دادستان تهران علیه مدیر تلگرام اعلام جرم کرد
دادستان تهران اعلام نمود که علیه مدیریت شبکه پیامرسان تلگرام اعلام جرم شده و این پرونده جهت بررسی به ناحیه امور بین الملل دادسرای تهران ارجاع شده است. «جعفری دولتآبادی» معتقد است که تبعیت تلگرام ...
دادستان تهران اعلام نمود که علیه مدیریت شبکه پیامرسان تلگرام اعلام جرم شده و این پرونده جهت بررسی به ناحیه امور بین الملل دادسرای تهران ارجاع شده است.
«جعفری دولتآبادی» معتقد است که تبعیت تلگرام از قوانین غربی، مانع از رسیدگی به این جرم نخواهد بود.
او اتهامات وارده به تلگرام را اینگونه توضیح داد:
«به موجب این اعلام جرم، شبکه تلگرام علاوه بر ارائه خدمات به گروههای تروریستی از جمله گروه داعش، به بستر مناسبی برای فعالیت سایر گروههای مجرمانه سازمان یافته تبدیل شده و ارتکاب جرایم هرزهنگاری کودکان، قاچاق انسان و مواد مخدر را ترویج نموده است.»
همانطور که میدانید محبوبیت تلگرام در کشور بقدری بالاست که ۵۸ درصد از افراد بالای ۱۸ سال جامعه در این پیامرسان عضو هستند. همچنین این شبکه ۶۰ درصد از ترافیک پهنای باند کشور را به خود اختصاص داده است و بسیاری از شرکتها، رسانهها، برندها، برنامههای تلویزیون و حتی سازمان ها از این پیامرسان برای اطلاع رسانی استفاده می کنند.
پس از ابراز نگرانیهای مسؤلین از امنیت این سرویس، و شایعاتی مطرح شده درباره پیدایش جاگزینی بومی برای تلگرام، اکنون اعلام جرمی به این صراحت و بررسی آن توسط دادسرای تهران که قطعاً عواقبی را به دنبال خواهد داشت میتواند طرفدارن این پیامرسان را کاهش داده و به اصطلاح تیر خلاصی به سمت محبوبترین پیامرسان داخل ایران باشد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
به نظر من منطقی نیست.
مثلا بیایم بگیم شهردار تهران یا ریس ناجا تهران شما محکوم هستید که داخل شهرتون فعالیت تروریستی انجام میشه یا گروه تروریستی رو راه میدید...
نه خداوکیلی قیافه هارو شما توی عکس مطلب بهش یه نگاه بندازید تا ته خط میرید دیگه نیازی به توضیح نداره
ببین عزیز پهنای باندی که از ایران میگذره هزینه داره و ۶۰ درصدش به تلگرام اختصاص داده میشه . اینا همش هزینه اس و باید کمتر بشه . یه پیام رسان داخلی که هزینه ی پهنای باندی هم نداره خیلی میتونه به این قضیه کمک کنه.
دوستان عزیز که منفی دادن دلایل خودشون رو با رسم شکل توضیح بدم کل مشکلات بشریت با فیلتر کردن تلگرام رفع میشه ، کل مشکلات بشریت با اومدن پیام رسان وطنی حل میشه اصلا حریم خصوصی تو ایران کاملا رعایت میشه !!!! کافیه از پیام رسان یا شبکههای اجتماعی داخلی حمایت کنیم !!!!
شما حساب کن این منطقهای تخیلی تو کل سیستم اداری و حتی زندگی ما نهادینه شده!! خب با این حساب بیزحمت از چاقوسازهای زنجانی هم شکایت کنید چون چاقوهای اونها باعث قتل میشه!!!
راستی چرا از سایپا شکایت نمیکنید که پرایدش بیشتر از داعش داره میکشه ایرانی ها رو!!!
دزدها و رشوه بگیرها و حقوقهای نجومی بگیران رو گرفتن حالا موندن چیکار کنن رفتن آنسوی مرزها اقدام قضایی میکنن
واقعا متاسفم
ما هیچ ما نگاه :|||||
فرزاد موافقم بات
الان مدیر تله میگه سرورم هم نمیتونید تناول کنید
جالبه دارند سعی می کنند بی امنی مجلس رو بندازند گردن تلگرام!! بابا طرف با تفنگش تا ته مجلس رفته کسی نبوده بگه تو کی هستی! این کیف چیه دستت! 2 تا گیت امنیتی نبوده از توش رد بشن؟! الان مقصر شده تلگرام!! چند وقت قبل هم نماینده ارومیه اینو گفته بود. شما که با موبوگرام وطنی می تونید همه چیز تلگرام رو ببینید پس این کارها چیه دیگه. تا کی می خواین چوب بذارند لا چرخ فناوری. تلگرام آینده وب. بعد چند سال گوگلی وجود نخواهد داشت. سایتی وجود نخواهد داشت. همه ی دنیا به تلگرام خواهد رفت.
کاش حالا که انقدر سیستم قضایی خفنی داریم و ماه محرمم هست پرونده یزید بن معاویه رو هم بفرستن دادسرا