هواوی Nova 2i را با چهار دوربین معرفی کرد
هواوی روز گذشته موبایل جدید نوا 2i را با چهار دوربین معرفی کرد که دوتای آنها در پشت و دو دوربین دیگر در پنل جلویی قرار گرفته اند. دوربین دوگانه عقب از یک سنسور 16مگاپیکسلی ...
هواوی روز گذشته موبایل جدید نوا 2i را با چهار دوربین معرفی کرد که دوتای آنها در پشت و دو دوربین دیگر در پنل جلویی قرار گرفته اند.
دوربین دوگانه عقب از یک سنسور 16مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی و دوربین دوگانه جلو از دو سنسور 13و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده اند. این سنسورهای 2 مگاپیکسلی را برای ایجاد عمق میدان دید و ثبت تصاویر پرتره بکار می برند.
علاوه بر این فلشی که در پنل جلویی تعبیه شده، روشنایی 120درجه را در 2 مقیاس مختلف فراهم می کند که بر اساس نور محیط به صورت خودکار تنظیم می شود.
هواوی مدعی است که این فلش به خاطر برخورداری از شاخص نمود رنگ بالا (CRI) روشنایی شبیه به نور خورشید تولید می کند.
این موبایل به نمایشگر بدون حاشیه 5.9 اینچی با پنل IPS، رزولوشن 2160 در 1080پیکسل و نسبت تصویر 18:9 مجهز است. استفاده از صفحه نمایش بلندتر باعث ایجاد نسبت نمایشگر به بدنه بسیار خوب 83 درصدی شده است.
نوا 2i از چیپست کایرین 659 با پردازنده هشت هسته ای 2.36 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخودار است.
این اسمارت فون به اندروید نوقا با رابط کاربری EMUI 5.1 هواوی، سنسور اثر انگشت در پنل پشتی و باتری 3340 میلی آمپر ساعتی مجهز است .
نوا 2i در سه رنگ آبی ، مشکی گرافیتی و گلد تولید شده اما تاریخ عرضه آن فعلا مشخص نیست.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

هواوی 4 چشمی ?
ایفون چرا زیر 3000 هس?
واقعا چرا باطری انقد افتضاحه واس یه گوشی با این نمایشگر حداقل یه باطری ۴۰۰۰میلی امپر نیازه.با این باطری برای یه گوشی ۵.۲اینچی مناسبه.با این باطری فک نکنم بیشتر از ۷ساعت با کمتر اسکرین بده.
اگه قیمتش ۱.۱۰۰.۰۰۰باشه میارزه بخری
کایرین 659 قویتره یا مثلا اسنپدراگون 435؟ لایک کایرین دیسلایک اسنپ
در حد اسنپ 625 هست
کرین خیلی قویتره
کایرین قوی تره
همون میت 10 لایت نیست؟!
حدود قیمتش چنده؟
doorbin selfie be nazaram lenz dogande nmikhad hamoon tak i kafie ba in hal tarahi in gooshi bad nist
بیشتر جنبه تبلیغاتی داره
خیلی قشنگه