ترامپ: باید دسترسی تروریست ها به اینترنت را قطع کنیم
به دنبال انفجار یک بمب در جمعه گذشته در مترو لندن، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در توییتر طی اظهار نظری راه حل جلوگیری از چنین مشکلاتی را بیان نمود. او گفته: «با تروریست های ...
به دنبال انفجار یک بمب در جمعه گذشته در مترو لندن، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در توییتر طی اظهار نظری راه حل جلوگیری از چنین مشکلاتی را بیان نمود. او گفته:
«با تروریست های بزدل باید به روش محکم تری برخورد شود. ما باید اینترنت را به عنوان ابزار اصلی عضوگیری آنها، قطع کرده و از آن به نحو بهتری استفاده کنیم»
ترامپ در کمپین انتخابی خود در سال 2015 نیز پیشنهاد قطع دسترسی به اینترنت را داده بود
به نظر می رسد منظور ترامپ از این توییت، کنترل کردن اینترنت توسط دولت(ها) باشد. این ایده او جدید نیست؛ قبل از این نیز رئیس جمهور آمریکا در کمپین انتخابی سال 2015 در کارولینای جنوبی از شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی درخواست کرده بود که به دنبال قطع کردن دسترسی به اینترنت باشند. او افزوده بود که: «ما به خاطر اینترنت در حال از دست دادن تعداد زیادی از افراد هستیم و باید درباره این موضوع بحث کنیم و شاید نیاز باشد در برخی مناطق دسترسی به اینترنت را مسدود نماییم».
در انفجار بمب در ایستگاه متروی «پارسونز گرین» که در جمعه 24 شهریور رخ داد، چندین نفر زخمی شدند. پس از این اتفاق، پلیس لندن اعلام کرد که این حادثه، یک عملیات تروریستی بوده. البته هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت بمب گذاری را به عهده نگرفته است.
کاخ سفید هنوز به طور رسمی در خصوص توییت جدید ترامپ اظهار نظری نکرده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

ما که پامون به اونجا نمیرسه ولی نکن این کارارو زشته
تروریست ها رو پیشونیشون نوشته تروریست؟ یا مثلا با اسم تروریست سرویس اینترنت خریدن که می خواهید اینترنت اون هارو قطع کنید؟ ?????
از نظر اونا مسلمان یعنی تروریست حالا بریم خدا خدا کنیم اینترنت داریم?
اینترنت ماهواره ای اگر هم نشد دایل آپ استفاده می کنن
منظورش خودشه
خود امریکاییا ازش متنفرم بعد این درمیاد میگه درود بر ترامپ??
فکنم ترامپ یه جلسه مشاوره پیشه علم الهدی داشته
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ترکیدم از خنده دمت گرم ...
اوه اوه بعضی ها اینترنشونت قطع میشه مثل کره شمالی و بعضی افراد ...
امریکا داره هم از توبره مسخورهه هم میخواد از اخور بخوره
اومدیم اینترنتم قطع کردین تروریستا دیگه نمیتونن کارشون انجام بدن و باهم ارتباط برقرار کنن؟ من فقط موندم ۵۰ سال یا ۱۰۰ سال پیش که اینترنت نبود به این شکل تروریستی هم وجود نداشت؟ به جا اینکارا شما اسحله نده بهشون دیگه نمیتونن کاری کنن مثل این میمونه چون با چاقو میشه آدم کشت دیگه نباید چاقو ساخت
چون با اسلحه ادم میکشن نباید اسلحه ساخت ؟؟ چه دلیل مسخره ای ، تمام نابسامانی و ترور و جنگ و خون ریزیها دلیل دارد، و باید جلو انها را گرفت ، زیاد خواهی ابر قدرتها ،ظلم به مظلومین، کشتار مسلمانان، دخالت در امور کشورها، استعمار ملتها، تبعیض و فقر و بدبختی، چپاول منابع کشورها، تحمیل کردن عقیده خود بر ملتهای دیگر، اگر این چیزها از بین بره ترو وتروریستی هم وجود نخواهد داشت
اگه این کارو بکنه که اینترنت اروپا و آمریکا قطع میشه.