ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جعبه گشایی و نگاه نزدیک دیجیاتو به آیفون 10

طراحی آیفون های اپل در چند سال اخیر به ورطه ی تکرار افتاده بود و یکی دو سالی می شد که دیگر شاهد تشکیل صف های آنچنانی برای خرید تلفن های هوشمند جدید این شرکت، نبودیم. اما آیفون ۱۰ نشان داد شرکت ساکن کوپرتینو، در این سالها بی کار نبوده و ساخت متفاوت ترین موبایل اخیر خود را در دست داشته است. دکمه ی هوم پایین نمایشگر که مشخصه طراحی آیفون در ۱۰ سال اخیر به حساب می آمد، حالا حذف شده و تمام نمای روبروی دستگاه را صفحه نمایش تشکیل داده است.

این تغییرات باعث شده حالا با متفاوت ترین آیفون سالهای اخیر مواجه باشیم، محصولی که اپل می گوید در ۱۰ سال آینده، نقشه راهی برای تولید تلفن های هوشمند بعدی این شرکت به حساب می آید. به زودی در بررسی کامل محصول جدید اپل، در مورد خصوصیات و امکانات آیفون ۱۰ صحبت خواهیم کرد، اما پیش از آن از شما دعوت می کنیم با ویدیوی جعبه گشایی و نگاه اولیه به ویژگی های دستگاه همراه باشید.

لازم به ذکر است که این دستگاه از طریق فروشگاه عیاران، واقع در طبقه همکف پاساژ پایتخت، به عنوان نمونه در اختیار ما قرار گرفته و مباحث مربوط به ثبت و رجیستری آن در حال انجام است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • سینا گلستانه

    دوست عزیز تاریخ بالای مطلب نشون میده ویدیویی که بهش اشاره کردید یک روز بعد از ویدیوی ما منتشر شده. البته ما به تمام همکارانمون در سایت های دیگه احترام میذاریم و صرفا به شکل شبانه روزی تلاش کردیم هرچه سریع تر مخاطبان مشتاق خودمون رو با محصول جدید و جنجالی بازار آشنا کنیم.

  • mohammad maghsodian

    وای این گوشی خیلی فوق العادست دوربین عالی و صفحه نمایش عالی و باتری و طراحی...

  • masih

    با نوار بالا نمیتونم کنار بیام

  • pmt

    دوستانيكه تعجب كردن از آوردن ديجياتو، مد نظر داشته باشيد كه تو پايتخت يه فروشگا ديسپلي هم گذاشته و به وفور هم چنروزه ميفروشه خيليا شايد 1 هفته باشه دارن حتي استفاده ميكنن ازش

  • Mobinology

    فناوری کیو آی دیگه چیه ؟ :| نکنه منظورتون Qi هستش؟ محض اطلاعتون بگم که این رو «شی» تلفظ میکنن . متاسفم واسه همچین اشنتباهی از شما

    • سینا گلستانه

      تلفظ صحیح "چی" هست که در زبان چینی "جریان انرژی" معنی میده
      Qi (the Chinese word for “energy flow“, pronounced like the “chee“ in “cheese“) is the universal standard for wireless charging of battery opererated devices like cell phones, iPods, MP3 players and cameras
      اما یک جستجوی ساده در یوتوب نشون میده که "کیو آی" هم کاملا مصطلح هست
      https://youtu.be/3FiV2hgWBxM
      با این حال از تذکر شما و زمانی که گذاشتید سپاسگزارم

  • محمد رضا

    اگه لانچر سامسونگ رو تو این گوشی اجرا کنی میشه اس هشت نسخه عادی (غیر ادج)

    • Alishmasx

      s8 نسخه عادی نداره ?

  • hossein

    خشگل شده یه ویدو تو یوتوب بوذ روش دکمه هوم مجازی میزاشت که مثل همون هوم عمل میکرد

  • ami_ald

    زاویه فیلمبرداری خیلی بد و روی مخ بود
    یه مقدارم نقد و برسی مبتدی بود.
    امیدوارم نقد و برسیای بعدیتون اینجوری نباشه!

    • thepjt

      حالا یک لینک از ویدیو نقد و بررسی خودتون میتونید بفرستید ؟
      حالا نقد هم نمیخواد .. یک فیلمبرداری حرفه ای هم باشه کافیه . اصلا فیلم برداری حرفه ای هم نه . با موبایلتون یک فیلم بگیرید ببینیم چه زاویه ای میبندید کادرتون رو .

      تو این مملکت ماشالله همه بدون کوچکترین تجربه و دانشی نظر میدند ! نقد میکنند .... بدون کوچکترین چیزی میشن متخصص .
      این که میگم مربوط به شما نیست . همه گیر هستش.
      زیاد تو کار خودم ( معماری و طراحی ) پیش اومده که طرف بدون اینکه حتی یک دکه روزنامه فروشی یا لانه سگ و گربه هم ساخته باشه میاد برای ما میشه کارشناس نقاد !!! .

      خوب شاید اون زاویه نورش خوب نبوده . شاید محیط استدیویی مناسب نداشته دیجیاتو و پس زمینه بدی میوفتاده . شاید هزار مشکل دیگه بود . آدم نمیدونه که !!
      اگر میتونیم ، بریم یک آیفون بگیریم فیلم بگیریم ، مال ما اگر بهتر باشه خوب به خود نقد مون رو عملا گفتیم .
      اگرم نه .. وقتی کسی دیگه اینکار رو میکنه الکی بدون دونستن شرایط ، نیایم ایراد بگیریم .

  • LOGANLEGEN

    دیجاتو شک ندارم همین روزا پس میدی!

  • عـــامـر

    امتیاز دوربینش شده 97 کنار میت 10 و پایینتر از پیکسل
    تو عکاسی 101 گرفته
    فیلمبرداری 89
    صفحه نمایشش هم تو سایت دیسپلی‌میت بهترین بین اسمارتفون‌ها شده سنگ تموم گذاشته اپل انگار اما با این نتیجه میبینم که هوآوی چقد خوب کار کرده تو پرچمدارش

    • عـــامـر

      اخر کامنتم کمی نامفهوم گفتم منظورم از هوآوی چقد خوب کار کرده اینه که تو بخش دوربین هم امتیاز گوشی جنجالی اپل شده و این برای هوآوی خیلی پیشرفته

نمایش نظرات بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همچنین می‌توانید جهت آگاهی از آخرین اخبار در حوزه تکنولوژی و اطلاع از بروزرسانی دیجیاتو مارا در شبکه‌های اجتماعی زیر نیز دنبال کنید. خوشحالیم که همراه ما هستید.