ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کسب نمره 97 آیفون 10 در DxoMark؛ یک پله پایین تر از گوگل پیکسل 2

وبسایت DxOMark بالاخره نتایج تست دوربین آیفون 10 اپل را منتشر کرد و این موبایل را با امتیاز 97، در رتبه دوم فهرست برترین دوربین های موبایل و پس از گوگل پیکسل 2 قرار داد. ...

محسن خوشنود
محسن خوشنود منتشر شده در ۱۶ آبان ۱۳۹۶  |  ۱۰:۲۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

وبسایت DxOMark بالاخره نتایج تست دوربین آیفون 10 اپل را منتشر کرد و این موبایل را با امتیاز 97، در رتبه دوم فهرست برترین دوربین های موبایل و پس از گوگل پیکسل 2 قرار داد.

البته باید توجه کرد که با وجود در نظر گرفتن شاخص های متنوع توسط DxOMark، تست مربوطه توسط انسان انجام شده و نتایج آن ممکن است به دلایل مختلف تغییراتی داشته باشند. همچنین خوب است بدانید که سقف امتیازات این تست عدد 100 نبوده و در بعضی موارد امتیازات جزئی ممکن است از این عدد نیز بیشتر باشند.

آیفون 10 در زمینه عکاسی نمره 101 را کسب کرده است

بر اساس نتایج بررسی DxOMark، دوربین آیفون 10 در محیط هایی با کنتراست بالا عملکرد فوق العاده ای داشته و در جذب نور محیط بسیار موفق است. در ضمن این موبایل نسبت به برادر خود آیفون 8 پلاس نتایج بهتری را در زمینه ثبت تصاویر بوکه و زوم کسب کرده، که دلیل آن بهره گیری از لنز دوم متفاوت با گشودگی دهانه f/2.4 و لرزشگیر اپتیکال بوده است.

لازم به ذکر است که آیفون 10 در زمینه ضبط ویدیو با نمره 89 حتی نسبت به آیفون 8 (با امتیاز 90) اندکی ضعیف تر عمل کرده اما در زمینه عکاسی با کسب نمره 101 از DxOMark، در حال حاضر بهترین دوربین موبایل برای عکاسی محسوب می شود.

گفتنی است کسب نمره 97 آیفون 10 را در کنار هوآوی میت 10 پرو قرار می دهد که نشان دهنده پیشرفت فوق العاده کمپانی چینی، و نزدیک شدن آن به استانداردهای بالای صنعت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • FARDIN.?

    دقیقا چرا میت شده سوم؟!

  • @digi_phone

    تازه رسیده به میت ۱۰

  • Farzad FJ

    سامسونگ رو زد کنار دمش گرم ???

    • Farzad FJ

      سامسونگ فنا همیشه دیسلاک میدن

  • ZLATAN

    ولی چرا از سامسونگ کشیدین بیرون رفتین تو کار ایفون x؟?

  • ZLATAN

    فقط گوشی خودم این نمره ها سوسول بازیه??

  • reza.r3

    هواوی، دوربیییین خخخخخ ،سامسونگ ،سونی ، تکنولوژییییی، آررررررره، والا من از هواوی منتفر نیستم ولی بخدا هر کی باشه زوورش میاد 5 میلیون بده واسه گوشییی چییینی، اس 8 و نوت 8 با اون همه امکانات 2.600,و 4 توومنن به ترتیب ، دقیق مثله روباتن با اون همه دم و دستگاه و سنسورای پیشرفته ... ولی هووای قیمت گذاریییش عجیب غریبش منو کشته، عجیب عجییب

    • حجازی

      بیا برو بابا مغز فندقی.. یه جیزی یاد گرفتین هی چینی چینی میکنین.. کل اون سیستمی که بهش مفتخری چینیه

    • mohammad_0fficial

      ......چه داند قیمت نقل و نبات

  • saeed

    این هوآوی چه پیشرفتی کرده که هم رده آیفون گوشی زده

  • عـــامـر

    عاشقای عکاسی بشتابید، اما چند روز با نوت 8 کار کردم واقعا دمش گرم چی ساخته تو دوربین عالی بود

  • amir.ap

    جووونم htc ?

    • amir.ap

      دوستانی که دیسلایک دادن بدونن پیکسل ۲ ساخت اچ تی سی هستش

    • reza.r3

      هواوی، دوربیییین خخخخخ ،سامسونگ ،سونی ، تکنولوژییییی، آرررررره، والا من از هواوی منتفر نیستم ولی بخدا هر کی باشه زوورش میاد 5 میلیون بده واسه گوشییی چییینی، اس 8 و نوت 8 با اون همه امکانات 2.600,و 4 توومنن به ترتیب ، دقیق مثله روباتن با اون همه دم و دستگاه و سنسورای پیشرفته ... ولی هووای قیمت گذاریییش عجیب غریبش منو کشته، عجیب عجییب

  • amir khani

    عالیه از هر لحاظ بهتر از ایفون 8 هستش

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی