نگاه نزدیک به موبایل گیمینگ ریزر فون [تماشا کنید]
ساعاتی پیش کمپانی ریزر بالاخره از نخستین موبایل هوشمند خود رونمایی کرد و رسماً به جمع تولیدکنندگان این دیوایس ها پیوست. موبایل «ریزر فون» اگرچه از برخی جهات مانند طراحی بدون حاشیه نمایشگر، یارای مقابله ...
ساعاتی پیش کمپانی ریزر بالاخره از نخستین موبایل هوشمند خود رونمایی کرد و رسماً به جمع تولیدکنندگان این دیوایس ها پیوست. موبایل «ریزر فون» اگرچه از برخی جهات مانند طراحی بدون حاشیه نمایشگر، یارای مقابله با بسیاری از پرچمداران امسال را ندارد، اما در عوض از سخت افزار بسیار قدرتمندی شامل اسنپدراگون 835، هشت گیگابایت حافظه رم و نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتز بهره می برد و همه این ها، با قیمت معقول 700 دلار به دست مشتریان خواهند رسید.
ریزر فون به صورت خاص گیمرها را هدف قرار داده است اما مشخصات دستگاه و ظاهر حرفه ای آن، قطعاً نظر صاحبان کار و تجارت و سایر مشتریان را نیز جلب خواهد کرد. به همین خاطر باید دید که ریزر تا چه میزان موفق می شود و به ادامه این مسیر و تولید دیوایس های گیمینگ هوشمند بیشتر ادامه می دهد یا خیر. تا آن زمان، از شما دعوت می کنیم به تماشای تصاویر و ویدیوهای نگاه نزدیک ریزر فون بنشینید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.














شبیه اکسپریاست
حسگر اثر انگشت روی دکمه پاوره، یکم تحقیق کن بعد حرف بزن
حتی گلگسی نوت 8 هم کلاک هسته ی پردازشیش از این بالاتره،نميدونم چجوری به این میگن گیمینگ.
درضمن به لحاظ قابلیتی هم هیچی نداره حتی سنسور اثر انگشت...
ایسوس یکسال قبل این ASUS Zenfone AR رو معرفی کرد که 8GB رم داشت و کلاک هشت هسته پردازشیش سرسام آور بود.
حسگر روی دکمه پاوره، بی اطلاع حرفی نزن
اتفاقاً سامسونگ Galaxy Note 8 هم از همین پردازنده Snapdragon 835 استفاده میکنه و تفاوتی نداره فقط تو بعضی کشور ها مثل ما از Exynos 8895 به جای Snapdragon 835 استفاده میکنه که اونم در همون حده.
منم که نگفتم چیپست متفاوته گفتم که کلاک هسته پردازشی (سرعت هسته ها) رو هرتز بیشتری تنظیم شده
ویدیوی دیدیم تنظیمات شخصی سازی داره چه هرتز صفحه چه کلاک هسته
اتفاقاً Galaxy Note 8 هم از همین پردازنده Snapdragon 835 استفاده میکنه و فرقی با این گوشی نداره فقط برای بعضی کشور ها مثل کشور ما پردازنده Exynos 8895 رو به جای Snapdragon 835 گذاشته که اونم باز در همون حد ه و حتی از نظر من Exynos سامسونگ نسبت به Snapdragon کوالاکام اصلاً بدرد نمی خوره :)
این گوشی از لحاظ سخت افزاری در برابر سایر گوشی های اندروید واقعاً در رده گیمینگ حساب میشه و صرفاً اسم یدک کشیدن نیست.
شما ببینید Galaxy S8 Plus هم که پرچمدار سامسونگه 4 گیگ RAM داره اما این 8 گیگ RAM داره!!
بعد Refresh Rate صفحه نمایش این گوشی که 120 هرتز هستش رو تو هیچ یک از پرچم دار ها نمی بینید.
البته رفرش ریت 120 هرتز معمولاً برای پخش محتوای 3D استفاده میشه اما نمی دونم این گوشی آیا امکان پخش محتوای 3D داره یا نه با توجه به دوربین دوگانه به نظرم می تونست حتی 3D ضبط هم کنه اما باید ببینم کارکرد رفرش ریت 120 هرتز به نظر ریزر چی می تونه باشه.
بعدش درباره بازی هم الان خدایی بازی های بزرگی مثل GTA SA و... هم برای اندروید هست که معمولاً از PC بهش پورت شدن خب اون بازی ها رو دیگه تو گوشی میان رده که ادعا میکنید همه بازی ها رو میاره نمی تونید بازی کنید.
تازه گیمر های پیشرفته اندروید صرفاً به تاچ اکتفا نمیکنن و حداقل گیم پد های خوب مخصوص اندروید هم دارن ولی خب از نظر منم گیمینگ اندروید حداقل تو ایران ارزشی نداره.
چیزی وجود داره ک اون اس۸ با ۴ گیگ رم ساپورت نتونه کنه؟پس اسمه خالیه
تو میان رده شاید نشه ولی من خودم bullyرو دارم رویz5بازی میکنم.چه دلیلی داره این گوشی رو بگیرم وقتی انحصاری نداره؟
arena of valor <3
دوسش میدارم باحاله یجورایی
موبایل گیمینگ فقط یه اسم اضافه رو یدک میکشه و هیچ مزیت خاصی رو عملا تو زمینه گیمینگ اضافه نمیتونه کنه
نام گیمینگ یه جور بازی با کلماته برای فروش بیشتر . چون واقعاً الان گوشی های میان رده هم تقریبا همه بازیای موبایل رو بدون مشکل اجرا میکنن . توی یوتوب که میدیدم به پی سی گیمرا یه جورایی برخورده بود