بازی محبوب فلپی برد در iOS 11 اجرا نمی شود
شاید از دوران اوج محبوبیت فلپی برد چندین سال گذر کرده باشیم، اما ذات اعتیادآور این بازی هنوز هم بعضی افراد را به سوی خودش می کشاند. اگر شما هم جزو طرفداران فلپی برد هستید ...
شاید از دوران اوج محبوبیت فلپی برد چندین سال گذر کرده باشیم، اما ذات اعتیادآور این بازی هنوز هم بعضی افراد را به سوی خودش می کشاند. اگر شما هم جزو طرفداران فلپی برد هستید و همچنان مشغول این بازی، خبر بدی برایتان داریم. به گفته Dong Nguyen، توسعه دهنده بازی، فلپی برد در آی دیوایس های مبتنی بر iOS 11 قابل اجرا نخواهد بود.
فلپی برد نخستین بار در ماه می سال 2013 منتشر شد و با رسیدن به آمار 50 میلیون دانلود تا فوریه سال 2014 موج بزرگی در دنیای بازی های موبایل به راه انداخت و به محبوبیت زیادی رسید. البته همین محبوبیت فلپی برد حاشیه های زیادی برایش ایجاد کرد، به طوری که Nguyen تصمیم گرفت که در همان ماه فوریه بازی را از اپ استور حذف کند.
Nguyen از همان موقع به پشتیبانی از بازی و ارائه به روز رسانی برای آن خاتمه داد. بنابراین از سال 2014 تا حالا، هر کس که می خواست فلپی برد را در آیفون بازی کند باید فایل نصبی آن را از منابع متفرقه دریافت می کرد.
اما حالا ظاهرا زمان خداحافظی با این بازی محبوب فرا رسیده، چرا که فلپی برد یک اپلیکیشن 32-بیتی است و مطابق قوانین جدید اپل تنها اپلیکیشن های 64-بیتی روی iOS 11 قابل اجرا خواهند بود. البته مشکل می تواند با ارتقای بازی به نسخه 64-بیتی برطرف شود، اما به نظر می رسد که Nguyen قصد چنین کاری را ندارد.
با این اوصاف، برای این که همچنان از فلپی برد در آیفون لذت ببرید فقط یک راه دارید: این که دیوایس تان را به آخرین نسخه iOS به روز رسانی نکنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
این همه بازی ساز بدبخت ، بهرین بازی ها رو با بهترین گرافیک پس از ماه ها زحمت میسازند ... با کلی امید و آرزو ریلیز میکنند اما آخر سر دیده نمیشن .. هیشکی نمیاد اپ شون رو دانلود کنه و بازی کنه ... معروف نمیشوند ... شکست میخورند و .
اما در عوض مردم برای بازی مزخرفی با گرافیک مزخرف و فوق العاده سخت اینجور سر و دست میشکنند ... و این جور این بازی رو تو بوق و کرنا میکنند ..
نمیدونم چه رسمی داره دنیا تو گنده کردن آدم هاش ...
در هر صورت مبارک Nguyen باشه که بعد این همه سال نویسنده ها راجع به این آشغالش مینویسند و مترجم ها ترجمه میکنند و باز کن هم بازی میکنند .
تازه گمال گربه هم اجرا نمیشه
مشابهاش زیادن حتی بهتر
بازی چندان اعتیاد اوری هم نبود بخصوص که از همون اول به شدت سخت بازی میشه و اغلب ادما رو همون اول از لذت بردنش با شکست محروم میکنه
سلام ،، ios 11 با اين بازي هيچ مشكلي نداره ، موبايلم،، iphone 7 plus ios11,, اين بازي رو هم ٤ ساله دارم ..
این بازی اصلا ارزش صحبت کردن داره؟?
سازنده با همین بازی اشغال پیکسلی چه فازی برداشته
درسته که اپل تعداد زیادی برنامه تو اپ استورش داره و منی که کاربرشم تا حالا با کمبود برنامه رو به رو نشدم ولی وقتی که اکثریت کاربر ها و دولوپر ها در اندروید فعالیت می کنند قطعا جبران برنامه های حذف شده بیشتر از اندروید طول میکشه اپل با اینکار که برنامه هاش رو از اپ استور پاک میکنه و به پشتیبانی از برنامه های ٣٢ بیت پایان میده داره اشتباه بزرگی مرتکب میشه
من نمیدونم یک موبایل فسقلی که رمش از 3 گیگ بیشتر نیست ( آیفون ) ، یک کاره 64 بیت میخواد برای چی آخه ؟!!؟ اونم اجباری ! والا تو نرم افزار های حرفه ای پی سی و سیستم عامل بسیار جدی تر مک یا ویندوز نمیبینیم اجبار برای 64 بیتی بودن رو
مگه محاسبات آنچنانی داری ؟ مگه میخوای شبیه سازی کنی و رندر بگیری ؟ مگه هر اپ رمی بیشتر از 4 گیگ نیاز داره ؟
واقعا چرا باید اپل اجبار به 64 بیت بکنه ؟
گناه داره مشکل ios روان نیست?
مقاله بی محتوا و پوچ ??? #اماتور