واکنش وزیر ارتباطات به اظهارات اخیر ترامپ در صحن سازمان ملل
«دونالد ترامپ»، رییس جمهور کنونی دولت آمریکا، دیروز در مجمع عمومی سازمان ملل به مدت 40 دقیقه مشغول به صحبت شد و لابهلای حرفهای خود درباره ایران هم نظرات جنجالی داد؛ نظرهایی که مطابق معمول ...
«دونالد ترامپ»، رییس جمهور کنونی دولت آمریکا، دیروز در مجمع عمومی سازمان ملل به مدت 40 دقیقه مشغول به صحبت شد و لابهلای حرفهای خود درباره ایران هم نظرات جنجالی داد؛ نظرهایی که مطابق معمول اکثر سخنرانیهای وی، با واکنشهای منفی از سوی جامعه بینالملل و دولتمردان ایرانی روبرو شده است.
در تازهترین واکنشهای سیاسیون داخلی، وزیر ارتباطات «محمدجواد آذری جهرمی» در یک توییت معنادار کنایهای به حرفهای دیروز دونالد ترامپ داشته و در آن به مساله محدود کردن ایرانیان در فضای مجازی توسط این کشور اشاره کرده است. وی در این پیام کوتاه نوشته است: «دولت آمریکا اگر نگران دسترسی مردم ایران به اینترنت است، چرا به بهانه تحریم دسترسی ایرانیان به سایت های متعدد را مسدود کرده؟»
ادعاهای ترامپ درباره کشورمان در حالی مطرح میشود که در روزهای اخیر دو کمپانی مطرح امریکایی یعنی «اپل» و «گوگل» برنامههای ایرانی را از روی فروشگاه مجازی خود به بهانه تحریمها حذف کردهاند و در کنار این مساله تحریمهای بیشماری مثل فیلترینگ بعضی از سایتهای معتبر علمی دنیا برای ایرانیان و بسیاری موارد دیگر که همگی با اصل توافق برجام مغایرت دارند نیز از سوی دولت این کشور به مردم ایران و توسعهدهندگان ایرانی اعمال شده است.اظهارات جنجالی ترامپ واکنش منفی مسئولان بینالمللی را درپی داشته
وزیر ارتباطات در روزیهای اخیر تلاش مضاعفی برای رفع فیلترینگ اعمال شده از سوی سازمانهای داخلی انجام داده و با دادستان کل کشور نیز در این رابطه به پای مذاکره نشسته است. وی درباره تحریمهای اعمال شده برای ایرانیان از سوی کشور آمریکا اعتقاد دارد که وزارتخانههای علوم و امورخارجه و ارتباطات با کمک یکدیگر باید تک به تک آنها را بررسی و این مشکلات را حل و فصل نمایند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

واکنش وزیر ارتباطات به ترامپ: خیلی بدی بد بد بد
چرت نگو باقالی
خداقل این ترامپ دلش برا مردمش میسوزه حتی اگه سیاستاش غلط باشه هدفش بهروزیه مردم آمریکاس..دولتمردای ما به همه چی فکر میکنن جز مردم...فقط نمیزارن مردم از گشنگی بمیرن چون در اون صورت کسی نمیمونه که خونش بمکن
شما صحبت های ترامپ رو گوش کنید و چیزی که شبکه ی خبر معنی کرد این خودش دروغ به ملت هست
ترامپ گفت ملت ایران سرزمینی با فرهنگ قنی و کشوری سروت مند دولت مردانش به جای این که پول را برای ملتش هزینه کند به سوریه و لبنان و... ت میدهد
ایران خودش تمام سایت ها فیسبوک یوتوب توییتر و... فیلتر کرده و در روز اول سرویس تماس تلگرام را بست ما حق نداریم از دیگر کشور ها ایراد بگیریم.
وقتی که خود عرب در تمام کشور های عربی ازادی هست حتی افغانستان ولی ایران باید حجاب اجباری و حق ورود زن در ورزشگاه یک نمونه ی بارزش است ولی عرب مسلمان بدون روسری تو سری وارد ورزشگاه در خاک همین ایران شود
من فارسی را در این جا یاد گرفتم اگر مشکلی در نوشتن بود ببخشید
داداش شما یاد بگیر همین زبون فارسی رو درست بنویسی ،لازم نکرده از ترجمه ی غلط تلوزیون ایراد بگیری
در مورد آزادی
داداش شما برو زن های عربو با ایران مقایسه کندبعد حرف بزن اونا حتی صورتشونو هم.میپوشونن بعد شما میگی آزادن؟
در مورد جنگ هم
تمام کشورهای همسایه ایران در حال جنگن ولی هدف ماییم
ینی اونا میخوان ایرانو بگیرن
خب اگه تو سوریه و عراق نجنگیم اونا میان تو ایران و جنگ کشیده میشع به ایران و کشورو میترکونن
ترامپ اگه بیل زنه باغچه خودشو بیل بزنه
چرا آمریکا که اون طرف کره زمینه باید پولاشو تو خاورمیانه خرج جنگ و جنگ آوری کنه!
چون گردنش کلفته دوست داره توی همه جا دخالت کنه
کاملا درسته . درود بر شما
برجام های دو و سه و چهار رو تصویب کنن که ان شا الله صنعت موشک و ارتش و هوافضا و خلاصه همه چی از دست بره و سایتا از تحریم دربیان (بعدش دوباره به بهانه ی دیگه ای تحریم بکنن?)
#علی_برکت_الله
ترامپ همه ی حرفاش درست بود
همون کامپیوتر و اینترنت و توییتر وتقریبا هر چی که داری ازش استفاده میکنی از همون شیطان بزرگ ابداع شده جناب وزیرررررر!!!
یوتیوب رو مثلا آمریکا فیلتر کرده یوتیوب که از آپارات هم اسلامی تره
جدا
دسترسی به سایت های متعدد رو خود شما مسدود کردین .دکتر ! ?
تا کی باید حسرت آزاد بودن رو بخوریم توی مملکتی که نه خودمون به خودمون رحم میکنیم نه جامعه بین المللی...