ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی احتمالا سال آینده اسمارت فون تاشوی خود را به بازار عرضه می کند

کمپانی هواوی که چند روزپیش از پرچمدارهای جدید سری میت 10 رونمایی کرد، برای سال آتی نقشه های جالبی در سر دارد. به گزارش «Cnet» این کمپانی در حال کار بر روی یک اسمارت فون ...

یونس مرادی
یونس مرادی منتشر شده در ۲۹ مهر ۱۳۹۶  |  ۱۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمپانی هواوی که چند روزپیش از پرچمدارهای جدید سری میت 10 رونمایی کرد، برای سال آتی نقشه های جالبی در سر دارد. به گزارش «Cnet» این کمپانی در حال کار بر روی یک اسمارت فون تاشو است و ممکن است در سال آینده آن را به بازار عرضه کند.

«ریچارد یو» مدیرعامل هواوی تاکید کرده که شرکت متبوعش یک «نمونه حقیقی» از یک اسمارت فون تاشو را تولید کرده اما این نمونه برای عرضه به بازار در زمینه های طراحی مکانیکی و انعطاف پذیری نمایشگر به اصلاحاتی نیاز دارد.

«ZTE» که یکی از رقبای محلی و بین المللی هواوی محسوب می شود پیش از اسمارت فون تاشوی «Axon M» را معرفی کرده که قرار است در آبان ماه به بازار آمریکا راه پیدا کند. با این حال Axon M در واقع دو نمایشگر است که از طریق یک لولا به هم متصل شده اند و حاشیه های کناری باعث ایجاد فاصله بین صفحه نمایش بزرگتر می شوند.

اسمارت فون تاشوی «Axon M»

به گفته ریچارد یو نمونه اولیه موبایل تاشوی هواوی از دو صفحه نمایش با یک فضای خالی بسیار کوچک بین آنها تشکیل شده است اما مهندسان این شرکت در حال تلاش برای از بین بردن این فاصله هستند.

در حال حاضر اطلاعاتی بیشتر از این اسمارت فون در دست نیست اما اگر هواوی بتواند مشکلات موجود را حل کرده و آن را به بازار عرضه کند، اعتبار خود در زمینه نوآوری را به مراتب افزایش خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سروش سکایی

    فرهنگ سازی کنیمّ...
    اسم این شرکت هواوی خوانده نمی شود بلکه وا وی Wa-wei خوانده می شود

  • soheil

    به شخصه پول داشتم گوشی تاشو نمیخریدم

    هنوز خیلی مونده تا جا بیوفته ...

  • ajamali95

    واو عاليه

مطالب پیشنهادی