ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس از Zenfone V با دوربین 23 مگاپیکسلی رونمایی کرد

کمپانی ایسوس به تازگی از تلفن جدیدی تحت عنوان «Zenfone V» رونمایی کرده که برخلاف بسیاری از محصولات جدید بازار، از یک سنسور 23 مگاپیکسلی واحد در پنل پشتی بهره می برد. [digipullqoute place="right"]Zenfone V ...

محسن خوشنود
محسن خوشنود منتشر شده در ۲۷ شهریور ۱۳۹۶  |  ۱۱:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمپانی ایسوس به تازگی از تلفن جدیدی تحت عنوان «Zenfone V» رونمایی کرده که برخلاف بسیاری از محصولات جدید بازار، از یک سنسور 23 مگاپیکسلی واحد در پنل پشتی بهره می برد.

Zenfone V به یک نمایشگر AMOLED مجهز شده است

موبایل مورد بحث با کد «V520KL» به نمایشگر 5.2 اینچی AMOLED تمام اچ دی با فناوری «Tru2life» مجهز شده که در زیر آن شاهد حضور یک دکمه هوم فیزیکی با اسکنر اثر انگشت هستیم. همچنین دوربین سلفی در پنل جلو نیز از حسگر 8 مگاپیکسلی برخوردار بوده و امکان ثبت تصاویر HDR را فراهم می کند.

اما دوربین 23 مگاپیکسلی اصلی دستگاه که از فلش LED دوگانه و لرزشگیر اپتیکال چهار محوره بهره می برد، امکان نوردهی 32 ثانیه ای را فراهم کرده و بنا به ادعای کمپانی، با استفاده از فوکوس لیزری در 0.03 ثانیه روی سوژه متمرکز می شود.

از نظر پردازشی، Zenfone V به یک چیپست اسنپدراگون 820 با چهار هسته 2.2 گیگاهرتزی Kryo در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 530 مجهز شده، و از 4 گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی 32 گیگابایتی (با امکان ارتقا از طریق کارت حافظه) بهره می برد.

لازم به ذکر است که ایسوس در هر دو سمت محصول جدید از شیشه گوریلا گلس استفاده کرده و جک هدفون، اسپیکر و درگاه USB-C با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع «PowerDelivery 2.0» (برای تغذیه باتری 3000 میلی آمپری) را در زیر بدنه تعبیه کرده است.

گفتنی است موبایل Zenfone V که در وبسایت رسمی ایسوس (بدون قیمت مشخص) قرار گرفته، فعلاً به صورت انحصاری توسط اپراتور «Verizon» عرضه خواهد شد و باید دید که کمپانی تایوانی در آینده چه برنامه هایی برای فروش جهانی آن خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • far had barahuee

    ایسوس ،زنفون شش داشتم سه بار ال سی دی اش شکست دوبار عوض کردم بار سوم دیگه پولم حرومش نکردم، رابط کاربریش هم خیلی زشته، در ضمن چون سی پی یوش انتل بود خیلی از نرم افزار ها بعد مدتی روش نصب نمیشدن، بخصوص فیسبوک که دیگه هرگز نصب نشد روش، ضخامت بدنه و حاشیه هاش هم خیلی نا جور زشت بود، تنها مزیتش قیمت خوبشش بود و سرعت پردازشش،

  • جلال قره باغی

    ایسوس خوبه??????

  • محمد حسن

    کیفیت گوشی و تبلت هاش خوبه

  • Erfaan Zandii

    ایسوز خوب شروع کرد تو موبایل و تبلت اما بد ادامه داد ..

  • kamran naseri

    کلا از ایسوس خوشم نمیاد ، در زمینه موبایل و تبلت اصلا جالب نیست

  • محمد رضا

    خاک تو سر ایسوس دیروز یه تبلت ایسوس زد فون ۸اینچ گرفتم سیم کارت زدم توش کار نمی کرد دیدم یکی دندانه سیم شکسته ?????

    • محمد حسن

      کم تجربه بودی ... بد زدی جا.... شکسته.... در ضمن مگه تو موقع خرید تستش نکردی.. بگذریم ببرش نمایندگی الحمدلله نمایندگی داره توکشور

  • morteza

    لطفا ایسوز نخرید من یه زنفون ۲ خریدم بعد شش ماه ال سیدیش پر پر زد عوضش کردم دوباره بعد چهارماه دوباره الان داره پر پر میزنه و اینکه وقتی ال سیدیشم عوض میشه دقت تاچ پایین میاد و نمیشه با گوشی تایپ کرد در کل ایسوز از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری کیفیتش پایینه به مشخصات گوشی توجه نکنید و اینکه لوازم جانبیش گیر نمیاد همچنین لبتاب هاشم تازگیا کیفیتشون افت کرده

  • حسن حسینی

    گوشی خوبیه روی کاغذ واسه مامان بابا ها

  • @digi_phone

    اگه قیمتش یه میلیون صد باشه میارزه.

مطالب پیشنهادی