مصرف باتری iOS 11 تقریباً دو برابر بیشتر از نسخه قبل است
اگر به تازگی سیستم عامل آیفون یا آیپد خود را به iOS 11 آپدیت کرده اید و متوجه شده اید که باتری دستگاه شما با سرعت بیشتری در مقایسه با قبل تخلیه می شود، خبر ...
اگر به تازگی سیستم عامل آیفون یا آیپد خود را به iOS 11 آپدیت کرده اید و متوجه شده اید که باتری دستگاه شما با سرعت بیشتری در مقایسه با قبل تخلیه می شود، خبر خوبی برایتان داریم: شما تنها نیستید.
به تازگی شرکت «واندرا» (Wandera) که در حوزه امنیت موبایل فعالیت دارد، اطلاعات دریافتی از کاربرانی که iOS 11 را روی آیپد و آیفون نصب کرده اند را تجزیه و تحلیل نموده و دریافته که مصرف باتری آنها نسبت به iSO 10 تقریباً دو برابر شده است.
زمان شارژدهی در iOS 11 تا 60 درصد کاهش یافته
این شرکت برای تعیین میزان تأثیر iSO 11 روی شارژدهی آی-دیوایس ها، مجموعه ای شامل 50 هزار کاربر با استفاده متوسط تا سنگین از انواع آیپد و آیفون را ارزیابی کرده و میانگین عملکرد باتری دستگاه های آنها را قبل و بعد از آپدیت مقایسه نموده است. نتیجه این بررسی را در نمودار زیر مشاهده می کنید:
شرکت واندرا می گوید میانگین زمان تخلیه کامل باتری دستگاه های مجهز به iOS 10 (از 100 تا صفر درصد) برابر با 240 دقیقه بوده، در حالی که این رقم برای iOS 11 به حدود 96 دقیقه کاهش یافته است. این کاهش 60 درصدی در زمان شارژدهی نگرانی و نارضایتی بسیاری از کاربران را به همراه داشته، به خصوص آنهایی که دستگاه های قدیمی دارند و در حالت عادی هم با ضعف باتری مواجه بودند.
گفتنیست آیفون های 8 و 8 پلاس به تازگی به دست خریداران اولیه رسیده اند و آیفون X هم از چند هفته دیگر عرضه می شود. احتمالاً این دستگاه های جدید باعث افزایش میانگین زمان شارژدهی باتری iOS 11 خواهند شد، اما باید دید آیا اپل راهکاری را برای کاربران قدیمی نیز ارائه می دهد یا خیر.
شاید به این مطالب نیز علاقه داشته باشید:
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

اسمش هست آپدیت
چطوریه که تازه نتیجه معکوس میده و راندمان بدتر میشه؟?
واقعأ با این قیمتاش شورشو در آورده
توی مک بوک هاشم مشکل داشت
حقشه به سرنوشت نوکیا دچار بشه
فکر نکنم این جوری هم باشه. من خودم یه ویدیو مقایسه دیدم برا دو تا آیفون ۱ ساعت اختلاف نگه داشتن باتریشون بود.
خو آپ نکنید?
من ویدئو مقایسه سرعت بین آیفون ۸ پلاس و نوت ۸ رو دیدم فکر و نوت سریع تر بود من خودم از فن های اپلم ولی فکر کنم تمام مشکلات حال حاضر اپل به خاطر آپتیمایز نبودن ios 11 هست پس به احتمال زیاد با آپدیت های بعدی بر طرف میشه
بهترین نسخه در کل نسخه های اپل فعلا ۱۰.۳.۳ بوده تا الان
محصولات اپل برای افراد پولداره ..که تو ایران بیشتر برای پز دادنه تا استفاده از امکاناتشون .وگرنه به نظر من یه گوشی اندرویدی 500 تومنی کاربردهاش بیشتره ..خیلی ها رو دیدم که از گوشی اپلشون فقط برای پز دادن استفاده می کنند
این جمله رو انداختن تو دهن مردم که اپل برای پز دادن هست والا ما که هر کس دور ور ما هست از اپلش برای پز استفاده نمیکنه و الان بکوشیشون حاضر نیستن از آی او اس جدا بشن من خودم اندروید دارم ولی خیل دوست دارم گوشی اپل داشته باشم واقعا سیستم عامل نازی داره
مسئولین سایت لطفاً این کامنتها را حذف کنید و کاربرش را هم بلاک کنید. سوء استفاده میکنن از بازدید سایت و وقت بازدیدکننده را هم میگیرن
حالا خووبه اين همه نسخه بتا داد و تست كرد / ios جديد رو هيچوقت نبايد اولش گرفت / بدجور باتري ميخوره
همیشه همینطور بوده.برای عوام و افراد سطحی نگر.اپل دقیقا ماله همین قشره.حالا با پول با بی پول.
در ظاهر هر سال برای مدل های قدیمی اپدیت میده.ولی در باطن دهن همشونو سرویس میکنه تا مجبور شن ایفون جدید بخرن.با کند شدن با لگ زدن.با حذف امکانات جدید سیستم عامل برای دستگاه های قدیمی تر و......
یه ایپد 2 داشتم راضی بودم.از روزی که اپدیت ios 7 رو گرفت.به سینی تبدیل شد.کلا هیچ کاری نمیشد باهاش کرد.انقدر کند شد و لگ زد. بیچارمون کرد.افکت هاشو خاموش کردیم.برنامه هاشو کم کردیم.حافظشو خالی کردیم.سال بعد هم ios 8 رو گرفت.ولی دیگه دستگاه قبل نشد.
خخخخ جالبه گوشی آپ میکنی که بهینه بشه بعد میبینی بدتر مصرفش بیشتر میشه چه جالب
ظرفیت باطری آیفون ۸ هم که به نسبت
آیفون های سال پیش کمتر شده مطمئنم
کمتر از ۶ساعت کار با تلگرامو نت باطریش
بازدهی داره.