ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا مرورگر مایکروسافت اج تا پایان سال به iOS و اندروید می آید؟

اگر شایعات اخیر رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرند، به نظر می رسد که مایکروسافت خواستار آن است که تا پایان سال 2017 مرورگر اج خود را به پلتفرم های iOS و اندروید بیاورد ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۱۳ مهر ۱۳۹۶  |  ۱۶:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر شایعات اخیر رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرند، به نظر می رسد که مایکروسافت خواستار آن است که تا پایان سال 2017 مرورگر اج خود را به پلتفرم های iOS و اندروید بیاورد تا آتش جنگ مرورگرهای موبایل را از همیشه شعله ور تر سازد.

به گفته منبع انتشار این شایعه، مرورگر مایکروسافت اج تا پایان سال 2017 مالتی پلتفرم می شود و این برای غول نرم افزاری بدان معناست که کمتر از سه ماه برای ارائه این محصول برای دو سیستم عامل iOS و اندروید فرصت دارد.

همان طور که به خاطر دارید، جانشین مرورگر بدنام اینترنت اکسپلورر همزمان با انتشار ویندوز 10 به طرفداران سیستم عامل مایکروسافت معرفی شد. اگر شایعات صحت داشته باشند، باید گفت که مایکروسافت اج در برابر رقبایی مثل سافاری اپل، گوگل کروم، موزیلا فایرفاکس، اپرا و مرورگر اختصاصی سامسونگ کار دشواری برای رقابت خواهد داشت.

ضمنا این موضوع را هم باید در نظر گرفت که نسخه iOS مرورگر اج آزادی عمل نسخه اندرویدی اش را نخواهد داشت، چرا که به خاطر قوانین اپل مجبور است که برای مرور وب از موتور WebKit سافاری استفاده نماید.

اما به جز مسائل بالا، در ادامه شایعه آمده که با مالتی پلتفرم شدن مرورگر اج تمام سرویس های Bing هم جزوی از پکیج اپلیکیشن خواهند بود، که شامل ترجمه کامل صفحات اینترنتی و موارد دیگر می شوند. مایکروسافت هنوز نسبت به این شایعه واکنشی نشان نداده، بنابراین تا روشن شدن ماجرا باید مدت بیشتری منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • عبدالله موسوی

    من شخصا به این دلیل از اج استفاده نمیکنم چون از محیطش خوشم نمیاد

  • عادل حقیقی

    من از ترجیه میدم تو اندروید از کروم استفاده کنم
    البته نسخه بتا مرورگر سامسونگ هم امکانات زیادی داره

  • Shahriar15

    محاله بتونه با مرورگر سامسونگ و سافاری رقابت کنه

  • Milaaad666

    من شخصا خیلی با این مرورگر کار میکنم و درسته کم و کاستی هایی داره ولی سرعتش عالیه، مصرف باتری اج هم از بقیه بهتره. منتظرم بیاد ?

  • Reza

    اگه بیاد که عالی میشه???

  • Meysam-Tn2

    عالییی?

مطالب پیشنهادی