ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت و شرایط فروش برلیانس H330، H220 و H230

شرایط فروش فوری محصولات برلیانس شرکت پارس خودرو در آبان ماه ۹۶ به شرح زیر اعلام شده است. خودروی برلیانس H330 یک سدان شهری با موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1498 است.قدرت ...

تیم خودرو
تیم خودرو منتشر شده در ۱۱ آبان ۱۳۹۶  |  ۱۰:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شرایط فروش فوری محصولات برلیانس شرکت پارس خودرو در آبان ماه ۹۶ به شرح زیر اعلام شده است.

خودروی برلیانس H330 یک سدان شهری با موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1498 است.قدرت خروجی این موتور برابر با 103 اسب بخار در 5800 دور است.H230 با موتور حدودا 105 اسب بخاری با کد فنی BM15 و با حجم موتور 1500 سی سی 16 سوپاپ عرضه می شود.‏H220 که مدل هاچ بک خودروی H230 محصول مشترک سایپا و شرکت برلیانس است نیز در فهرست محصولات پارس خودرو قرار دارد، جالب آنکه علیرغم شباهت ظاهری، تفاوت های جزئی ای در طراحی دو مدل سدان و هاچ بک برلیانس سری H200 وجود دارد.شرایط فروش فوری محصولات برلیانس H330 و H220 و H230 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • afshingm

    با نظر بعضی دوستان موافق ام، برلیانس 330 ماشین خوبیه اما با این قیمت آپشن های خیلی بهتری هست که هیچکس بهش اشاره نکرد
    موسو اتومات
    ماکسیما اتومات
    آوانته اتومات
    زانتیا دنده ای کم کار
    و....
    اگر نخوای فقط ماشین صفر بخری میشه یه ماشین پر قدرت و ایمن تر دست دوم خرید
    حالا دیگه خود دانید

  • Panaservice Panaservice

    53 میلیون میخوام بدم دنا پلاس دنده معمولی بگیرم خب 56 میدم برلیانس میگیرم که مونتاژ پارس خودرو هست .
    دوستانی که نظر میدن که خوب نیست قطعا با برلیانس رانندگی نکردند و فقط سوار پژو و پراید شدند . برلیانس هایی که مونتاژ پار خودرو هست تو خودروهای چینی بین 50 تا 60 عالی هست .

  • jafari

    برلیانس اچ 330 خیلی خوبه.موتور گیربکس فنربندی.بدنه.شکل شمایل بیرونی و داخلی.فضای داخلی و جعبه.ایمنی خوبی داره. دنا پلاسم خوبه ولی کار داره تا برسه ب این همش ک تغییر چندتا چراغ نیست

  • jafari

    چرا نظرای من رو نشون نمیده

  • مریم

    آخه ماشین چینی... :| نخرید توروخدا.. تحریم کنید

  • sepehri

    الان پژو ۲۰۷ یا ۲۰۶ بگیری خیلی بهتره حداقل هم مکانیکش زیاده هم لوازم یدکیش پره

  • Ehsan_Os

    40الی56میلیون:/
    خدایا نمردیم و جهنم رو چندین سال دیدیم،ولی تحملش بیش از این امکان پذیر نیس:/

  • Ali kjh

    @Ali.T
    تو اون رنج قیمت قابل اطمینان ترین و با کیفیت ترین ماشین همون ال نوده. من بودم از خانواده ال۹۰ ینی خودش و ساندرو و اینا انتخاب میکردم.
    غیر از اون واقعا اگه چیز دیگه ای رو پیشنهاد بدم و بگم خوبه دروغ گفتم

    • jafari

      من یکسری رو ب علی گفتم ولی نظرم رو تایید نکردن.
      ال 90 ک عالیه ولی همینکه اپشن خاصی نداره و طراحی داخلیش با پراید مو نمیزنه بده.البته تندر پلاس خوبه ولی اون مه شکن عقب اصلا تو کت من نرفت و نمیره

  • Ali.T

    استاتید ماشین ایرانی حدود چهل تومن چی بگیریم خوبه؟
    غیر ال نود

    • Ardeshir Nahavandi Fard

      ۲ تا پراید بگیر ??

    • ami_ald

      دنا پلاس هم ماشین خوبیه ولی به نظرم کاری به قیافه ماشین نداشته باش ساندرو بگیر

    • ذبیح اله اسماعیل پور

      همون ال 90

    • مجوری

      نگیر

    • jafari

      سلام. پارس lxکلاس فول. سمند سورنelx البته موتور توربو نباشه.سمند ال ایکسef7 پایه گاز یا تک. اگه پولت ب دنا پلاس برسه ک بهتر

مطالب پیشنهادی