با 170 اپراتور بین المللی خبر داد

معاون وزیر ارتباطات در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد از روز پنجشنبه هفته جاری، ارتباطات بین الملل ایران با 170 اپراتور ارتباطی دنیا به صورت مستقیم و با حذف واسطه های ...

حمید مقدسی
حمید مقدسی منتشر شده در ۱۶ مرداد ۱۳۹۶  |  ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

معاون وزیر ارتباطات در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد از روز پنجشنبه هفته جاری، ارتباطات بین الملل ایران با 170 اپراتور ارتباطی دنیا به صورت مستقیم و با حذف واسطه های متعدد برقرار خواهد شد.

محمد جواد آذری جهرمی در این رابطه افزود:

اثرات این کار، بهبود جدی کیفیت اینترنت تحویلی زیرساخت به اپراتورهای ایرانی، و نیز بهبود کیفیت سرویس های ایرانی مستقر در شبکه ملی اطلاعات در سایر کشورهای دنیا خواهد بود.

به گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، این طرح می تواند شرایط را برای کسب و کار سرویس های ایرانی در خارج از مرزهای کشور هم فراهم سازد.

گفتنیست ارتباط بدون واسطه با اپراتورهای بین المللی، بر اساس سند الزامات توسعه شبکه ملی اطلاعات صورت گرفته که مواردی همچون طراحی مجدد شبکه ارتباطات بین الملل، اصلاح مدل های مسیریابی، و عقد تفاهمات بین المللی را نیز در بر می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • yashar

    اینم قبل وزارت می خواد تو چش باشه

  • dada

    چقدر تبلیغ میکنین واسه ایشون،تا حالا کجا بود

  • خشایار

    اینترنت محدود بره بالا سرعتش به درد خودتون میخوره

  • Phoniex Istranious (Phoniex R1794)

    نمیدونم چرا دیجیاتو رو این جهرمی اینقدر مانور میده عمس های خوب خبر های خوب!!!!

  • milad

    به قوله یه بنده خدایی محصولات امریکایی و کشور های اروپایی برای ما بده برای خودشون خوبه کل ارتش و سپاه هم هنوز از ویندوز xp استفاده میکنن و همین طور نظام اموزشی کشور هنوز از این سیستم عامل استفاده میکنن
    کشوری که میگه تولید و حمایت ملی (و کشور مخالف تحریمش میکنه و راضی نیست از تکنولوژیش استفاده بشه) باید بدونه تولید ملی باید از پایه باشه

  • milad

    قربان اون تولید و حمایت ملی بشم من که تو داری از imac استفاده میکنی

مطالب پیشنهادی