ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

معافیت خودروها و موتورسیکلت های برقی تولید داخل از مالیات بر ارزش افزوده

بر اساس آخرین اعلام مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران از این پس تمامی خودرو ها و موتورسیکلت های برقی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف می شوند. علی ...

تیم خودرو
تیم خودرو منتشر شده در ۲۵ مهر ۱۳۹۶  |  ۱۶:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بر اساس آخرین اعلام مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران از این پس تمامی خودرو ها و موتورسیکلت های برقی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف می شوند.

علی علی آبادی مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران در این خصوص گفته است که با استناد به تبصره ذیل ماده ۹ قانون هوای پاک خودرو های برقی- بنزینی، موتور سیکلت و خودرو های تمام الکتریکی تولید داخل از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف هستند.

متن نامه ای را که مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران به مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران نوشته است و این مساله را مطرح کرده است را نیز در تصویر فوق می توانید مطالعه نمایید.

حال باید منتظر ماند و دید که حذف عوارض 11 درصدی می تواند انگیزه های لازم را برای ایجاد یک کسب و کار تولیدی در شرایط ناپایدار اقتصادی کشورمان برای سرمایه گذاران ایجاد کند یا رویایی ساخت خودروهای برقی نیز مانند بسیاری از خواسته های دیگر به فهرست آرزوهای محال می پیوندد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • m.sarv

    فک نکنم چون یک مراحل تحقیق و توسعه گسترده پیچیده و چند برابر حالت عادی هزینه بر داره دوم با توجه به فناوری ها ی پیچیده حداقل قیمت ۳۵ هزار دلاری درمیاد که عموما کسایی که صد و پنجاه میلیون دارن میرن سراغ کره ایی ها چون این ایرانیه و بسترش هم وجود نداره و سوم اینکه اصن سودده نیست حتی تسلا که تو سراشیبی تولید قرار داره هنو سودده نیست فکر کنم

  • Mohammad

    حالا مثلا داشته باشیم کجا باید شارژشون کنن؟!!!

  • ami_ald

    دقت کنید نوشته تولید داخل!!!!مگه ما خودرو برقی داریم؟

    • FarzinFaria

      جمشید ارین یه زمانیی کلی خودرو تولید کرد

    • HADI AZIM

      منظورش ماشین برقی شهر بازیه

مطالب پیشنهادی