قیمت باورنکردنی برای پژو 301؛ 94.9 میلیون تومان
چند ماهی است که زمزمه ورود پژو 301 به بازار شنیده می شود و حتی محموله های اولیه این سری نیز از مدل های قبل از فیس لیفت (مربوط به تولیدات قبل از 2017) به ...
چند ماهی است که زمزمه ورود پژو 301 به بازار شنیده می شود و حتی محموله های اولیه این سری نیز از مدل های قبل از فیس لیفت (مربوط به تولیدات قبل از 2017) به گمرکات کشور وارد شده اند.
در شرایطی که مدیران ایران خودرو از عرضه این محصول قبل از پایان سال جاری خبر می دهند و پیشتر هاشم یکه زارع، مدیرعامل این شرکت قیمت 58 الی 63 میلیون تومانی را برای پژو 301 اعلام کرده بود، حالا نمایندگی های ایران خودرو در شبکه های مجازی از پیش فروش سری اول پژو 301 با قیمت باورنکردنی 94.9 میلیون تومانی خبر می دهند که با توجه به مشخصات این خودرو به عنوان یک سدان اقتصادی (هم تراز با خودرویی مانند رنو سیمبل) که برای تصرف بازار کشورهای در حال توسعه طراحی شده است، بسیار گران به نظر می رسد.

مشخصات پژو 301 تحویلی ایران خودرو با موتور 1.6 لیتری به قدرت 114 اسب بخار (مدل ارتقا یافته از پیشرانه TU5) و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک هنوز به شکل دقیق تر اعلام نشده اما آنطور که از سایت ایران خودرو بر می آید پژو 301 تحویلی ایران خودرو از نظر رده تجهیزاتی و آپشن ها به تجهیزات ساده ای نظیر کروز کنترل، سیستم ESP، رادیو با نمایشگر LCD، صندلی نیمه چرمی و امکاناتی از این قبیل مجهز است و حتی از سانروف نیز برخوردار نیست.

حالا باید منتظر ماند و دید که استقبال مشتریان از این خودرو ضعیف و گران قیمت که در عمل تفاوت چندان پر رنگی با پژو 206 صندوق دار ندارد، به چه شکل خواهد بود و آیا ممکن است مشتریان با صرف نظر از خودروهایی نظیر سراتو سایپا و انواع و اقسام کراس اوور های چینی به سراغ پژو 301 با قیمت 95 میلیون تومان بروند یا خیر.


دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
یعنی واقعا کسی این ماشین رو با قیمت 95 میلیون میخره؟
با به.....مردم می خواهند از مردم حمایت کنند
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
یکی از اعضای مافیا و مفاسد همین اقا حسین هست که پایین بار ها امده
اینم یه توضیح جامع
https://fa.wikipedia.org/wiki/جمشید_آرین
جمشید آرین و داریم اما توی این سایت مقاله از زندگینامه این ماسک میزنیم و از موفقیت های این ماسک میگیم ! قبل از اینکه به مغز این ماسک خطور کنه ماشین برقی چجوری تولید میشه... جمشید آرین ماشین برقی تولید میکرده !
مردمی که واسشون مرغ همسایه غازه
چیزی بیش از این نسیبشون نمیشه
از این جمشید آرین ها کم نداشتیم که به خاطر بی کفایتی مسئولین امر دود شدند رفتند هوا....
سلام عزیزان، مستندات این روبات رو ملاحظه کنید اونوقت متوجه تمام مسایل پشت پرده خودرو و صنایع کلیدی در ایران میشوید:
“چرا ما میتوانیم اما قرار نیست که بتوانیم”
@arian_fans_bot
هرجا مدیریت جهادی طبق فرمایشات رهبری داشتیم، برنده شدیم. مثل جنگ 8 ساله. 33 روزه. با داعش،امنیت اربعین، امنیت مرزهای گسترده ایران،موشکی، اتمی، ماهواره ای
اما هرجا مدیران مفت خور شکم گنده بودن که اعتقادی به نظام و ارزشها و خدمت به مردم ندارن، نتایج همینه
دزد های کثیف
وقتی با یک وام مردم به تکاپو می افتن این مافیا هم جولون میده و خوشحاله
ماشاللا قیمت واقعیش کمتراز ۳۰ ملیونه ببین چقدر فرو میکنن و روش میخورن افرین
قیمت امارات ۴۰ تا ۴۵ هزار درهمه یعنی ۴۰ تا ۴۵ میلیون شما این قیمت رو از کجا آوردی
چقدرم زشته