ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کامپیوتر چیست؛ آگهی ویدیویی تازه اپل با محوریت آیپد پرو را تماشا کنید

اپل می گوید که با آیپد پرو و iOS 11، در حال نزدیک شدن به جهانی «پسا-کامپیوتر شخصی» هستیم و تبلیغ ویدیویی تازه اپل هم به این موضوع اشاره دارد. تا ثانیه های پایانی این ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۲۷ آبان ۱۳۹۶  |  ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اپل می گوید که با آیپد پرو و iOS 11، در حال نزدیک شدن به جهانی «پسا-کامپیوتر شخصی» هستیم و تبلیغ ویدیویی تازه اپل هم به این موضوع اشاره دارد. تا ثانیه های پایانی این ویدیو، درک آنچه اپل می خواهد بیان کند سخت است. دختری 10-11 ساله به نام اسکاوت سوار دوچرخه خود می شود و آیپد پرو اش را در یک کیف حمل می کند. دخترک روز شلوغی را پشت سر می گذارد و بعد از ملاقات دوستش، مشغول تهیه گزارشی درباره حشرات می شود و با دوربین آیپد پرو، از یک ملخ در حال شکار عکس می گیرد.

پس از این، قهرمان ویدیوی اپل به طراحی با قلم اپل می پردازد. او حتی هنگامی که روی شاخه های یک درخت نشسته است هم از آیپد پرو دست نمی کشد. اما نکته اصلی ویدیو، در صحنه پایانی مشخص می شود.

اسکاوت به خانه بازگشته و روی چمن دراز کشیده است. ناگهان همسایه بغلی ظاهر می شود و از او می پرسد که «با کامپیوترت چیکار می کنی؟» و دخترک می گوید: «کامپیوتر چیه؟»

در سال 2016 اپل بخشی از هزینه های تبلیغات خود را صرف مجاب کردن مشتریان با این شعار کرد: «درست زمانی که فکر می کنید می دانید یک کامپیوتر چیست، آیپد پرو از راه می رسد». به نظر می آید حالا بعد از یک سال اپل به قدری موفق عمل کرده که دخترک داخل ویدیو اصلاً نمی داند کامپیوتر چیست!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Erfan Moti

    هیچوقت لبتابجای پی سی رو نمیگیره و هیچوقت تبلت جای لبتاب رو نمیگیره
    درسته داره قویتر میشه لوازم ها اما این ها برای همه بخش هاست
    پی سی قدرتش همیشه از لبتاب هم قیمت خودش بیشتره...لبتاب هم همینطور در مقابل تبلت..شما یه هزینه ای داری میدی برای کوچک شدن وسیله...خیلیا براشون این ملاک نیست میرن لبتاب میگیرن قدرت بیشتر و هزینه کمتر...از جمله خودم

  • fonqri

    ادای تنگا جلد 3 صفحه 453

  • Puria Akhavan

    توهمات اپل برای قلب کردن جنسهاش با قیمتهای فضایی... اینکارها رو که منم با یک تبلت note انجام میدم.، اما کامپیوتر کارارییش اختلاف فاحشی با تبلت یاامثال اون داره

  • Mr. Saxobeat

    بنظر منم این تبلیغه جواب حرف ساتیا نادلا بود.

    خدایی اینا چجوری تبلیغ میسازن ماها چجوری میسازیم بشخصه منو که هایپ کرد ولی یه تبلیغ ایرانی میبینی میفهمی به شعورت دارن توهین میکنن

  • pine

    گوشی و تبلت و اینها ماله زندگیه انلاین و روزمرس.شما نیاز نداری هی بری پای لپتاپ و دسکتاپو فلان.تو همین سیستم هم محدودیت ها و بسته بودن اپل تو کته من نمیره.
    حالا اینکه کسی دوست داره جفنگ بگه که اینا جای کامپیوتر رو میگیره خب بزار بگه.

  • mohsen_rashidi

    به نظرم اپل این تیزرو در جواب ساتیا نادلا که گفته بود از یه کامپیوتر واقعی استفاده کنید ساخته. و واقعا هم کارش خوب بود. احتمالا در آینده فقط توسعه دهنده‌ها از کامپیوتر دسکتاب استفاده کنن..

  • آریا

    میشه گفت یک نوع کامپیوتر 350 تا زیر 700-800 حداکثر 1000 دلاری ولی درکل آیپد جای مکبوک و iMac یا لپتاپ رو نمیگیره اگه میگرفت اپل کلا" تولید مکبوک و iMac را متوقف میکرد . چون هر کدام قابلیتها و کاراییهای خاص خودشون را دارند . ipad و ipadPro با این قیمت و این قدرت سخت افزاری بهترین گزینه برای طراحی و کار با انواع و اقسام اپلیکیشنهای مخصوص آیپد از طراحی گرفته تا ادیت ویدِو و عکس و.... مولتی مدیا و...
    با کمی هزینه بیشتر میشه iMac یا مکبوک پرو یا لپتاپ ویندوزی خرید که آنهم قابلیتها و ویژگیهای خاص خودشون را دارند.ولی باز هم جای هم را نمیگیرند .

  • حجازی

    هنوز تیم کوک اصرار داره بگه ایپد کامپیوتره؟کامپیوتر برای تولید محتواس.. با ایپد چه تولید محتوایی میشه.؟ داشت؟ هروقت برای ایپد کراس پک (سیستم پروگرام کردن میکرو کنترلرها) منتشر شد این یعنی میشه جای کامپیوترو بگیره وگرنه برای نقاشی کردن همون ورقو قلم بهتره، سرفیس در حال حاظر بهترین جایگزین کامپیوتره.

  • iMori

    من خودم آیفون دارم و واقعا به نظرم iOS بهترین سیستم عامله ولی برای موبایل فقط!! من برای خیلی ها آیپد گرفتم و واقعا هرکی موبایل داره بیشتر با موبایلش کار میکنه تا آیپد اش!!! و جالبه سن بالاها بیشتر کار میکنن برای چشم هاشون و... در کل هنوز جا داره برای اینکه بگیم جای کامپیوتر رو گرفته من خوردم سرفیس پرو دارم و کارهایی که میشه با سرفیس کرد رو واقعا نمیشه با آیپد کرد

    • آریا

      سرفس در واقع یک الترابوک لمسی با کیبورد جدا شونده است و به دلیل سیستم عامل مشابه باید با الترابوک ها و لپتاپها و مکبوکها مقایسه شود رنج قیمت هم به هم نمیخوره
      اگه از لحاظ قیمت به کارایی بگیم ارزانترین سرفس 800 دلار قیمت داره که سخت افزار و کانفیگ بسیار ضعیفی داره که برای کار بسیاری از نرم افزارهای محاسباتی و.... ویندوزی ضعیفه ( core m3 ) و خریدش عقلانی نیست به جاش یک الترابوک ویندوزی قویتر میخری .در کانفیگهای دیگه هم نسبت به قیمت به کارآیی نسبت به مکبوکها و لپتاپهای قدرتمند و فوق باریک هم قیمتش حرفی برای گفتن ندارد ...
      https://www.microsoft.com/en-us/store/d/surface-pro/8nkt9wttrbjk/C2HQ?activetab=pivot:overviewtab

مطالب پیشنهادی