ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پاول دورف
کسب و کار

پاول دوروف همزمان با تولد 33 سالگی خود در مورد راه های حفظ شادابی و سلامت می گوید

دیروز 18 مهر ماه، «پاول دورف» موسس و مدیر عامل تلگرام 33 ساله شد. او که در 10 اکتبر 1984در روسیه متولد شده، همیشه بسیار شاداب و سرحال به نظر می رسد. در این راستا ...

علی باقرزاده
علی باقرزاده منتشر شده در ۱۹ مهر ۱۳۹۶  |  ۱۰:۴۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دیروز 18 مهر ماه، «پاول دورف» موسس و مدیر عامل تلگرام 33 ساله شد. او که در 10 اکتبر 1984در روسیه متولد شده، همیشه بسیار شاداب و سرحال به نظر می رسد. در این راستا دورف امروز در کانال تلگرام شخصی خود از 7 کاری که به منظور حفظ سلامتی و شادابی خود هرگز انجام نمی دهد، سخن گفته که در ادامه به آنها می پردازیم. او در این خصوص می گوید:

1- خوردن نوشیدنی های الکلی

2- خوردن گوشت قرمز (البته مصرف ماهی ایرادی ندارد)

3- عدم صرف هرگونه دارو (مگر اینکه به دندانپزشک مراجعه کنم)

4- مصرف نیکوتین و در کل هر گونه مواد مخدر

5- قهوه، چای سبز، چای سیاه و هرگونه نوشیدنی انرژی زا (به جای آن از سایر چای های گیاهی استفاده می کنم)

6- صرف غذاهای فست فود، شکر و نوشیدنی های گازدار

7- تماشای تلویزیون و هرگونه جایگزین های مشابه آن

دورف در ادامه گفته: «من متوجه شده ام که این موارد بهره وری و تفکر شفاف را کاهش می دهد و اطمینان دارم که بدون آنها زندگی طولانی تر و نیز احساس سلامت و شادابی بیشتری خواهم داشت».

او همچنین در راستای سلب مسئولیت گفته: «به افرادی که مشکلات جسمانی دارند، پیشنهاد نمی کنم که مصرف دارو را متوقف نمایند. من با این شرایط احساس بهتری می کنم و نمی دانم که آیا برای دیگران هم همین طور باشد یا خیر. البته حدس می زنم به شما هم کمک کند که احساس سلامت و جوانی کنید. همچنین اگر شما جوان و سالم هستید، احتمالاً در زندگیتان شادی نسبت به بهبود بهره وری اولویت دارد. پس می توانید به منظور شادی بیشتر، برخی از این موارد 7 گانه یا شاید تمام آنها را در نظر نگیرید.همچنین اگر ترجیح تان این است که مصرف کننده صرف نباشید در این صورت چشم پوشی از هفت مورد بالا به نفع تان خواهد بود».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Heavenly Son

    همه که مثل هم نیستند، خدایا شکر ایشان طبیعی حالشان خوبه و نیاز به هیچ مکملی حتی چایی هم ندارند، ولی این موضوع فقط به خود ایشان مربوطه و این برای ایشان که مشخص است از سلامت جسمی و روحی خوبی برخوردار است مفید است، خیلی ها تا کلی قرص آرام‌بخش و.. نخورند نمیتوانند کار کنند یا بخوابند، خیلی ها تازه باید خیلی چیز های غیر مجاز را بخورند و یا دود کنند که تازه بشوند مثل ایشان یعنی از نظر روانی کمی نرمال بشوند، کاش همه مثل ایشان از سلامت روحی و جسمی طبیعی برخوردار بودند و مجبور نبودن برای چند ساعتی نرمال بودن به هزار چیز دیگر پناه ببرند

  • rad

    همه معتادا و آدمهایی که اراده و عزت نفس ندارن این تکه کلامشونه که یه بار زنده ایم بزار حالشو ببریم . قطعا این جمله برای یک انسان درمانده هست

  • محمدی

    یعنی ایول بازم ایول از کارهاش الگو بگیرید. تو همین ایران ظرف چند سال ی چیزی میشید

  • محمد رضا

    من خوب هیچ کدوم از اینا رو نمی خورم

  • Nima Mazaheri

    بابا انقدر به خودت سخت نگیر
    دنیا دو روزه

  • Nima Mazaheri

    بیخیال بابا
    سخت نگیر انقدر به خودت
    یه بار زنده ای هرچی دوست داری بخور!
    چه معنی میده این هم محدودیت برای خودت ساختی
    حالا چهار سال کمتر یا بیشتر عمر کردن واقعا ارزش نداره که خودتو آنقدر اذیت کنی
    اول و آخر همه می‌میریم
    از یه طرفم اگر فکر می‌کنی که این کارا رو بکنی عمرت دراز میشه و تفکرت بهتر میشه باید بگم سخت در اشتباهی
    تا دلت بخواد آدم می‌شناسم که مشروب میزنن، سیگار و قلیونم به وفور می‌کشن و ۱۰۰ سال هم عمر میکنن
    خلاصه زندگی رو بر خودت سخت نکن برادر من
    البته سوء تفاهم نشه که دوستان فکر کنن منظور من این هستش که آدم هر کاری دلت میخواد بکنی
    به هر حال هر کسی برای خودش باید یه چهارچوبی داشته باشه
    اما ایشان ظاهراً خیلی دارن به خودشون سخت میگیرن
    مگه میشه از گوشت قرمز بگذری آخه؟!؟!

    • rad

      همه معتادا و آدمهای بی اراده و بدون عزت نفس این جمله تو دهنشونه : بابا یه بار زنده هستیم بزار لذتمونو ببریم .....

    • m

      کجاشو سخت میگیرن دقیقا؟

  • rad

    آفرین به این مرد موفق که نماینده خوبی برای گیاه خواران هست

  • FarzinFaria

    مرد دوست داشتنی من

  • hosss021

    تو ایران هیچ کدوم از اینا مهم نیست
    باید ژن خوب داشته باشی و سرمایه ددی
    این میشه راز موفقیت!

    • محمدی

      گربه دستش به گوشت نمی رسه میگه بو میده شما این کارهارو انجام بده درس بخون ی چیز خاصی میشه

  • حسین

    قبلا شک داشتم که ادم فضاییه. الان مطمئن شدم

مطالب پیشنهادی