ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

افزایش قیمت پژو 206 و پارس؛ 400 الی 700 هزار تومان

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت دو محصول دیگر خود را نیز گران کرد. طبق بخشنامه ى جدید ایران خودرو براى نمایندگی ها در فروش نقدی مهرماه قیمت دو محصول پژو پارس سال بنزینی و پژو ...

دنیا شیخی
دنیا شیخی منتشر شده در ۳ مهر ۱۳۹۶  |  ۱۳:۵۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت دو محصول دیگر خود را نیز گران کرد.
طبق بخشنامه ى جدید ایران خودرو براى نمایندگی ها در فروش نقدی مهرماه قیمت دو محصول پژو پارس سال بنزینی و پژو 206 تپ 2 مطابق مصوبه شورای رقابت افزایش یافته است.

بر همین اساس قیمت جدید پژو206 تیپ 2 ، 33 میلیون و 300 هزار تومان و پژو پارس سال بنزینی 37 میلیون و 331 هزار تومان است. در این بخشنامه آمده است " نرخ سود مشارکت مقطوع برابر با نرخ سود سپرده در مقررات نظام بانکی در مدت قرارداد در نظر گرفته شده است."
مبلغ پرداختی به شرکت جهت خودروهای ثبت نامی معادل بهای کارخانه بوده و سایر مبالغ مربوط به پراخت های الزامی و قانونی است.

پرداخت‌ های الزامی و قانونی عبارتند از هزینه های: مالیات شماره گذاری، عوارض شهرداری ،مالیات بر ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث ، پست، خدمات کارت هوشمند، خدمات قانونی طلایی برای خودروهای مشمول است.همچنین براساس اطلاعات اولیه براساس قیمت گذاری های شورای رقابت، قیمت پژو 405، پژو 206 تیپ پنج و پژو 206 صندوق دار، سمند LX، سمند EF7 و رانا نیز در آینده افزایش خواهند یافت اما این افزایش در شرایط فروش مهرماه ایران خودرو اعمال نشده است و ظرف ماه های آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • mohammad_0fficial

    اینا دستشون با بعضیا تو یه کاسه هست وگرنه اون بعضیا نمیبینن ملت چقدر دارن زجر میکشن چقد کشته و قطع اعضای بدن و فلان بعضیایی که چشمشونو به مردم کشورشون بستن و به همسایشون حال میدن باید برن بمیرن شرم باد

  • Mohammad Daryabiyan

    من گفتما تولید پراید رو متوقف نکنید بیا اینا شاخ شدن ?????

  • زیتانیکس

    هفته ای دارن میبرن بالا

  • amirhesamsheikhi

    تا شما باشی ماشین ایرانی نخری

    • hyhzo hyhzo

      فکر کن بعد نظر بده حتما باید نظر بدی؟ اخه مگه ماشین ایرانی هم داریم همه اشغال های خارج هست بعد هم مردم نمیتونن بخرن

    • مهدی متدین

      شاید پول بهترش رو نداشته باشه ،مجبوره میفهمی مجبور!

  • amir khani

    هرچی این آشغالا از رده خارج سنشون بیشتر میشه باید قیمتش بیاد پایین تر برعکس میره بالا
    بدترین و ظالم ترین کشور جایی ک به مردمش ظلم میکنه و شعار ما خوبیم برقیه بدن میده

  • morteza

    افزایش قیمت بخاطر چی بخاطر اینکه پژو صفر ما خریدیم لاستیک چینی روش انداختن یا مثلا سرویس رایگان که ازش حرف میزنن روغنی ریختن داخل ماشین که توی ۵۰۰۰ تا باید عوض شه بعد میگن ۱۰۵۰۰ تا بیارید عوضش کنیم که موتورو لجن بگیره حتی نمد صندوق عقب و کاپوت جلو هم از رو ماشین برداشته بودن که ما مجبور شدیم هزینه اضافی بدیم الان یه چیزی هم به این وزارا یا دولت بگیم کامنتمون پاک میشه

    • afshingm

      ماشین های ایرانی مصداق بارز ضرب المثل معروف : "قورباقه رنگ میکنند به جای قناری میفروشنده"
      نخر آقا مجبور نیستی آشغال ثبت نام کنی! خرید کردن از این شرکت ها مثل این میمونه که رفته باشی بانک بگی آقا 48 میلیون پول نقد و اسکناس بدین من برم، بعد بیای همونو بزاری وسط میدون آزادی یه فندک روشن کنی بندازی روش (البته روشن کردن سیگار و کشیدن پک اول و سپس پرتاب سیگار به علت کلاس بالا و سینمایی بودن توصیه میشه)
      من سرچ کردم، با 48 میلیون میشه ماکسیما دنده اتومات خرید میفهمی ماکسیما دنده اتومات ! البته دسته دوم که اگر 48 میلیون دیگه هم خرجش کنی بازم می ارزه !
      حالا باز برو ثبت نام کن !

    • زیتانیکس

      نتایج انقلابه

    • مجوری

      داداش 1000 تا هم نرو با روغن فابریک
      صنعت خودرو سازی نیست که
      باند مفت خوریه

    • mohammad

      نه داداش اینجا به وزرا چیزی بگی نظرت ثبت می شه

مطالب پیشنهادی