ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی Nova 2i را با چهار دوربین معرفی کرد

هواوی روز گذشته موبایل جدید نوا 2i را با چهار دوربین معرفی کرد که دوتای آنها در پشت و دو دوربین دیگر در پنل جلویی قرار گرفته اند. دوربین دوگانه عقب از یک سنسور 16مگاپیکسلی ...

یونس مرادی
یونس مرادی منتشر شده در ۱۰ مهر ۱۳۹۶  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هواوی روز گذشته موبایل جدید نوا 2i را با چهار دوربین معرفی کرد که دوتای آنها در پشت و دو دوربین دیگر در پنل جلویی قرار گرفته اند.

دوربین دوگانه عقب از یک سنسور 16مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی و دوربین دوگانه جلو از دو سنسور 13و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده اند. این سنسورهای 2 مگاپیکسلی را برای ایجاد عمق میدان دید و ثبت تصاویر پرتره بکار می برند.

علاوه بر این فلشی که در پنل جلویی تعبیه شده، روشنایی 120درجه را در 2 مقیاس مختلف فراهم می کند که بر اساس نور محیط به صورت خودکار تنظیم می شود.

هواوی مدعی است که این فلش به خاطر برخورداری از شاخص نمود رنگ بالا (CRI) روشنایی شبیه به نور خورشید تولید می کند.

این موبایل به نمایشگر بدون حاشیه 5.9 اینچی با پنل IPS، رزولوشن 2160 در 1080پیکسل و نسبت تصویر 18:9 مجهز است. استفاده از صفحه نمایش بلندتر باعث ایجاد نسبت نمایشگر به بدنه بسیار خوب 83 درصدی شده است.

نوا 2i از چیپست کایرین 659 با پردازنده هشت هسته ای 2.36 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخودار است.

این اسمارت فون به اندروید نوقا با رابط کاربری EMUI 5.1 هواوی، سنسور اثر انگشت در پنل پشتی و باتری 3340 میلی آمپر ساعتی مجهز است .

نوا 2i در سه رنگ آبی ، مشکی گرافیتی و گلد تولید شده اما تاریخ عرضه آن فعلا مشخص نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • بهداد

    هواوی 4 چشمی ?

  • ɯɐɥpı

    ایفون چرا زیر 3000 هس?

  • mohammad_0fficial

    واقعا چرا باطری انقد افتضاحه واس یه گوشی با این نمایشگر حداقل یه باطری ۴۰۰۰میلی امپر نیازه.با این باطری برای یه گوشی ۵.۲اینچی مناسبه.با این باطری فک نکنم بیشتر از ۷ساعت با کمتر اسکرین بده.

  • @digi_phone

    اگه قیمتش ۱.۱۰۰.۰۰۰باشه میارزه بخری

  • یوسف

    کایرین 659 قویتره یا مثلا اسنپدراگون 435؟ لایک کایرین دیسلایک اسنپ

    • MohammadEmran

      در حد اسنپ 625 هست

    • مجتبی سامری

      کرین خیلی قویتره

    • mohammad_0fficial

      کایرین قوی تره

  • Mohammad

    همون میت 10 لایت نیست؟!

  • امیرحسین

    حدود قیمتش چنده؟

  • abbas rezayee

    doorbin selfie be nazaram lenz dogande nmikhad hamoon tak i kafie ba in hal tarahi in gooshi bad nist

    • sheikhamir

      بیشتر جنبه تبلیغاتی داره

  • خیلی قشنگه

مطالب پیشنهادی